Lauantain todistukset 4.1.2020

6.1.2020

Lauantain todistukset 4.1.2020

Suomennettu hartaudesta: Saturday testimonies (Charlyne Cares Devotion 4.1.2019)

Alla on muutama ote niistä todistuksista, joita olemme saaneet kuluneen viikon aikana. Jokainen todistus on jaettu tänne kirjoittajan suostumuksella. Todistusten tehtävänä ei ole kertoa sinulle, miten toimia omassa elämässäsi, vaan ne kertovat siitä, miten Jumala toimii, kun ihmiset rukoilevat! Onko sinulla todistus jaettavana rohkaisuksi toisille?
Jaa oma todistuksesi RMM:n sivuilla englanniksi tai kirjoita rukousseinälle suomeksi.

Älkää enää menneitä muistelko, älkää muinaisia miettikö! Katso: minä luon uutta. Nyt se puhkeaa esiin — ettekö huomaa? Minä teen tien autiomaahan ja joet kuivuuden keskelle. 
Jes 43:18-19

Olen vain niin kiitollinen tänä iltana. Jumala teki tänään ihmeen minulle. Olimme aviomieheni kanssa ristiriidoissa ja hän lähti joksikin aikaa. Emme jutelleet kuin kerran tai pari. Olen rukoillut. Soitin jopa muita rukoilemaan yhdessä kanssani. Kun istuin kirjoittamassa rukousta miehestäni, hän soitti. Hän tuli kotiin! Ja yllätyksekseni hän pyysi anteeksi kaikkia tekojaan ja miten hän on satuttanut minua näiden viimeisten kuukausien aikana. Olen niin siunattu siitä, mitä Herra on tehnyt. Jumala kuuli minua. Kaikkivaltias Jumala kallisti korvansa minun puoleeni ja vastasi minulle erityisesti. Olen ihmeissäni ja hämmästelen Hänen mahtavaa työtään. Jumalalle kunnia.
Texas, USA

Minä huudan sinua avuksi, Jumala, ja sinä vastaat minulle. Kuuntele minua, kuule, mitä puhun sinulle. Osoita minulle ihmeellistä hyvyyttäsi! Sinä pelastat väkevällä kädelläsi.
Ps 17:6-7a

Lomat ovat täällä ja tiedän, kuinka vaikeaa on juhlia ilman puolisoa. Mutta Jumala on hyvä! Tähän samaan aikaan viime vuonna oli varmaan kaikista tuskallisinta aikaa asumuseromme aikana, koska aviomieheni lankesi vihollisen ansaan. Hän sanoi, ettei ikinä tulisi takaisin, koska hän rakasti toista naista. Tänä vuonna Jumala alkoi yllättämään minua rukousvastauksilla. Olemme aviomieheni kanssa tulleet toimeen useamman kuukauden ajan. Hän alkoi remontoimaan kotiamme ja aikoo tulla kotiin tässä kuussa, Jumalan opastuksella ja huolenpidolla. Ei enää valheita, ei enää kipuja. RMM auttoi minua tajuamaan roolini vaimona Isäni silmissä. Jumala on kehottanut minua luottamaan siihen, että Hän, joka on aloittanut hyvän työn, saattaa sen päätökseen Jeesuksen Kristuksen päivään mennessä.
Filippiinit

Minä luotan siihen, että Jumala, joka on teissä aloittanut hyvän työnsä, myös saattaa sen päätökseen Kristuksen Jeesuksen päivään mennessä.
Fil 1:6

Aviomieheni jätti minut toisen naisen takia ja avioeroa haettiin. Sain tietää pari päivää sitten, että mieheni ja se toinen nainen erosivat. Kiitän Taivaallista Isääni etukäteen siitä, että Hän tuhoaa avioerohakemuksen ja tuo aviomieheni kotiin pian.
Colorado, USA

Muutama viikko sitten valitsin suihkulaattoja, joista ajattelin aviomieheni pitävän. Sitten Jumala antoi minulle Filem 1:15-16 ja 22. Lattialaatat saapuivat ja sain ne kotiin, eivätkä ne olleet lainkaan niitä, mitä halusin. Lattia oli tarkoitus laittaa seuraavana päivänä, jotta pysyisimme aikataulussa. Menin kylpyhuoneeseen kyynelissä ja kerroin Jumalalle, kuinka paljon vihasin niitä laattoja ja olin vihainen siitä, että ne olivat vääriä, eikä ollut aikaa lähettää niitä takaisin, ja pyysin apua. Seuraavana aamuna minulla oli vain vähän toivoa – jos lainkaan – mutta menin vihaamani lattialaatan kanssa takaisin liikkeeseen ja kerroin suunnittelijalle, että tarvitsen jotakin sen kanssa yhteensopivaa. Hän katsoi minua ja sanoi: “Meillä on vain yksi vaihtoehto, jonka voisin ajatella sopivan tuon kanssa.” Hän vei minut laattojen luokse. Ne olivat samanlaisia kuin mittatilaustyönä tehty puskuri, joka aviomiehelläni oli vanhassa kuorma-autossaan! Heti kun näin laatan, kuulin Pyhän Hengen sanovan “Valmistele huone”.
Texas, USA

Järjestä samalla minulle majapaikka, sillä toivon, että rukoustenne tähden saatte minut luoksenne.
Filem 1:22

Muutama vuosi sitten muutimme erilleen toisen kerran. Sain pian tietää, että miehelläni oli salainen naisystävä. Minuun sattui niin paljon, että melkein satutin itseäni. Löysin kuitenkin sen Ainoan, jonka tiesin voivan auttaa minua, Herran. Aviomieheni ei ollut ainoa, joka teki aviorikoksen. Jumala aloitti näyttämään minulle ja puhumaan minulle omista virheistäni Hänen lapsenaan sekä vaimona. Keskittymiseni siirtyi omaan kasvuuni. Asioita tapahtui edelleen: toinen nainen, aviomieheni oli kovasydäminen, hän lopetti taloudellisen tukemisen, poliisit, avioerokäsittelyt ja muuta. Mutta Jumala! Loukattuna painoin eteenpäin ja Jumala taisteli puolestani. Jumala toi aviomieheni takaisin aiemmin, mutta pelko ja syyllisyys (osittain minulta) työnsivät hänet takaisin. Pysyin hiljaa, ja Jumala alkoi laittamaan minua puhumaan muille naiselle. Tänä päivänä valmistelemme aviomieheni kanssa sitä, että muutan takaisin muutaman kuukauden sisällä ja teemme töitä avioliittomme eteen. Halleluja!
Texas, USA

Hyvää uutta vuotta! Rukoilen, että tämä vuosi on siunattu, kun kasvat hengellisesti Herran kanssa.

Päätätkö pyrkiä saamaan kaikki elämäsi osa-alueet valmiiksi sitä varten, että puolisosi tulee kotiin? Valmistaudu kaikin tavoin! Kysy Herralta, mitä sinun tulee tehdä, suunnitella ja järjestellä yhden lihan puolisoasi varten! Oletko antanut anteeksi kaikille osapuolille? Voisiko puolisosi kävellä sisälle tänään ja tuntea, että olet todella antanut anteeksi?

Minä maalasin makuuhuoneemme ja hankin uuden päiväpeiton sänkyymme. Siivosin ja järjestelin kaapit uudelleen! Ugh! Mutta ne näyttivät upeilta, kun olin valmis! Bob tuli käymään yhtenä päivänä ja käveli makuuhuoneeseen ja näki sen järjesteltynä ja huomasi uudet muutokset. Hän teki älykkään huomautuksen, että valmistelin sitä uutta aviomiestä varten. Minä sanoin: “En varmasti! Olen tehnyt tämän sinulle ja rukoilen, että tulet kotiin yhtäkkiä!” Minkä hän tekikin! Huone oli valmiina “Uutta alkua” varten!

Minä annan heille uuden sydämen ja heidän sisimpäänsä uuden hengen, minä otan heidän rinnastaan kivisydämen pois ja annan tilalle elävän sydämen. Niin he seuraavat minun säädöksiäni, he ottavat varteen minun käskyni ja elävät niiden mukaan. He ovat minun kansani, ja minä olen heidän Jumalansa. 
Hes 11:19-20

Luotatko Jumalaan avioliittosi eheytymisessä? Pyydä Jumalaa näyttämään sinulle, miten voit luoda uuden alun omassa tilassasi. – Charlyne

Siunauksin,
Charlyne Steinkamp
Rejoice Marriage Ministries

Katso uuusimmat julkaisut TÄÄLTÄ.