Lauantain todistukset 20.4.2019

20.4.2019

Lauantain todistukset 20.4.2019

Suomennettu hartaudesta: Saturday testimonies (Charlyne Cares Devotion 20.4.2019)

Alla on muutama ote niistä todistuksista, joita olemme saaneet kuluneen viikon aikana. Jokainen todistus on jaettu tänne kirjoittajan suostumuksella. Todistusten tehtävänä ei ole kertoa sinulle, miten toimia omassa elämässäsi, vaan ne kertovat siitä, miten Jumala toimii, kun ihmiset rukoilevat! Onko sinulla todistus jaettavana rohkaisuksi toisille?
Jaa oma todistuksesi RMM:n sivuilla englanniksi tai kirjoita rukousseinälle suomeksi.

Älä pelkää. Minä olen lunastanut sinut. Minä olen sinut nimeltä kutsunut, sinä olet minun. Kun kuljet vesien halki, minä olen sinun kanssasi, kun virtojen poikki, ne eivät tempaa sinua mukaansa, kun astut tulen lävitse, sinä et pala eikä liekki sinua polta.
Jes 43:1b-2

Menimme naimisiin pari vuotta sitten ja meillä oli paljon ongelmia. Päätin lopettaa avioliiton ja ottaa eron vaimostani. Muutimme erilleen alle vuosi naimisiinmenon jälkeen. Olin vain askelen päässä avioerosta, kun Jumalan Sana tuli ja kehotti minua päästämään irti kaikesta katkeruudesta ja vihasta. Päätin totella Jumalan Sanaa. Olemme nyt taas yhdessä ja nautimme avioliitostamme. Kiitos Herralleni Jeesukselle Kristukselle ja kaikille Hänen palvelijoilleen, joita Hän käytti kääntämään sydämeni oikeaan suuntaan.
Tansania

Minä annan teille uuden sydämen ja teidän sisimpäänne uuden hengen. Minä otan teidän rinnastanne kivisydämen pois ja annan tilalle elävän sydämen. Minä annan henkeni teidän sisimpäänne ja ohjaan teidät seuraamaan säädöksiäni, ottamaan varteen minun käskyni ja elämään niiden mukaan.
Hes 36:26-27

Aviomieheni on viime aikoina alkanut viettämään aikaa minun ja tyttäreni kanssa ja hän on ottanut askeleita kohti avioliittomme eheytymistä. On edelleen päiviä, jolloin näen hänen pystyttävän muureja. Näen kuitenkin, että minun ja muiden rukouksiin vastataan. Olen saanut niin rohkaisevia sanoja RMM:n kautta. Jatkan rukoilua avioliittoni puolesta sekä kaikkien muiden odottavien puolisoiden avioliittojen puolesta. Jumala lähettäköön kaikki tuhlaajapuolisomme kotiin.
Pohjois-Carolina, USA

Ylistys Herralle. On kulunut monta vuotta siitä, kun aloin seisomaan avioliittoni puolesta. Tie on kivinen, mutta Jumala on uskollinen. Luovutin odomisen avioeron jälkeen muutama vuosi sitten. Kuitenkin viime vuoden lopusta alkaen tunsin, miten Jumala halusi minu jatkavan odottamista. En ollut pitänyt yhteyttä aviomieheeni. Aloin rukoilemaan, että Jumala eheyttäisi suhteen hänen ja poikamme välillä. Hän lähetti minulle sähköpostia, koska haluaisi poikamme hänen luokseen kevätlomalla, ja että hän on tullut takaisin ulkomailta. Hän haluaa, että järjestelemme asioita ja että hän saisi viettää enemmän aikaa poikamme kanssa. Oli rohkaisevaa nähdä, että Jumala toimii. Kaikki kunnia Jumalalle. Mieheni on toisen naisen kanssa ja heillä on yhteinen lapsi, mutta Jumala puhui, joten minä tottelen. Odotan, että yhtäkkiä-hetkeni tapahtuu Jumalan ajoituksella.
Georgia, USA

Monta vuotta sitten Herra käytti RMM:ä auttamaan avioliittomme eheytymisessä ja perheemme parantamisessa. Yksi asia, jota Jumala käytti, oli Covenant Transport (= Liitto Kuljetus) -rekat juuri oikeaan aikaan rohkaisemaan minua odotuksessa ja muistuttamaan minua, että Hän tekee työtään kulissien takana. Kun palasin takaisin Herran ja avioliittomme luo, puolisoni oli todella liikuttunut siitä, miten Jumala antoi niin paljon merkkejä. Hän teki töitä elämissämme tuon kipeän ajanjakson aikana. Jos näemme Covenant Transport -rekan tiellä, sanomme toisillemme “Rakastan sinua!” Viime jouluna mieheni hommasi pienoismallin Covenant Transport -rekasta ja antoi sen minulle. Se seisoo nyt uunin päällä muistutuksena Herramme Jeesuksen hyvyydestä. Raamatunjakeeni teille kaikille rakkaille on “Nöyrtykää siis Jumalan väkevän käden alle, niin hän ajan tullen korottaa teidät. Heittäkää kaikki murheenne hänen kannettavakseen, sillä hän pitää teistä huolen.” 1 Piet 5:6-7.
Louisiana, USA

Avioliittoni ei ole vielä eheytynyt, mutta Jumala on läsnä. jumala rakasti perhettäni niin paljon, että hajotti meidät. Hän näki halkeamia perustuksissa ja rakasti meitä niin, että halusi paikata ne ennen kuin jatkaisimme rakentamista. Niin kuin lapsi rakentaa Lego-mestariteosta, perustus voi kestää vain tietyn verran. Rakentaakseen tuon mestariteoksen, lapsi hajottaa rakennelman ja toivoo rakentavansa siitä vahvemman, isomman ja paremman. Me olemme kaikki Jumalan lapsia ja Hän uudelleenrakentaa, sovittelee ja eheyttää perustuksemme. Me olemme mestariteos, joka odottaa rakentumista Jumalan piirustuksien mukaan. Eikö se ole odottamisen arvoista? Kun aika on oikea ja halkeamat on korjattu, Jumala laittaa suunnitelmansa käytäntöön. Minä odotan, koska uskon, että meidän neljä kaunista sydäntämme tulevat vielä olemaan yksi yhtenäinen yksikkö. Tuhlaajani tulee kotiin. Sen tiedän. Aamen.
Connecticut, USA

Aviomieheni lähti aiemmin tänä vuonna. Sen jälkeen hän on aloittanut suhteen toisen naisen kanssa ja pyytänyt avioeroa. Puhuin pastorilleni ja hän sanoi, että voisin mennä eteenpäin. Jokin minussa ei kuitenkaan suostunut päästämään irti. Rakastan aviomiestäni, joten kysyin Jumalalta, onko hän oikea mies minulle ja jos on, niin näytä minulle Jesaja 55:8. Avasin hartaustekstin RMM:ltä tänään ja mitä minä näen? Jesaja 55:8. Minä siis kysyin yhtenä hetkenä ja avasin sähköpostin, enkä tiennyt, että siellä olisi tuo raamatunkohta. Jumala on hyvä. Jatkakaa taistelua. Tiedän, että minä jatkan.
Maryland, USA

Minun ajatukseni eivät ole teidän ajatuksianne eivätkä teidän tienne ole minun teitäni, sanoo Herra.
Jes 55:8

Eilen olin menossa kokoukseen. Hämäännyin ja ohitin sen liittymän, josta minun olisi pitänyt poistua. Sanoin “Herra, tälle täytyy olla joku syy.” Kun yritin etsiä toista reittiä, näin silmänurkastani Covenant Transport -rekan! Aloin itkemään ja kiittämään Herraa. Niitä ei kulje tällä alueella täällä laaksossa. En ole ikinä nähnyt yhtäkään ennen eilistä. Samana päivänä aloitin myös vesipaaston ja rukoilin tuhlaajien ja lähimmäisten puolesta, jotka eivät ole pelastuneita. Tuo oli vahvistus minulle, että jatkaisin seisomista avioliittoni puolesta. Pidämme tuskin yhteyttä aviomieheni kanssa. Hän tekstasi minulle ja halusi tulla käymään. Nautimme toistemme seurasta lastemme kanssa. Hän jopa kiitti minua, kun annoin hänen tulla käymään. Hän sanoi, että se tuntui hyvältä. Uskon, että Jumala pehmentää hänen sydäntään. Kiitos Jeesus! Jatkakaa rukoilemista, paastoamista ja uskomista. Hän on suurempi kuin mikään, mitä kohtaamme, jopa olosuhteemme.
Kalifornia, USA

Avioliittoneuvojamme, jota edelleen tapaan neuvontaa ja rohkaisua varten, rukoili yliluonnollista huolenpitoa minulle ja pienokaisillemme. Tiedän, että Jumala on huolehtijamme ja suostuin siihen. Tiesin vain, että Jumala tekisi sen jotenkin. Niin kuin Hän teki jo aiemmin! Jumala puhui minulle, että Hän raivaisi tien, ja Hän teki niin. Hän teki sen niin, että pystyimme jatkamaan kotimme vuokrasopimusta jonkun aikaa. Sain puhelinsoiton vuokrasta tuona samana päivänä. Yllättäen saimme rahaa Herralta juuri ajoissa! Jumala on ollut niin uskollinen tänä aikana. Meillä ei ole ongelmia taloudellisesti, onneksi. Rukoilen, että Hän paljastaisi minulle enemmän avioliitostani, ja että Hänen tahtonsa tapahtuisi ja se eheytyisi. Ylistys ihmeelliselle Isällemme. Hän rakastaa meitä niin paljon; Haluan rakastaa Häntä enemmän.
Florida, USA

Abraham pani sen paikan nimeksi “Herra näkee”. Siksi vielä tänäkin päivänä sanotaan: “Vuorella, jolla Herra ilmestyy”.
1 Moos 22:14 (Raamattu kansalle)

Siunauksin,
Charlyne Steinkamp
Rejoice Marriage Ministries

Katso uuusimmat julkaisut TÄÄLTÄ.