Lauantain todistukset 4.8.2018

Suomennettu hartaudesta:
Saturday testimonies
Charlyne Cares Devotion 4.8.2018

Toivon Jumala täyttäköön ilolla ja rauhalla teidät, jotka uskotte, niin että teillä Pyhän Hengen voimasta olisi runsas toivo.
Room 15:13

Aviomieheni on ollut kanssani joka päivä viimeisten kuukausien ajan. Olemme taas tiimi. Palavia nuolia lentelee vielä, mutta olen nyt parempi pitämään suuni kiinni (zip the lips) ja rukoilemaan. Palkintoni? Mieheni pitää itseään kristittynä ja rukoilee Jeesusta päivittäin! Älä vertaile tilannettasi muihin. Me molemmat jouduimme kodittomaksi; ei ollut kotia, johon tuhlaaja olisi voinut palata takaisin. Se oli ainut keino saada pitkäaikainen “Isebel”-nainen pois mieheni elämästä. Jumalan ihme: vuokraisäntä antoi heille ilmoituksen, että heidän piti muuttaa pois! Jumala TEKI siitä toisesta naisesta kodittoman, jotta saisi hänet pois! Itse en ole hermostunut kodittomuudesta. Kristus on aina puolellamme. Meillä on mukava väliaikainen asumispaikka. Aviomieheni ottaa minut mukaan joka paikkaan, koska rukoilen Pyhässä Hengessä hänelle taloudellisia ihmeitä! Hän sai juuri ihmeellisesti asumispaikan 12 kuukaudeksi ja ison college-stipendin.Hän rukoilee Jeesusta päivittäin.
Texas, USA

Minä annan heille siunaukseni ja siunaan maan, joka ympäröi pyhää vuortani. Minä annan sateet ajallaan, ja ne ovat siunauksen sateet.
Hes 34:26

Olemme asuneet erillään jonkun aikaa. Aviomiehelläni on joitakin riippuvuuksia ja asiat riistäytyivät käsistä. Viime vuoden aikana näimme toisiamme ja teimme asioita yhdessä silloin tällöin, mutta sitten riitelimme, emmekä tavanneet vähään aikaan. Välillämme oli paljon katkeruutta ja mielipahaa. Löysin Rejoice Marriage Ministries:n muutama kuukausi sitten. Todistukset antoivat minulle paljon rohkaisua. Olen rukoillut ja pysynyt Sanassa käytännössä yötä päivää. Aviomieheni soitti aiemmin ja ensimmäistä kertaa aikoihin juttelimme avoimesti. Rakkaudellisesti. Jumala todellakin tekee työtään ja tuo eheytymisen avioliittoomme. Voin sanoa, että aviomieheni on pehmentynyt vähän ja niin minäkin. Kiitos Jumala. On vain ajan kysymys ennen kuin palaamme täysillä takaisin yhteen.
Louisiana, USA

Olisi ihanaa kirjoittaa tätä todistusta omasta avioliitostani, mutta ei vielä; Jumalan ajoituksella. Tämä todistus on veljestäni ja hänen vaimostaan. Yhtenä päivänä ihan yhtäkkiä, vaimo sanoi veljelleni, että halusi erota. Kun kuulin nämä uutiset, pystyin vain vuodattamaan veljelleni kaiken, mitä Jumala on opettanut minulle RMM:n kautta. Sanoin hänelle, että jos muistat yhtään mitään, mitä sanon sinulle, niin muista nämä – suu suppuun (zip your lips), rakasta vaimoasi pyyteettömästi, pyydä anteeksiantoa ja anna hänelle anteeksi kaikki, mitä hän on tehnyt, niin kuin Jumala on antanut anteeksi meille. Veljeni vaimo meni niin pitkälle, että osti uuden talon ja antoi veljelleni avioeropaperit. MUTTA YHTÄKKIÄ hän tuli kotiin. Kaikki on vielä keskeneräistä, mutta Jumala teki sen.
Florida, USA

Pienimmästäkin tulee tuhatlukuinen heimo, vähäisimmästäkin kasvaa mahtava kansa. Minä, Herra, toteutan tämän äkkiarvaamatta, kun hetki on tullut.
Jes 60:22

Ylistys Herralle! Se todella tapahtui yhtäkkiä… ihan yllättäen! Kuukausiin en ollut kuullut mitään miehestäni tai nähnyt häntä. Pidimme yhteyttä vain asianajajien välityksellä. Kuivat luut laaksossa… Mutta Jumala! Sain mieheltäni viestin ja hän ehdotti, että menisimme “juomaan kahvia”. Sanoin Herralle, että luottaisin vain Häneen, tapahtui mitä tapahtui. Rukoilin ja paastosin ihmettä. “Joimme kahvia” kolme tuntia. En kuullut hänestä mitään viikonlopun aikana. Tänä aamuna sain kirjeen asianajajalta – “vastaaja on päättänyt sovitella..”! Pian sen jälkeen aviomieheni soitti, että hän tulisi kotiin tällä viikolla. Kuinka mahtava on JUMALANI! Ei mikään ole Hänelle mahdotonta. Pyydän – ÄLÄ LUOVUTA! Joinakin päivinä olin niin lannistunut, mutta jatkoin luottamista Jeesukseen. Edessä oleva tie on vaikea, mutta jatkan luottamista Häneen, joka voi parantaa kuolleet avioliitot!
Etelä-Afrikka

Hän sanoi: “Sano profeetan sana näille luille, sano niille: Te kuivat luut, kuulkaa Herran sana! Näin sanoo Herra Jumala näille luille: Minä annan teihin hengen, niin että te heräätte eloon. Minä panen teihin jänteet, kasvatan ympärillenne lihan ja peitän teidät nahalla, ja minä annan teihin hengen, niin että te heräätte eloon. Silloin te tiedätte, että minä olen Herra.
Hes 37:4-6

Vuosien kipuilun ja kamppailun jälkeen Jumalani on vastannut rukouksiini. Puolisoni jätti minut vauvan kanssa. Menin kivun läpi, enkä voinut ymmärtää, miksi minulle tapahtui sellaisia asioita. Rukoilin ja annoin elämäni Kristukselle. Nettiä selatessani löysin Rejoice Marriage Ministries:n nettisivut, jotka rohkaisivat minua odottamaan. Melkein luovutin, mutta pyysin merkkiä, jonka näin unessa. Ei ollut helppoa. Vaihdoin seurakunnasta toiseen saadakseni apua, mutta mitään ei tapahtunut, ennen kuin luovutin ja rukoilin, että Jumala taistelisi puolestani. Rukoilin, että Jumala taistelisi taisteluni, ja niin Hän teki. Nyt puolisoni on takaisin kotona. Ihme tapahtui, minkä luulin ensin olevan mahdotonta. Ylistys Jumalalle, yhtäkkiä-hetkeni tapahtui.
Namibia

Oi Herra, Jumalani! Suurella voimallasi ja väkevällä kädelläsi sinä olet luonut taivaan ja maan. Mikään ei ole sinulle mahdotonta!
Jer 32:17

Loput todistukset sivulla Saturday Testimonies

Kaikki raamatunkohdat ovat vuoden 1992 käännöksestä, ellei toisin mainittu.