Lauantain todistukset 31.8.2019

5.9.2019

Lauantain todistukset 31.8.2019

Suomennettu hartaudesta: Saturday testimonies (Charlyne Cares Devotion 31.8.2019)

Alla on muutama ote niistä todistuksista, joita olemme saaneet kuluneen viikon aikana. Jokainen todistus on jaettu tänne kirjoittajan suostumuksella. Todistusten tehtävänä ei ole kertoa sinulle, miten toimia omassa elämässäsi, vaan ne kertovat siitä, miten Jumala toimii, kun ihmiset rukoilevat! Onko sinulla todistus jaettavana rohkaisuksi toisille?
Jaa oma todistuksesi RMM:n sivuilla englanniksi tai kirjoita rukousseinälle suomeksi.

Minä rakastan Herraa. Hän kuulee minua, hän kuulee hartaan pyyntöni. Kun huudan häntä avuksi, hän kuuntelee.
Ps 116:1-2

Jumala teki sen! Pitkän, tuskallisen, toivottoman eron jälkeen aviomieheni on kotona! Merkkejä kasaantui: lisääntynyt yhteydenpito, useat vierailut ja hän tunnusti tyytymättömyytensä omaan elämäntyyliinsä, mitä seurasi etäisyys. Sitten yhtäkkinen puhelinsoitto, joka oli täynnä synnintuntoa ja kiirettä saada “paikka, jossa asua”. Ja samalla viikolla puhelinsoitto, että kävisin hakemassa hänet. Sen piti kestää vain “muutama päivä”, mutta hän on ollut kotona jo jonkin aikaa, EIKÄ näytä lähtemisen merkkejä! Jäännökset toisesta naisesta jätän Jumalan hoidettavaksi. Rukoilen mieheni täydellistä vapautumista. Seuraan nyt Charlynen neuvoa ja olen mieheni “sydänvalvontaosasto” ja osoitan hänelle Jumalan rakkautta. Jumala on kuiskannut minulle, että avioliittomme pitää antaa hautua ja aviomieheni sielulla pitää olla aikaa parantua. Odottajat, älkää lopettako. Jos Jumala sanoin niin, se KYLLÄ tapahtuu. Voitto tuhlaajan kotiinpaluussa on niin suloista. Täynnä hämmästystä ja ihmettä! Ei ole KETÄÄN Jumalamme kaltaista!
Texas, USA

Mutta Herra sanoi Moosekselle: “Onko Herralle mikään mahdotonta? Nyt saat nähdä, toteutuuko minun sanani.”
4 Moos 11:23

Jumala todellakin toimii. Mitä enemmän päästän irti, sitä enemmän Jumala tekee mahtavaa työtä kotona asuvassa tuhlaajassani. Jumala siunasi minua seurakunnan retkellä muutama viikko sitten. Olin säästänyt rahaa matkaa varten, mutta Jumala antoi minulle ylimääräisen siunauksen. Aviomieheni ilahdutti minua suurella summalla rahaa matkaa varten. Herra on puhunut minulle läpimurron saamisesta, kun kylvän siementä ja odotan satoa. Siemen ei ole vain läpimurto avioliitossani, vaan myös taloudellinen läpimurto, terveydellinen läpimurto, sekä koko perheeni ja sukuni kokonaisvaltainen ja täydellinen parantuminen ja vapautuminen. Voinko sanoa, että Jumala kyllä tekee sen? Olen kylvänyt siemeneni maahan ja odotan satoa. Jumala tekee työtä vuoren takana aviomiehessäni ja kun luotan Jumalaan, saan korjata sadon siitä mitä olen kylvänyt. Jumala tekee sen.
Havaiji, USA

Jumalalle kirkkaus, kaikki ylistys ja kunnia! Miniäni on menossa tapaamaan poikaani ja lapsia pidennetyn viikonlopun ajaksi. Miniäni lähti pois jokin aika sitten ja on ollut toisen miehen kanssa. Olen niin kiitollinen tästä RMM:stä. Tänä aamuna sain poikani kanssa rukoiltua rukouksen, joka oli Charlyne Cares -hartaustekstissä. Jumala huolehtii aina tarpeistamme Hänen täydellisellä ajoituksellaan. Tiedän, että Hän siunaa sen viikonlopun, kun he ovat yhdessä. Kiitän Häntä kaikesta, mitä Hän tekee kulissien takana, ja mistä me emme tiedä mitään. Olen kiitollinen muistutuksesta, että rukoilisimme päivittäin Jumalan taisteluvarustusta eksyksissä olevien rakkaittemme puolesta. “Lopuksi: vahvistukaa Herrassa, ottakaa voimaksenne hänen väkevyytensä.” Ef 6:10.
Wyoming, USA

Aviomieheni kanssa on ollut vain vähän tai ei ollenkaan yhteydenpitoa vuosiin. Tänä vuonna Herra on avannut yhteyden. Kiitän Jumalaa siitä, että aviomieheni ottaa minuun yhteyttä nyt useammin. Ihan viime aikoina puhelinkeskusteluissamme on ollut hieman rakkautta ja romanssia. Aviomieheni otti yhteyttä ja kysyi, voisinko tulla tapaamaan häntä. Sanoin, että tietenkin voin. Olen täysin ihmeissäni Jumalan työstä avioliitossani ja miten näen sen toteutuvan. En ole nähnyt aviomiestäni useampaan vuoteen. Tiedän, että tämä on alku avioliittomme eheytymiselle. Herra antoi minulle monia lupauksia odotukseni alussa Hänen sanansa, reema-kohtien ja unien kautta, sekä äänellä, jota ei voi korvin kuulla. Jumalan ajoitus on täydellinen. Olen kiitollinen Hänen uskollisuudestaan, sillä Hän ei ole ihminen, Hän ei valehtele tai muuta mieltään. Taistelu ei ole meidän. Se on Herran! Luota Jeesukseen, Hän ei ikinä jätä tai hylkää meitä. Ole hiljaa ja tiedä, että Hän on Jumala! Jumala siunatkoon teitä, rakkaat veljet ja siskot. HÄN PYSTYY! Aamen.
Kalifornia, USA

Olen seisonut avioliittoni puolesta nyt useamman vuoden. Todistukseni on eräästä merkistä, jota pyysin Jumalalta. Pyysin Häntä antamaan merkiksi karjuvan leijonan vahvistamaan, kun aviomieheni ja toisen naisen suhde olisi ohi. Jumala antoi merkin ja vähän lisääkin. Vaikka mieheni edelleen asuu toisen naisen kanssa, olen nähnyt Jumalan tekevän työtään vuoren toisella puolella. Mieheni toi toisen naisen nuorimmaisen poikamme häihin. Jumala antoi minulle armoa ja sain nähdä mieheni perhettä. Mieheni halusi erota ja antoi minulle paperit. Siitä on kulunut joitakin kuukausia. Olemme edelleen naimisissa, ylistys Herralle. “Leijona ärjyy, kuka ei pelkäisi? Herra Jumala puhuu, kuka ei julistaisi?” Aam 3:8 “Naimisissa oleville taas annan käskyn, en minä vaan Herra: vaimo ei saa erota miehestään. Jos hän kuitenkin eroaa, olkoon menemättä enää naimisiin tai sopikoon miehensä kanssa. Samoin ei mies saa erota vaimostaan.” 1 Kor 7:10-11.

Monen vuoden yhdessäolon jälkeen muutimme erilleen aviomieheni kanssa. Tiedän varmaksi, että Jumalalla on suunnitelmissaan eheyttää avioliittomme. Aluksi olin rikki eron takia, mutta Herra alkoi keventämään taakkaa, parantamaan sydäntäni ja antoi minulle ymmärrystä. Aviomieheni asuu toisen naisen kanssa. Jumala on kuitenkin lähettänyt minulle monia viestejä musiikin, toisten ihmisten ja profetioiden kautta puhuen mieleeni ja sydämeeni. Herra on paljastanut minulle omaa itseäni ja sitä roolia, joka minulla oli erossa. Se sai minut katumaan. Olen kamppaillut asenteideni kanssa, mutta tänä päivänä olen varma siitä, että minut on kutsuttu seisomaan avioliittoni puolesta. Olen saanut ymmärrystä ihmeemme lunastamisesta, vapautumisesta, eheytymisestä, pelastuksesta ja kaikista niistä piirteistä, joita haluan puolisoltani. Puhu se todeksi!
Pennsylvania, USA

Siitä lähtien kun vaimoni sanoi haluavansa avioeron, emme ole puhuneet mistään muusta kuin lapsista, talosta tai raha-asioista. Jumala on kuitenkin kasvattanut uskoani joka päivä, vaikken näekään, mitä olosuhteiden vuoren toisella puolella tapahuu. Vaimoni syntymäpäivä on tulossa ja päätin, etten osta hänelle mitään. Pyhä Henki kuitenkin kehotti minua edelleen kohtelemaan häntä vaimonani ja osoittamaan hänelle, että rakastan häntä. Ostin hänelle lahjoja minulta ja lapsilta. Hän ei tiedä siitä, sillä hän on armeijan palveluksessa. Meidän syntymäpäivillämme on vain parin viikon ero. Yksi vaimoni ystävistä kysyi, voisiko hän viedä lapsemme kauppaan. Suostuin, enkä tiennyt, että vaimoni oli lähettänyt ystävälleen rahaa ja pyytänyt häntä viemään lapset ostamaan lahjoja minulle. Se merkitsi minulle paljon. Jatketaan kulkemista uskossa eikä näkemisessä. Ylistys Herralle!
Florida, USA

Usko on sen todellisuutta, mitä toivotaan, sen näkemistä, mitä ei nähdä.
Hepr 11:1

Seisominen avioliittoni puolesta alkoi, kun Jumala johdatti minut RMM:lle. Erään podcastin kautta Jumala antoi minulle taas selkeän näyn rististä, kun Hän muistutti minua siitä, etten ole enää menneisyyteni. Olen uusi luomus ja uusi ihminen. Siitä päivästä lähtien Jumala on muuttanut sydäntäni. Olimme erossa useamman kuukauden ja koimme parantumisen ja eheytymisen ja nyt olemme taas yhdessä. Eheytyminen on todellakin prosessi, ja joskus todella vaikea sellainen, niin että haluaisi vain luovuttaa. Olen kuitenkin kiitollinen siitä voimasta ja yliluonnollisesta uskosta, jota Jumala antaa minulle… Taistelu on Hänen ja Hän on meitä varten. Mikään ei ole mahdotonta Hänelle, sillä näen jatkuvasti muutosta omassa sydämessäni ja aviomieheni sydämessä. Kanssaodottajat, on aika alkaa ylistämään ja kiittämään Jumalaa ihmeistämme. Muistatko Yeshuan ensimmäisen ihmeen Kaanassa? Hän voi tehdä ihmeitä myös meidän elämissämme HETKESSÄ!
Filippiinit

Jokainen, joka on Kristuksessa, on siis uusi luomus. Vanha on kadonnut, uusi on tullut tilalle! Kaiken on saanut aikaan Jumala, joka Kristuksen välityksellä on tehnyt meidän kanssamme sovinnon ja uskonut meille tämän sovituksen viran.
2 Kor 5:17-18

Siunauksin,
Charlyne Steinkamp
Rejoice Marriage Ministries

Katso uuusimmat julkaisut TÄÄLTÄ.