Lauantain todistukset 19.10.2019

19.10.2019

Lauantain todistukset 19.10.2019

Suomennettu hartaudesta: Saturday testimonies (Charlyne Cares Devotion 19.10.2019)

Alla on muutama ote niistä todistuksista, joita olemme saaneet kuluneen viikon aikana. Jokainen todistus on jaettu tänne kirjoittajan suostumuksella. Todistusten tehtävänä ei ole kertoa sinulle, miten toimia omassa elämässäsi, vaan ne kertovat siitä, miten Jumala toimii, kun ihmiset rukoilevat! Onko sinulla todistus jaettavana rohkaisuksi toisille?
Jaa oma todistuksesi RMM:n sivuilla englanniksi tai kirjoita rukousseinälle suomeksi.

Äitini ystävä ja minun nuoruuden aikainen ohjaajani menivät juuri uudelleen naimisiin viime kuussa. He olivat olleet eronneena monta, monta vuotta. Se on tuonut minulle toivoa siitä, että Jumala kyllä eheyttää rikkinäisiä avioliittoja Hänen ajoituksellaan. Olen ollut erossa aviomiehestäni monta vuotta. Luotan Jumalaan ja pidän kiinni Hänen Sanastaan Matt 19:6. Rukoilen, että pian jaan oman todistukseni eheytymisestä. Muista: Sananlaskut 19:21 – Ihminen kaavailee monenlaista, mutta kaikki käy Herran tahdon mukaan.
Etelä-Afrikka

Minulla on niin paljon kerrottavaa siitä, miten Jumala on toiminut elämässäni ja avioliitossani. Olen seisonut avioliittoni puolesta jonkun aikaa. Aviomieheni sydän on ollut kivenkova koko ajan aina viime aikoihin asti. Meillä oli avioerokuulustelu pari kuukautta sitten ja aviomieheni oli päättänyt allekirjoittaa paperit. MUTTA JUMALA! Aviomieheni päätti, ettei halunnutkaan viedä sitä eteenpäin ja hän antoi minun rukoilla hänen kanssaan ensimmäistä kertaa avioliittomme aikana. Hän päätyi menemään takaisin toisen naisen luokse sinä iltana. Itkin Jumalalle epätoivossani ja kysyin Häneltä miksi, ja heti kun nostin pääni, näin Covenant Transport (Liitto Kuljetus) rekan ajavan ohitseni. Ajoitus oli täydellinen! Pysykää aloillanne ja tietäkää, että Jumala pystyy, vaikkei siltä näyttäisikään. Hän PYSTYY! Filem 1:15 – Ehkä hän sen vuoksi joutuikin sinusta hetkeksi eroon, että saisit pitää hänet luonasi ikuisesti.
Texas, USA

Jumala uudelleenrakentaa ja eheyttää avioliittoamme! Muutama viikko sitten aviomieheni kutsui minut mukaansa viikonlopuksi. Emme ole asuneet samassa talossa pitkään aikaan ja tämä on todistus Jumalan parantavasta armosta! Vanhempamme hoitivat lapsia ja meillä oli täydellisen ihana matka. Kiitos RMM, kun opetatte valmistautumaan siihen, että vuori liikkuu YHTÄKKIÄ ja että Jumala voi hyvittää ne vuodet, jotka sirkat ovat syöneet. Matkan aikana koimme aviomieheni kanssa ne parhaimmat puolet toisistamme, mitä meillä tällä hetkellä on. Kiitän Jumalaa tulevaisuutemme toivosta! Sanon seuraavan asian, en siksi että paljastaisin aviomieheni alastomuuden, vaan antaakseni toivoa ja rohkaisua muille. Matkan jälkeen en kuullut miehestäni mitään useampaan päivään ja kun kuulin, hän kuulosti taas katkeralta. Me OLEMME köydenvedossa, hengellisessä taistelussa. Olen kiitollinen RMM:lle opetuksesta, joka kehottaa meitä vahvistamaan itseämme Jumalan Sanan avulla, rohkaisemaan muita ja luottavaisesti odottamaan Jumalaa olemaan uskollinen lupauksilleen.
Ohio, USA

Minä hyvitän teille ne vuodet, jolloin sadon söivät sirkat ja niiden toukat, vaeltajasirkat ja kalvajasirkat, tuo suuri sotajoukko, jonka lähetin teidän kimppuunne. Te saatte syödä ja tulette kylläisiksi, te ylistätte Herraa, Jumalaanne, joka on tehnyt ihmeellisiä tekoja teidän hyväksenne.
Joel 2:25-26a

Olemme aviomieheni kanssa olleet asumuserossa useamman kuukauden. Hän sanoi aina, ettei lähtisi terapiaan. Kuitenkin pari viikkoa sitten hän suostui lähtemään mukaan yhdelle kerralle. Vaikka hän sanoi, että on kulunut useampi kuukausi, eikä hänestä tunnu yhtään erilaiselta, terapeuttini sanoi näkevänsä toivoa siitä, ettei mieheni ole täysin jättänyt avioliittoa. Muutama päivä sitten tein vihdoin päätöksen, että antaisin asian Herralle, ja että Herra opastaisi meitä ja saattaisi meidät takaisin yhteen. Parissa tunnissa sain viestin mieheltäni ja hän kysyi, haluaisiko terapeuttini, että hän kävisi siellä useamminkin. Uskon todella, että tämä on merkki Herralta: “Minulla on tämä hallussa ja minä teen töitä avioliittonne eheytymiseksi.” Ja vaikka joskus paholainen yhä yrittää päästä sisälle, minä odotan Herran opastavan minua ja auttavan minua ja miestäni ymmärtämään ja elämään Hänen Sanansa mukaan. Uskon todella, että kaikki asiat ovat mahdollisia Herran kautta, jopa kuollut avioliitto.
Florida, USA

Sak 4:14 – “Se, joka epäillen katseli vaatimatonta alkua, on iloitseva nähdessään viimeisen kiven Serubbabelin kädessä.” Olen seisonut avioliittoni puolesta nyt useamman vuoden. Näiden vuosien aikana olen nähnyt Jumalan hyvyyttä ja vaikka seison avioliittoni puolesta vain muistutuksena Jumalan armosta ja uskollisuudesta, olen niin innoissani voidessani sanoa, että olen saanut nähdä Hänen kätensä taas työssä niin sanotuissa pienissä asioissa. Yllä oleva raamatunkohta puhutteli minua viimeaikaisissa todistuksissa. Aviomieheni vastasi vähän aikaa sitten lähettämääni viestiin, ja sen lisäksi hän lupautui myös tulemaan käymään ja hakemaan ja viemään yhden jutun aikuiselle tyttärellemme. Mieheni myös kävi heidän kirkossaan tänä aamuna. Molemmat ovat isoja asioita, sillä meidän välillämme ei ole enää ollut yhteydenpitoa, eikä hän ole enää käynyt kirkossa. Jumala tekee työtään, ylistys Herralle.
Yhdistynyt Kuningaskunta

Asiat ovat huonosti kotona, jossa kotona asuva tuhlaaja elää erillistä elämäänsä minusta. Viime yönä itkin Jumalalle, kun rukoilin henkilökohtaistettua rukousta. Mieheni ei nukkunut kotona. Itkin Jumalalta merkkiä, jota vain minä osaisin arvostaa, jotta tietäisin, että Hän kuulee rukoukseni. Menin kirkkoon ja kun istuin alas, näin valkoisiin puetun miehen kävelevän kohti kirkon porttia. Tajusin, että se oli aviomieheni. Olin niin iloinen, että sydämeni suli. Hän näytti aivan enkeliltä. Hän tuli kirkkoon omasta aloitteestaan. Muistin rukoukseni “Herra, anna minulle merkki, jota vain minä osaisin arvostaa” ja Hän teki niin. Viittoilin häntä istumaan viereeni, ja pussasin ja halasin häntä, kun istuimme yhdessä. Jumala kuulee minua ja on vain ajan kysymys, milloin kotini rauhoittuu. Aviomieheni näytti aivan enkeliltä tänään – Jumala yllätti minut!
Yhdistynyt Kuningaskunta

Aviomieheni tuli kotiin. Hän oli erämaassa monta vuotta ja hänellä oli muita lapsia, mutta nyt hän on tullut kotiin. Opettelemme edelleen oppimaan asioita toisistamme ja hän pitää taas yhteyttä lapsiimme, joista osa on aikuisia. Kiitos RMM, kun annoit minulle työkaluja olla sellainen äiti ja vaimo kuin perheeni ansaitsee. Minulla ei ole aina ollut asiat hyvin Jumalan kanssa ja luovutin odottamisen niin monet kerrat. Kaiken sen aikana Jumala ei kuitenkaan lakannut eheyttämästä sitä, minkä Hän on yhdistänyt.
Tennessee, USA

He eivät siis enää ole kaksi, he ovat yksi. Ja minkä Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako.
Matt 19:6

Unspokenin kappale “Reason” alkaa sanoilla “Tämä vuosi tuntui kuin neljältä talvikaudelta ja voisi antaa mitä vain tunteakseen auringon.” Tänään tunsin sen auringon, kaikki kiitos Jumalalle. Jos kelaan taaksepäin joitakin kuukausia, voin edelleen kuvitella aviomieheni istumassa sohvalla ja sanovan uudelleen ja uudelleen, ettei hän halua olla enää naimisissa. Lähtönsä jälkeen menetimme auton ja olimme menettämässä sitä paikkaa, jota kutsumme kodiksi. Olen rukoillut monia rukouksia ja tuntui siltä, että ne menivät kuuroille korville. Aikaisemmin minulta puuttui usko siihen, mitä pyysin Jumalalta. Yhtäkkiä aviomieheni sanoi, että hän muuttaisi takaisin heti, kun löytäisimme uuden paikan. Hän tuli jopa auttamaan minua ja lapsia pakkaamisessa. Eilen päätin, ettei uskoni enää horju. Olen vakuuttunut siitä, että “haluan KAIKEN takaisin”. Ylistän Jumalaa tämän päivän puhelinsoitosta, että meidät on hyväksytty uuteen paikkaan. Saamme uuden mahdollisuuden koota kaikki rikkinäiset palat taas yhteen. Ps 34:19.
Virginia, USA

Monet vaivat kohtaavat vanhurskasta, mutta kaikista niistä Herra hänet vapauttaa.
Ps 34:19

Siunauksin,
Charlyne Steinkamp
Rejoice Marriage Ministries

Katso uuusimmat julkaisut TÄÄLTÄ.