Lauantain todistukset 30.5.2020

1.6.2020

Lauantain todistukset 30.5.2020

Suomennettu hartaudesta: Saturday testimonies (Charlyne Cares Devotion 30.5.2020)

Alla on muutama ote niistä todistuksista, joita olemme saaneet kuluneen viikon aikana. Jokainen todistus on jaettu tänne kirjoittajan suostumuksella. Todistusten tehtävänä ei ole kertoa sinulle, miten toimia omassa elämässäsi, vaan ne kertovat siitä, miten Jumala toimii, kun ihmiset rukoilevat! Onko sinulla todistus jaettavana rohkaisuksi toisille?
Jaa oma todistuksesi RMM:n sivuilla englanniksi tai kirjoita rukousseinälle suomeksi.

Hyvä on Herra, turvapaikka hädän päivänä, hän tuntee ne, jotka luottavat häneen.
Nah 1:7

Muutimme aviomieheni kanssa erilleen vuosia sitten. Nyt saan iloiten sanoa, että Jumala eheytti avioliittomme tänä vuonna. Jumala on uskollinen lupauksilleen! Välillä halusin ottaa eron aviomiehestäni, mutta Jumala ei antanut. Hän sanoi, että pidättelisin avioeroa, ja että avioliittomme järjestyisi itsestään. Se vaati uskoa ja kärsivällisyyttä ja valtavasti rukousta, mutta Jumala teki sen omalla ajallaan eikä minun! Odotus saattaa näyttää pitkältä, mutta älä luovuta äläkä lannistu. Jumala tekee ihmeitä edelleen. Aamen.
Texas, USA

Sinun sijassasi minä vetoaisin Jumalaan ja esittäisin asiani hänelle, hänelle, joka tekee suuria tekoja, meille tutkimattomia, tekee lukemattomia ihmetekoja. 
Job 5:8-9

Noin viikon ajan olen nähnyt hääpäivämme päivämäärän joka paikassa. Pyysin Herralta kahdesti, että jos se olisi Häneltä, niin Hän näyttäisi minulle uudelleen. Ja Hän teki niin! En ollut kuullut aviomiehestäni vähään aikaan ja kun häävuosipäivämme tuli, olin lannistunut. Sanoin Herralle, että minulla on edelleen toivoa, muttei mitään odotuksia. Luovuin ajatuksesta, että se päivä olisi jotenkin erityinen. Ja juuri sillä hetkellä HÄN SOITTI ja toivotti minulle hyvää hääpäivää. Perheemme oli suunnitellut yhteisen tapaamisen ja saimme nähdä toisiamme siellä. Puhuimme vähän ja hän sanoi, että “kun” minä tulen kotiin tällä kerralla. En näe/tunne paljoa tapahtuvan nyt. Mutta uskon, että Jumala tekee jotakin. Hän taistelee puolestani. Yritän vain pitää keskittymiseni Hänessä. Se on jo tehty Jeesuksen nimessä! Aamen.
Texas, USA

Erosimme mieheni kanssa ja hän sai pojan toisen naisen kanssa. Olemme olleet uudelleen naimissisa nyt muutaman vuoden. Minä sain ylimääräisen pojan! Ylistys Herralle! Olen hyväksynyt toisen naisen ja hoitanut häntä, kun hänelle on tehty kantasolusiirtoja leukemian takia. Toivon, että hän on oppinut Kristuksen todellista rakkautta. Palvelemme ihmeellistä Jumalaa. Minulla oli joitakin todella synkkiä päiviä ja RMM oli valona minulle. Sain voimaa muiden kirjoituksista ja olin lähempänä Herraa enemmän kuin koskaan niiden koettelemusten aikana!
Pohjois-Carolina, USA

Mutta Joosef sanoi heille: “Älkää olko peloissanne, enhän minä ole Jumala. Te kyllä tarkoititte minulle pahaa, mutta Jumala käänsi sen hyväksi. Hän antoi tämän kaiken tapahtua, jotta monet ihmiset saisivat jäädä henkiin.
1 Moos 50:19-20

Olen seisonut useamman vuoden asumuserossa ja avioerossa, joka tuli voimaan vähän aikaa sitten. Nyt olen rukoillut, että Jumala antaisi minun nähdä jotakin todisteena siitä, että rukouksiini vastataan. Häävuosipäivänämme mieheni kysyi, voisiko hän soittaa videopuhelun, ja me juttelimme yli tunnin. Olin yllättynt, koska hän ei ikinä tee niin. Seuraavana viikonloppuna hän vietti koko viikonlopun minun kanssani, ensimmäistä kertaa moneen vuoteen. Hän sanoi, ettei ikinä lakannut rakastamasta minua. Osallistuimme jopa yhdessä kirkkoon minun olohuoneessani livelähetyksen kautta. Rukoilimme yhdessä. Vihollinen on yrittänyt varastaa todistustani. Mieheni lähti äkkiä taas. Ylistän Jumalaa, kun hän näyttää minulle, mitä Hän on tekemässä ja saa kaikki koitumaan meidän parhaaksemme ja Hänen kunniakseen. Jatkan rukoilemista ja luotan Hänen johdatukseensa.
Washington, USA

Me tiedämme, että kaikki koituu niiden parhaaksi, jotka rakastavat Jumalaa ja jotka hän on suunnitelmansa mukaisesti kutsunut omikseen.
Room 8:28

Aviomieheni muutti takaisin kotiin muutama kuukausi sitten. Aluksi se oli kiusallista, ja hän oli todella varuillaan. Ne monet kuukaudet, kun olimme erossa, seurasin RMM:ä ja todistuksia. Rukoilin ja paastosin. Jumala teki työtään minussa ja toi sitten mieheni takaisin. Mieheni ei tiennyt mitä odottaa; enkä minäkään. Ensimmäinen kuukausi oli rankka, mutta hoidin ja tein asioita, joista hän piti. Olin hiljaa, kun hän satutti minua tai torjui minut. Sen sijaan että olisin vastannut, minä rukoilin. Hän oli aina varuillaan, valmiina iskemään, mutta en antanut hänelle mahdollisuutta. On kulunut muutama kuukausi ja hän vastailee nyt ja suunnittelemme taas yhdessä. Hän on taas rakastava minua kohtaan. Kiitos RMM, jatkakaa!
Pohjois-Carolina, USA

Herra on uskollinen ja ylistyksen arvoinen! Aviomieheni on ollut nyt kotona muutaman kuukauden. Ja Herra on mahtava! Viikkojen ajan aviomieheni ei ikinä koskenut minuun tai oikeastaan puhunut minulle ollenkaan. Minä silti kutsuin hänet sänkyymme, tarjoilin hänelle ruokaa, keitin kahvia, ja kohtelin häntä niin kuin sen valtakunnan miestä, joka hän on Herran silmissä. Joskus tuntui, että se oli turhaa, koska hän torjui minut niin monesti. Mutta Herra piti minut! Olen rukoillut, että Herra ohjaisi mieheni askeleita. Aviomieheni on laittanut ruokaa perheellemme, hymyillyt minulle, jutellut, auttanut pyykkien laitossa, vienyt roskia ja jopa ollut intiimisti kanssani. Vähän aikaa sitten Herra siunasi minua, niin että sain mahdollisuuden kertoa uskostani hänelle. Tiedän, että pian aviomieheni sydän eheytyy Herran puoleen ja vielä enemmän Jumalan kirkkautta paljastuu meidän perheellemme sekä muille! Laita Jumala ensimmäiseksi ja kaikki muu seuraa.
Gerogia, USA

Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile,ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa. Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii.
1 Kor 13:4-7

Siunauksin,
Charlyne Steinkamp
Rejoice Marriage Ministries

Katso uuusimmat julkaisut TÄÄLTÄ.