Lauantain todistukset 22.2.2020

22.2.2020

Lauantain todistukset 22.2.2020

Suomennettu hartaudesta: Saturday testimonies (Charlyne Cares Devotion 22.2.2020)

Alla on muutama ote niistä todistuksista, joita olemme saaneet kuluneen viikon aikana. Jokainen todistus on jaettu tänne kirjoittajan suostumuksella. Todistusten tehtävänä ei ole kertoa sinulle, miten toimia omassa elämässäsi, vaan ne kertovat siitä, miten Jumala toimii, kun ihmiset rukoilevat! Onko sinulla todistus jaettavana rohkaisuksi toisille?
Jaa oma todistuksesi RMM:n sivuilla englanniksi tai kirjoita rukousseinälle suomeksi.

Niin kuin sade ja lumi tulevat taivaasta eivätkä sinne palaa vaan kastelevat maan, joka hedelmöityy ja versoo ja antaa kylväjälle siemenen ja nälkäiselle leivän, niin käy myös sanan, joka minun suustani lähtee: se ei tyhjänä palaa vaan täyttää tehtävän, jonka minä sille annan, ja saa menestymään kaiken, mitä varten sen lähetän.
Jes 55:10-11

Haluan sanoa, että Jumalamme on uskollinen ja Hän pitää aina lupauksensa. Monta vuotta sitten aloin seisomaan avioliittoni puolesta, enkä tiennyt mitä se tarkalleen ottaen tarkoitti. Tiesin vain, että Jumala halusi minun odottavan ja pysyvän aloillani. Joskus itkin ja itkin Jumalalle. Kasvoin yhä enemmän riippuvaiseksi Jumalasta. Turvauduin Häneen ja etsin Hänestä suojaa. Kasvoin vahvaksi omassa identiteetissäni ja sisällössäni. Opin kaikista suurimman opetuksen – Jumala riittää ja Hän on tarpeeksi suuri ja vahva kantamaan kaiken kipuni ja vastaamaan kaikkiin kysymyksiini. Hän teki töitä aviomieheni sydämessä, jopa silloin kun näytti siltä, ettei Hän tehnyt mitään. Vuosiin en puhunut aviomiehelleni mitään, sitten hän ilmestyi satunnaisesti ovelleni ja halusi viettää aikaa poikamme ja minun kanssamme. Joinakin päivinä hän katosi, viikkoja ja aikoja jolloin hän sanoi “Emme tule ikinä olemaan yhdessä, on liian myöhäistä.” Jatkoin rukoilemista, jatkoin luottamista, ja opin ylistämään Jumalaa kipujeni keskellä. Mieheni palasi takaisin viime kuussa tismalleen samana päivänä kuin oli lähtenyt monta vuotta sitten.
Virginia, USA

Nyt minä ymmärrän, että kaikki on sinun vallassasi eikä mikään suunnitelmasi ole mahdoton sinun toteuttaa.
Job 42:2

Rohkaisen tässä kaikkia kertomaan RMM:stä muille ihmisille. Meitä siunataan päivittäin, joten siunataan muita ja rohkaistaan heitä kirjautumaan RMM:n sivustolle ja vastaanottamaan päivittäisiä hartaustekstejä. Et tiedä, kuinka montaa avioliittoa ja ihmistä voit auttaa, kun kerrot heille RMM:stä. Useimmat ihmiset kärsivät hiljaisuudessa, mutta voimme näyttää heille, ettei heidän tarvitse tehdä sitä yksin, ja että he eivät ole yksin. Tavoitamme enemmän ihmisiä Jeesukselle.
Etelä-Afrikka

Tämän kuun alussa tunsin itseni hieman lannistuneeksi ja alakuloiseksi. Pyysin Herraa uudistamaan minun mieltäni. Halusin nähdä nopeampaa hengellistä kasvua itsessäni. Olin turhautunut itseeni, kun Jumala ei muuttanut minua tarpeeksi nopeasti. Mutta sitten Pyhä Henki puhui minulle, että Hän kasvattaa minua, en minä itse. Hän sanoi “Minä en ole turhautunut siitä, miten nopeasti sinä kasvat”. Hän näytti minulle, että lapsuudestani asti minun opettajani/vanhempani/ohjaajani olivat kaikki turhautuneita minun oppimisnopeuteeni. Sain valtavan vapautumisen ja paranemisen, kun Hän sanoi “En ole turhautunut sinuun” ja aloin itkemään Hänen kärsivällisyyttään. Huomasin, että minun silmäni ovat paljon kirkkaammat kuin viime vuonna odotukseni alussa. Silmät ovat meidän lamppumme, joten olen kiitollinen, että Jumala muokkaa minua odottaessani. Tiedän, että Hän muuttaa aviomiestäni, vaikken tiedä, mitä hänen elämässään tapahtuu tällä hetkellä.
Kanada

Te olette maailman valo. Ei kaupunki voi pysyä kätkössä, jos se on ylhäällä vuorella. Eikä lamppua, kun se sytytetään, panna vakan alle, vaan lampunjalkaan. Siitä sen valo loistaa kaikille huoneessa oleville. Näin loistakoon teidänkin valonne ihmisille, jotta he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät Isäänne, joka on taivaissa.
Matt 5:14-16

Jumala tekee työtään vuoreni toisella puolella. Ylistys Herralle! Vaikken ole nähnyt tai tuntenut sitä viimeisten vuosien aikana, Hän TEKI työtään! Rakkaani ajaa monen osavaltion takaa katsomaan lastemme koripallopelejä. Joten usean vuoden jälkeen me näemme toisiamme ja vielä useamman vuoden jälkeen hän näkee vanhempiaan. Ylistys Jumalalle! Kaikki kunnia Jumalalle! Mikään ei ole Jumalalle mahdotonta! Jatkakaa odottamista vastoin kaikkia odotuksia!
Texas, USA

Olen kiitollinen RMM:stä. Päivittäisten hartaustekstien lukeminen, yhteydenpito Jumalaan rukouksessa, paikallinen seurakuntani, sekä antaminen/kymmenysten maksaminen ovat elintärkeitä asioita minulle. Jumalan vastaus todeksi elettyyn uskooni. Hän merkitsee minulle enemmän kuin aviomieheni kotiinpaluu. Se on myös hyvä asia, mutta Jumalalla on meille molemmille enemmän. Yhteydenpidon, luottamuksen, arvostuksen, anteeksiantamisen ja kaiken muunkin eheytyminen, niin kuin Hän on avioliiton luonut. Olen alkanut saamaan viestejä aviomieheltäni ja hänen äänensävynsä on muuttunut parempaan suuntaan. Kaikki tämä monen vuoden hiljaisuuden jälkeen. Jumala kyllä parantaa rikkinäisiä ja kuolleita avioliittoja.
Kalifornia, USA

Olen seisonut avioliittoni puolesta nyt monta vuotta. Välillämme ei ole enää yhteydenpitoa. Sain rohkaisua yhdestä todistuksesta vähän aikaa sitten, kun joku oli pyytänyt perustavanlaatuista merkkiä siitä, että avioliiton puolesta seisominen on Jumalan tahto hänelle. Tunsin johdatusta pyytää Jumalalta samaa asiaa. Seuraavana päivänä kirkossa yhtä miestä pyydettiin jakamaan Jumalan sanaa, joka oli hänen sydämellään, ja hän jakoi Roomalaiskirjeen 4:17. En ollut uskoa korviani ja huusin aamen. Jumala itse oli antanut minulle tuon jakeen vuosia sitten, ja siitä olen pitänyt kiinni. Mies lisäsi/julisti läpimurron vuotta ja Jumalan ylösnousemusvoimaa kaiken kuolleen ylle. Edellisenä iltana olin lähettänyt ex-miehelleni viestin. Hän ei ikinä vastaa. Siihen viestiin hän vastasi, joten tuplasiunaus Jumalalta. Viesti tihkui kipua ja vihaa, mistä olen kiitollinen, koska nyt tiedän, kuinka rukoilla. Tyttäremme kertoi myös olevansa raskaana, meidän ensimmäinen lapsenlapsemme. En halua olla yksinäinen isovanhempi… Uskon, että Jumala tekee työtään. Uskon mukaan tulemme olemaan yhdessä synnytykseen mennessä.
Yhdistynyt Kuningaskunta

…häneen, joka tekee kuolleet eläviksi ja kutsuu olemattomat olemaan.
Room 4:17b

Siunauksin,
Charlyne Steinkamp
Rejoice Marriage Ministries

Katso uuusimmat julkaisut TÄÄLTÄ.