Lounastauon todistukset 11.1.2018

Suomennettu hartaudesta:
Lunchbreak Testimonies
Charlyne Cares Devotion 11.1.2018

Palatkaa, vangitut, takaisin turvapaikkaanne, te ette ole turhaan eläneet toivossa! Vielä tänäänkin lupaan: kaksinkertaisen hyvityksen minä annan sinulle, Siion.
Sak 9:12

1 Aik 16:34 – Kiittäkää Herraa! Hän on hyvä, iäti kestää hänen armonsa. Herramme ja Pelastajamme syntymän tähden haluan jakaa teille ihmeen, jonka Jumala on suonut meille. Olen miettinyt, milloin olisi sopiva aika paljastaa meidän eheytymisihmeemme. Olin varovainen, koska tiesin, että se voisi yhtä hyvin olla “vääränlainen aloitus”. Halusin varmistaa asioiden paikkaansapitävyyden ennen kuin kertoisin siitä. Itse asiassa aina kun kerroin eheytymisestä lähimmäisille, vihollinen syöksyi paikalle (Joh 10:10) ja hyökkäsi jollekin toiselle elämänalueellemme kuten raha-asioihin, terveyteen, mielenrauhaan, painajaisiin, kaikkialle. Tajusin heti, että tämä taistelu ei ole vielä ohi, ja että rukouksemme eivät voi lakata. 1 Tess 5:16-18. Olen rukoillut 2 Moos 14:14 osana päivittäisiä rutiinejani. Pysyn aloillani ja jatkan aviomieheni, avioliittomme ja perheemme antamista Hänelle. Älkää luovuttako. Jumalan lupaukset ovat todellisia.
Kanada

Herra sotii teidän puolestanne, olkaa te hiljaa!
2 Moos 14:14

Hämmästelen, miten Jumala jatkaa taistelua puolestani, kun päästän irti ja annan Jumalan toimia. Aviomieheni elää toisen naisen kanssa. En ole ikinä maininnut RMM:stä hänelle. Hän tietää, että rakastan häntä yhä ja rukoilen hänen puolestaan, mutten ole ikinä tuntenut johdatusta kertoa RMM:stä hänelle. Muutama viikko sitten, kun luin Charlyne Caresia, tunsin johdatusta tehdä lahjoituksen. Muutama päivä myöhemmin aviomieheni viestitti minulle ja kysyi, huomasinko että hänen luottokortiltaan oli mennyt maksu Rejoice Marriage Ministriesille. Ylistys Jumalalle. Olin alkanut ostaa äänityksiä RMM:ltä yli vuosi sitten, kun vielä jaoimme saman luottokortin. Vanha luottokortti oli edelleen tallennettuna tietoihin ja varmaan “vahingossa” valitsin sen uuden korttini sijaan. Sen jälkeen olen rukoillut, että mieheni etsisi RMM:n, ja että Jumala puhuisi hänelle sen kautta. Sain tänään viestin “Älä unohda sitä maksua sinne avioliitto-nettisivustolle. Et varmaan unohtanutkaan.” Jumala on hyvä.
Nevada, USA
Mikä ilosanoma! Bob ja minä olemme aina uskoneet ja kuulleet tarinoita siitä, että tuhlaajapuolisot löytävät meidän nettisivumme Jumalan ihmeellisen väliintulon kautta. Odottavan puolison tulee rukoilla, milloin olisi Jumalan aikataulun mukaista kertoa tuhlaajapuolisolle (kotona tai muualla asuvalle), että seisoo avioliittonsa puolesta eikä aio luovuttaa. Nyt hänen aviomiehensä tietää. Antaa Pyhän Hengen puhua hänelle ja kaikille tuhlaajapuolisoille, kun he katselevat nettisivujamme. Älä ikinä unohda, että Jumala loi avioliiton Aatamin ja Eevan kanssa ja me olemme yksi liha! – Charlyne

Ylistys Jumalalle! Olen seisonut avioliittoni puolesta monta, monta vuotta. Herra on muuttanut minua niin paljon ja rukoilen päivittäin, että sitä kautta myös lapseni ja aviomieheni muuttuisivat. Hän muuttaa perhettäni. Mieheni on nyt pelastunut ja teini-ikäinen tyttäreni, joka oli tosi kapinallinen, sanoi, että minä olen hänen roolimallinsa ja että hän haluaa olla niin kuin minä. Kerroin hänelle, että se on Herra, joka minua muuttaa. Aviomieheni tuli käymään jouluaattona tekemään ruokaa ja kävimme kirkossa. Joulupäivänä hän tuli taas kokkailemaan niin kuin joskus entisinä aikoina. Kaikki menee Hänen aikataulunsa mukaan. Älä ikinä luovuta!
Texas, USA

Näky odottaa vielä toteutumistaan, mutta määräaika lähestyy joka hetki, se hetki tulee vääjäämättä. Jos se viipyy, odota, näky toteutuu varmasti ja ajallaan.
Hab 2:3

Jumalalle kunnia. Haluan kiittää Jumalaa siitä, että Hän tekee työtään minussa ja aviomiehessäni. Olemme asuneet erillään jo vuosia – toinen avioliitto (ei Jumalan asettama) ja siitä syntynyt lapsi. Jumala on muuttanut minua niin paljon. Välillämme oli hiljaista, mutta nyt aviomieheni soittaa tyttärellemme usein kysyäkseen kuulumisia ja hän ostaa hänelle vaatteita. Voin jo nähdä yhtäkkiä-hetken. Ylistys Jumalalle.
Etelä-Afrikka

Olen kiitollinen siitä, että Jumala työskentelee puolisoni kanssa, eikä minun tarvitse. Hän on kotona asuva tuhlaajapuoliso. Vaikka hän on edelleen tekemisissä sen toisen naisen kanssa, Jumala antaa minulle rauhaa odotuksessani. Olin välillä vihainen ja täynnä pelkoa ja masennusta, mutta pystyn nyt näkemään, miten Jumalan käsi toimii tässä prosessissa. Hän opettaa minua olemaan kiitollinen pienistä asioista. Mieheni harvoin osti minulle joululahjoja. Tänä vuonna hän kysyi minulta, mitä haluaisin jouluksi. Vaikka se saattaisi olla lahja syyllisyydestä, pidän sitä suurena kiitoksena Herralta. Näen hänen sydämensä pehmenevän. Jumala tekee työtään ja tiedän, että muutokseni on tulossa. Jatkan rukoilua, paastoamista ja Jumalan kasvojen etsimistä aviomieheni ja koko perheeni puolesta. Jumala pystyy.
Hawaji, USA

Haluan vain kiittää Jumalaa tästä järjestöstä. Se on pitänyt minut vahvana erityisesti silloin, kun tunsin luovuttavani. Olen lomalla yksin ilman aviomiestäni, mutta luotan siihen, että Jumala on aviomieheni tänä aikana. Yritän löytää aikaa etsiäkseni Häntä. Jumalalla on kaikki hallussaan ja minkä ihminen sanoo olevan mahdotonta, on hyvin, hyvin mahdollista Hänen ihmeellisellä voimallaan. Jeesus katsoi heihin ja sanoi: “Ihmiselle se on mahdotonta, mutta Jumalalle on kaikki mahdollista.” Matt 19:26
Zimbabwe

Puolisoni jätti minut toisen naisen takia, eikä voi odottaa avioeroa. Hänen sydämensä on edelleen niin kova ja anteeksiantamaton. Ennen kuin oikeusistuntopäivämääräni varmistuu, kaikki paperit pitää olla oikein täytettynä. Täytin paperi ja ajattelin “Voi ei, nyt saan pian päivämäärän tuomioistuimelta avioeroon.” Mutta Jumala on suurempi! Paperi ovat edelleen keskeneräiset! Näin tapahtui viisi kertaa, mikä tietenkin siirtää avioeropäivää eteenpäin. En lopeta ikinä rukoilemista. Laskeutukoon Jumalan armo puolisoni ylle ja pehmentäköön hänen sydämensä. Varjelkoon ja siunatkoon rakastava ja armollinen Isämme meitä kaikkia!
Saksa

Vuosi sitten jouluna Herra toimi mahtavasti aviomieheni sydämessä. Hän sanoi, että minä en saisi olla hänen perheensä kanssa lomien aikana, ja että hän ei viettäisi perheaikaa minun ja tyttäriemme kanssa. Hän sanoi myös viettävänsä joulun sen toisen naisen kanssa. Päästin irti kaikista suunnitelmista, joita minulla oli sydämessäni. Sanoin “Okei, Herra, Sinulla on muutama tunti aikaa toimia. Jos jään yksin kotiin, tiedän, että Sinä olet minun kanssani.” Jouluaattona mieheni lähetti minulle viestin. “Valmistaudu ja pakkaa tavarat, mennään minun perheen luokse jouluksi.” En voinut uskoa sitä! Pikakelaus jouluun 2017, sama tilanne ja Jumala teki taas siirtonsa! Jumala tiesi halun sydämessäni, että haluaisin viettää joulun puolisoni kanssa. Edellisenä iltana hän sanoi, että menisi sen toisen naisen kanssa ja minun pitäisi pysyä kotona. Mutta Herra! Hän avasi tien, ja sain olla siellä jouluaattona ja -päivänä! Tiedän, että Jumalalla on kaikki hallussaan! Älä sano: “Minä maksan pahalla pahan”, luota Herraan, hän puolustaa oikeuttasi. Sananl 20:22
Kalifornia, USA

Niin… Seisoin vahvasti avioliittoni puolesta ja sitten lopetin useampi kuukausi sitten. Yritin mennä eteenpäin ja pakenin pois Jumalan luota. No, tänään Jumala puhui minulle. Avasin viimein RMM:ltä tulleen sähköpostin ja näin Charlynen videon. Videon aikana kova sydämeni suli ja aloin itkemään, koska viestissä puhuttiin minun yksinäisestä joulustani. Lisäksi melkein vuoden kestävä punainen liikennevalo vaihtui juuri silloin . Sitten… Covenant Transport (Liitto Kuljetus) -rekka oli siinä odottamassa minua. Vähän niin kuin Jumala olisi läimäissyt minua kasvoihin “Tule takaisin”. Olen alkanut uudelleen seisoa avioliittoni puolesta ja aion puskea tämän läpi. Nyt minulla on yli 300 teiltä tullutta sähköpostia lukematta… haha.
Texas, USA
Jumalalle kunnia! Jumala puhuu lapsilleen niin monin eri tavoin. Ihanaa, kun sanoit, että aiot lukea kaikki tekstit, jotka olet jättänyt välistä! Hyvä tapa aloittaa uusi vuosi! Saanen lisätä, että voisimme kaikki sitoutua uudelleen lukemaan Jumalan sanaa päivittäin ja viettämään päivittäistä rukousaikaa Herran kanssa. Jos et ole aloittanut tunnollisesti, aloita tänään! Saat iankaikkisia palkintoja. Hyvää uutta vuotta kaikille ja paljon siunauksia koko perheellesi! -Charlyne

Aviomieheni jätti kotimme yhtäkkiä. Seisoin hänen puolestaan, kun eräs naispuolinen työkaveri sai hänet sokaistua ja manipuloitua. Ylistys Jumalalle! Hän tuli vihdoin takaisin kotiin. Tämä järjestö oli Jumalan lähettämä, ja seisoi yhdessä minun ja poikani kanssa rukouksessa ja sain mahtavasti tietoa siitä, miten seisoa puolisonsa puolesta yms. Olen myös oppinut rukoilemaan aviomieheni puolesta päivittäin, sekä rukoilemaan muiden avioliittojen puolesta. Jatkakaa odottamista, Jumala vastaa rukouksiin! En tiennyt, mitä oikeasti oli tapahtumassa tai mitä tapahtuisi, mutta Jumala suuressa armossaan hoiti sen kaiken! Jumala siunatkoon sinua ja kaikkia odottajia. Jumala tekee työtään.
Hawaji, USA

Sinun sijassasi minä vetoaisin Jumalaan ja esittäisin asiani hänelle, hänelle, joka tekee suuria tekoja, meille tutkimattomia, tekee lukemattomia ihmetekoja.
Job 5:8-9

Rejoice Marriage Ministries, Inc.

Suomentanut Raisa
Kaikki raamatunkohdat ovat vuoden 1992 käännöksestä, ellei toisin mainittu.