Lauantain todistukset 28.9.2019

28.9.2019

Lauantain todistukset 28.9.2019

Suomennettu hartaudesta: Saturday testimonies (Charlyne Cares Devotion 28.9.2019)

Alla on muutama ote niistä todistuksista, joita olemme saaneet kuluneen viikon aikana. Jokainen todistus on jaettu tänne kirjoittajan suostumuksella. Todistusten tehtävänä ei ole kertoa sinulle, miten toimia omassa elämässäsi, vaan ne kertovat siitä, miten Jumala toimii, kun ihmiset rukoilevat! Onko sinulla todistus jaettavana rohkaisuksi toisille?
Jaa oma todistuksesi RMM:n sivuilla englanniksi tai kirjoita rukousseinälle suomeksi.

“Muista, että olen sanonut sinulle: ‘Ole rohkea ja luja, älä pelkää äläkä lannistu. Herra, sinun Jumalasi, on sinun kanssasi kaikilla teilläsi.'”
Joos 1:9

Monen vuoden odottamisen jälkeen, niin kuin Jumala kehotti minua tekemään, yhtäkkiä-hetkeni tapahtui viimein. Odottamatta aviomieheni jätti toisen naisen ja muutti takaisin kotiin. Voin vain sanoa, että Jumala on uskollinen lupauksilleen. Niin monet kerrat halusin luovuttaa, mutta Jumala ei antanut minun tehdä niin. Hän lähetti aina Sanansa tuomaan minuulle varmuutta ja toivoa. Tiedän, että tämä on meille vain alkua ja tällä kertaa se menee Jumalan tavalla. Jumalalle kiitos RMM:stä, koska ilman sitä en olisi uskonut tämän tapahtuvan! Jatkan raamatunkohtien rukoilemista, Jumalan etsimistä ja uskossa olemista. Jatka seisomista, äläkä luovuta!
Maryland, USA

Jeesus vastasi: “Enkö sanonut sinulle, että jos uskot, saat nähdä Jumalan kirkkauden?”
Joh 11:40

Jumala edelleen parantaa, pelastaa ja vapauttaa. Pyysin rukousta aviomieheni puolesta, joka kärsii keuhkosairaudesta. Edellisellä lääkärikäynnillä hänelle sanottiin, että hän tarvitsisi lisähappea. Seisoin rukoillen ja pyysin Jumalaa pysäyttämään ja peruuttamaan tämän sairauden ja tekemään sen, mikä on mahdotonta! Kun eilen kävimme lääkärissä, niin happisaturaatio oli noussut. Ei tarvita lisähappea!! Uskon, että Jumala peruuttaa tämän sairauden täydellisesti. Jos Jumala pystyi parantamaan Hiskian ja antamaan hänelle 15 vuotta lisää elinaikaa ja siirtämään aurinkokelloa (tieteellisesti mahdotonta) niin Hän voi peruuttaa sairauden aiheuttaman tuhon ja kaiken vahingon, jota vihollinen on tehnyt perheitämme kohtaan. Avaa suusi ja aseta itsesi yhteisymmärrykseen Jumalan Sanan kanssa.
Kalifornia, USA
Aamen! Ylistys Herralle! Minun sydämeni parani monta vuotta sitten, kun lääkärit antoivat minulle vuoden elinaikaa! Bob sai myös elää, vaikka lääkärit luulivat useammin kuin kerran, että hän oli kuolemassa! Jumala on mahtava Lääkäri parantamaan ruumiita ja ihmeellinen Neuvonantaja parantamaan kuolleita avioliittoja! -Charlyne

Kunnia Jumalalle. Jumala on uskollinen ja Hän saattaa loppuun sen, minkä on aloittanut. Tuhlaajani lähti kodistamme aiemmin tänä vuonna. Hän jätti minut ja lapsemme velkoihin. Hän oli vuokrista velkaa tuhansia dollareita, eikä minulla ollut hajuakaan siitä, ennen kuin hän lähti ja minä ja lapset saimme häätöuhkauksen. Tein sopimuksen Jumalan kanssa ja vuokraisäntämme kanssa, että maksaisin kaikki velat takaisin. Kiitos Jumalalle sain ne maksettua tekemällä ahkerasti töitä, tein jopa tuplavuoroja, tein väsymättä töitä päivien ja viikkojen ajan ja jopa öisin, jotta saisin maksettua mieheni velat. Jumalan kanssa kaikki on mahdollista. Maksoin velat kuukausien aikana. Nyt maksan vuokrat ajallaan. Vuokraisäntä ei veloittanut minulta myöhästymismaksua, vaikka olisin maksanut myöhässä. Nyt hän tarjoutui myymään minulle tämän vuokraamani talon alle kauppahinnan. Otin uskon askeleen ja sain lainaa. Jumala ohjasi minua pyytämään tuhlaajaani avuksi neuvotteluissa ja hän teki sen puolestani. Muutaman päivän kuluttua olen talonomistaja! Kiitos Jumalalle.
New Jersey, USA
Kiitos Herralle! Palvelemme ihmeellisen mahtavaa Jumalaa! Olen niin ylpeä kaikista odottavista puolisoista, jotka tekevät niin kovasti töitä huolehtiakseen perheistään! -Charlyne

Jumalalle, joka meissä vaikuttavalla voimallaan kykenee tekemään monin verroin enemmän kuin osaamme pyytää tai edes ajatella.
Ef 3:20

Jumala pysäytti tulevan avioero-oikeudenkäynnin. Olin keskittynyt siihen päivään ja rukoillut “Jumala, minä olen sidottu aikaan, mutta Sinä et ole. En tiedä, saanko edes tätä rukousta loppuun, saati sitten elää minnekään asti, mutta Sinä tiedät. Sinä olet täällä ja siellä ja tiedät kaiken. Näytä minulle, että Sinä toimit.” Asianajajani soitti ja kysyi, sopisiko, että oikeudenkäyntiä siirrettäisiin, koska he eivät olleet valmiita. Sanoin, että TODELLAKIN! Saatana yritti aiheuttaa minulle epäilyksiä myöhemmin, mutta minä ylistin Jumalaa. Saatana, sinä hävisit taas. Tämä on eheytymisen alkua. Aviomieheni ei ollut tyytyväinen. Näin tuskan hänen sielussaan ja rukoilin autossani ennen kuin lähdin parkkipaikalta ja koko matkan töihin. Saatana haluaa aviomieheni, mutta hän on minun! Jumala antoi minulle pari lisäkuukautta aikaa rukoilla mieheni sielun puolesta, sillä liitossa olemme edelleen yksi. Rukoilen nyt yksityiskohtaisesti, koska “pysäytä avioero” oli liian laajamittainen rukous. Hän teki sen kuitenkin! Älkää luovuttako! Saatana voittaa, jos luovutat. Sinulla on avain voittoon rukouksissasi/uskossasi.
Maryland, USA

Jumalamme on uskollinen… YHTÄKKIÄ-hetkeni tapahtui! Kiitos niin paljon, kun odotitte kanssani avioliittoni/perheeni eheytymistä. Olime naimisissa monia vuosia ja erossa muutaman vuoden. Jumala kosketti tuhlaajani sydäntä. Hänen sydämensä on kääntynyt minuun päin ja hän on muuttamassa takaisin kotiin. Hän on sanonut, että menemme uudelleen naimisiin. Jumala näytti hänelle, että minä olin ja tulen aina olemaan ainoa nainen hänelle. Olen edelleen sanaton ja hämmästynyt siitä kaikesta. Niin moniin rukouksiin tuli vastaus ja varmistus aviopuolisoni suusta. Minulla ei ole sanoja kuvailemaan sydäntäni juuri nyt, mutta halusin jakaa nämä ällistyttävät uutiset! Matt 19:26
Georgia, USA

Jeesus katsoi heihin ja sanoi: “Ihmiselle se on mahdotonta, mutta Jumalalle on kaikki mahdollista.”
Matt 19:26

Vapaat viikonloput ovat vaikeita, varsinkin kun poikani ei ole kotona. Muutama viikko sitten olin niin lannistunut, aivan kuin ylimääräinen pilvi olisi leijunut yläpuolellani. No, sinä iltana kun poikani lähti viettämään viikonloppua mieheni kanssa, hajosin rukouskomerossani. Tiedän, että Jumala haluaa sen kaiken, joten annoin Hänelle minun turhautumiseni, sydänkipuni ja kyyneleeni. Kun olin valmis, istuin siinä hiljaa. Rukouskomerossani minulla on ne kirjat, jotka ovat auttaneet minua tänä vaikeana ajanjaksona. Kun istuin Herran kanssa, rukouskirjani kaatuivat ja näin Bobin kirjan “Prodigals do come home” (Tuhlaajat tulevat kyllä kotiin). Herra on ihmeellinen muistuttaessaan minua siitä, etten luovuttaisi. Hän rakastaa minua niin paljon. Hän halusi ottaa sen kaiken minulta ja antaa minulle toivoa. Jatkan seisomista ja rukoilen tuhlaajien ja meidän odottajien puolesta. Jumala rakastaa meitä ja Hän jatkaa taisteluidemme taistelemista!
Texas, USA

Jumalalle kunnia. Olemme puolisoni kanssa olleet erillään vuosia. Hänellä oli toinen ystävä niin kuin minullakin. Viime vuonna hänen ystävänsä menehtyi ja minä erosin omasta ystävästäni samoihin aikoihin. Näin Jumalan tekevän töitä meidän eheytymisen/sovinnon puolesta. Vietimme lomia yhdessä; sitten hiljaisuus. Tänä kesänä vietimme mieheni kanssa useamman päivän loman siskon ja mieheni veljen kanssa, kiitos Jumalalle. Meillä oli hauskaa, sitten taas hiljaisuus. Minulla on kuitenkin nyt niin paljon toivoa, että Jumala tekee töitä ja muuttaa tuhlaajani takaisin kotiin pian. Pitäkää kiinni odottajat, aika on käsillä. Jeesuksen nimessä. Aamen.
Pennsylvania, USA

Kaikki ylistys ja kunnia kuuluu Herrallemme ja Pelastajallemme Jeesukselle Kristukselle! Olemme olleet aviomieheni kanssa yhdessä vuosikymmeniä ja meillä on kaksi ihanaa lasta. Puolisoni lähti muutama kuukausi sitten ja se särki sydämeni. Ilkeitä viestejä ja hän halusi avioeron, jotta voisi mennä eteenpäin. RMM:n kautta Jumala näytti minulle, että minun piti tehdä töitä itseni kanssa, antaa anteeksi puolisolleni, ymmärtää että todellinen vihollinen ei ollut puolisoni vaan paholainen, jonka suunnitelmissa on tuhota avioliitot. Podcast, jossa puhuttiin siitä, että taistelu on Herran, auttoi minua paljon. Jumalan kanssa mikään ei ole mahdotonta. Kun tajusin, että puolisoni lähteminen oli paholaisen suunnitelma, annoin Herran taistella minun ja avioliittoni puolesta. Puolisoni alkoi yhtäkkiä ottamaan minuun yhteyttä, ja sitten hän alkoi viettämään aikaa lasten kanssa. Aviomieheni on taas kotona! Työtä on edelleen tehtävänä, mutta minä luotan Herraan. Älä luovuta; pidä kiinni, sillä Jumala ei ikinä petä meitä!
Florida, USA

Näin sanoo teille Herra: Älkää säikähtäkö älkääkä pelätkö tuota valtavaa sotajoukkoa, sillä tämä ei ole teidän sotanne vaan Jumalan… Mutta teidän ei pidä ryhtyä taisteluun. Jääkää vain paikoillenne ja katselkaa, millaisen avun Herra teille antaa.”
2 Aik 20:15, 17