Meidän pitää rukoilla lastemme puolesta

15.2.2019

Meidän pitää rukoilla lastemme puolesta

Suomennettu hartaudesta: We must pray for our children (Charlyne Cares Devotion 15.2.2019)

Näin sanoo Herra: — Lakkaa itkemästä, kuivaa kyyneleet silmistäsi! Saat palkan vaivannäöstäsi: lapsesi palaavat kotiin vihollismaasta, sanoo Herra. — Sinulla on tulevaisuuden toivo: lapsesi palaavat asuinsijoilleen, sanoo Herra.
Jer 31:16-17

Rukoilisitko rikkinäisissä perheissä olevien lasten ja erityisesti teinien puolesta, joiden on täytynyt sopeutua asumuseroon tai avioeroon, joka on tuhonnut perheen? Saamme kuulla perheistä, joiden lapsilla on vaikeita ongelmia ja kapinointia. Tunnen taakkaa näiden lasten puolesta, jotka käyttäytyvät syntisillä ja joskus laittomilla tavoilla heidän vanhempiensa ongelmien vuoksi.

Saatana käyttää avioeroa hajottaakseen perheitä. Tuhon varmistamiseksi kaikki siirtyy seuraavalle sukupolvelle ja vihollinen hyökkää näissä perheissä olevien lasten kimppuun, olivatpa he minkä ikäisiä tahansa. Tämän takia haluan uskoa, että sinä seisot lujana avioliittosi puolesta lastesi tähden ja tulevien sukupolvien tähden. Jätät perinnön, joka voisi vaikuttaa niin moniin elämiin ja ihmisistä tulee mahtavia Jumalan miehiä ja naisia, koska sinä asetat itsesi alttiiksi heidän puolestaan.

Varas tulee vain varastamaan, tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut antamaan elämän, yltäkylläisen elämän.
Joh 10:10

Rukoillaan joka päivä, että molemmat särkyneet vanhemmat tulisivat järkiinsä ja näkisivät, kuinka paljon heidän lapsiinsa sattuu. Heidän tulevaisuutensa hajoavat päivä kerrallaan. On aika lopettaa lasten vuorottelu kahden “talon” välillä ja antaa heille “koti”, jossa on äiti ja isä.

Hän kääntää isien sydämet lasten puoleen ja lasten sydämet isien puoleen. Silloin en tuomitse maata perikatoon, kun tulen.
Mal 4:6

Jumala loi avioliiton ja Hän haluaa meidän olevan hedelmällisiä ja saavan lapsia. Herramme Jeesus rakastaa lapsia. Läpi Raamatun voimme lukea, miten Jeesus koskettaa ja parantaa lapsia.

Voit saada aikaan muutoksen käyttämällä hengellisiä aseitasi ja taistelemalla lastesi viattomuuden ja pelastuksen puolesta. Älä ikinä epäile Jumalan voimaa, kun rukoilet ja seisot “muurinaukossa” lastesi, puolisosi ja koko perheesi puolesta.

He vastasivat: “Usko Herraan Jeesukseen, niin pelastut, sinä ja sinun perhekuntasi.”  … ja yhdessä koko talonväkensä kanssa hän riemuitsi, kun nyt uskoi Jumalaan.
Ap.t 16:31, 34

Ei ikinä lannistuta rukoilemaan sen isän tai äidin puolesta, joka on langennut valheiden valtamereen ja Saatanan syntiansoihin.

Voi, Herra, avaa kaikkien tuhlaajien silmät näkemään totuus heidän omasta syntisyydestään, ylpeydestään, siveettömyydestään ja avioliitto-ongelmistaan. Pyhä Henki, puhu synnintuntoa kaikille vanhemmille, jotta he etsisivät vanhurskautta, uskoa, rakkautta ja rauhaa puhtain sydämin. Auta ja pelasta kaikki ja kaikenikäiset lapsesi nuoruuden kiihkolta sekä silmien, lihan ja elämän ylpeyden himoilta ja haluilta. Herra, käännä isien sydämet lasten puoleen ja lasten sydämet isien puoleen; tai muuten tulee seurauksia. Lapset totelkoon vanhempiaan Herrassa ja kunnioittakoon isäänsä ja äitiään. Herra, rukoilen, että isät ja äidit eivät suututtaisi lapsiaan, vaan nostaisivat heitä ylös Herran opastuksessa ja ohjauksessa. Laulussa sanotaan “Isä tai äiti, anna minun olla syy siihen, että tulet takaisin kotiin.” Kuinka monen lapsen tyyny kastuu kyynelistä joka ilta ympäri maailman? Herra, rukoilen mahtavaa Pyhän Hengen vuodatusta ja synnintuntoa kaikille tuhlaajille, jotta he tulisivat kotiin perheidensä luokse pian! Herra, mene ja puhu monille erilaisille lapsille, joita houkuttaa käyttäytyä kapinallisesti. Poista ja katkaise kaikki suhteet, jotka eivät ole Sinun mielen mukaisia. Suojele kaikkia lapsiamme, joita houkuttaa langeta syntiin vihan ja kapinoinnin takia. Mikään ei ole Sinulle mahdotonta, Herra, kaikista nykyisistä olosuhteista huolimatta. Herra, opasta ja ohjaa, osoita rukoilevalle vanhemmalle, mitä hänen tulisi tehdä, sillä Sinä olet hänen puolisonsa tässä elämäntilanteessa. Tätä rukoilen Jeesuksen nimessä. Aamen.