Lauantain todistukset 12.10.2019

15.10.2019

Lauantain todistukset 12.10.2019

Suomennettu hartaudesta: Saturday testimonies (Charlyne Cares Devotion 12.10.2019)

Alla on muutama ote niistä todistuksista, joita olemme saaneet kuluneen viikon aikana. Jokainen todistus on jaettu tänne kirjoittajan suostumuksella. Todistusten tehtävänä ei ole kertoa sinulle, miten toimia omassa elämässäsi, vaan ne kertovat siitä, miten Jumala toimii, kun ihmiset rukoilevat! Onko sinulla todistus jaettavana rohkaisuksi toisille?
Jaa oma todistuksesi RMM:n sivuilla englanniksi tai kirjoita rukousseinälle suomeksi.

“Herra, meidän isiemme Jumala! Sinä olet Jumala, joka asut taivaassa ja hallitset kaikkia maan valtakuntia.”
2 Aik 20:6

Minulla on kestänyt kauan kirjoittaa oma todistukseni. En ikinä löytänyt oikeita sanoja. Tänään päätin lopulta tehdä sen! Avioliittoni on ollut eheytyneenä useamman vuoden. Meillä oli juuri häävuosipäivä. Aviomieheni lähti pois toisen naisen matkaan. Elämäni oli hajalla. Ei ollut mitään merkkejä. Alkujärkytyksen jälkeen tajusin, kuinka eksyksissä ja kaukana Jumalasta mieheni oli. Usko on aina ollut tärkeä meille molemmille. Seisoin avioliittoni puolesta, vaikkei ollut merkkejä toivosta. Jumala puhui sydämeeni ja sanoi, että Hän eheyttäisi meidät ja minä luotin Häneen. Löysin Rejoice Marriage Ministries:n synkimpinä hetkinäni ja todistukset auttoivat minua selviytymään jokaisesta päivästä. Pyysin Jumalaa lähettämään Hänen ajoituksellaan minulle UUDEN aviomiehen, ei vain että mieheni tulisi takaisin. Jumala ei vain eheyttänyt meitä, Hän antoi aviomiehelleni halun olla mahtava Jumalan mies, joka kunnioittaa vihkivalaansa. Tämä kokemus mursi meidät molemmat. Jumala kuitenkin laittoi meidät takaisin yhteen, kun kaikki muut epäilivät. Jumala voi tehdä KAIKEN!
Michigan, USA
Rukoilen, että tämä todistus kasvattaa sinua uskomaan, että mikään ei ole Jumalalle mahdotonta! Kun luen näitä todistuksia eheytyneistä avioliitoista, haluan sanoa: Usko Jumalan voimaan! Hän vihaa eroa! Ole rohkaistunut, äläkä anna vihollisen lannistaa sinua millään tavalla! Muista vain joka päivä, että taivaallinen Isäsi on sinun joukkueessasi, jotta se voittaa! – Charlyne

Hän parantaa ne, joiden mieli on murtunut, hän sitoo heidän haavansa. Herra tietää tähtien luvun, hän on antanut niille kaikille nimen. Suuri on Herramme, suuri ja voimallinen, mittaamaton on hänen viisautensa.
Ps 147:3-5

Jumalamme on uskollinen! En edes tiedä, mistä aloittaa. Aloin seisomaan avioliittoni puolesta aiemmin tänä vuonna. Olin päättänyt, että olin saanut tarpeekseni ja halusin mieheni ulos talosta. Samalla viikolla tapasin ystäväni ja vanhan työkaverini, joka kehotti minua seisomaan avioliittoni puolesta. Jumala haluaa avioliittosi toimivan. Saatana ei halua. Joten sinä päivänä pyysin miestäni tulemaan kotiin. Löysin ihanan seurakuntani tänä vuonna ja mikä ihmeellinen aloitus taas Kristuksen sylissä. Meillä on kaksi ihanaa lasta yhdessä ja aioin näyttää heille, miten suuri Jumalamme on. Mieheni käytöksestä huolimatta minä pidin suuni kiinni. Joskus kuitenkin menetin malttini, mutta muistin heti, että mieheni ei ole vihollinen. Aiemmin tällä viikolla mieheni sanoi, ettei hän rakasta minua eikä halua tätä avioliittoa. Seuraavana päivänä tuli synnintunto ja Jumala tekee työtään hänessä.
Maryland, USA

Ylistys Herralle. Hän tekee edelleen ihmeitä. Puolisoni lähti yhtäkkiä jokin aika sitten minun ja lasten järkytykseksi. Häneltä ei ole tullut tukea tai yhteydenpitoa sen jälkeen. Luen ihmisten todistuksia ja uskon, että minäkin jaan joku päivä omani. Osallistuin Sana-tilaisuuteen pari viikkoa sitten ja Jumala puhui erityisesti minun tilanteeseeni. Puolisoni soitti ja kysyi lapsista ensimmäistä kertaa lähtönsä jälkeen. Ylistys Herralle! Tiedän, että Hän saattaa päätökseen sen, minkä on aloittanut. Älä luovuta.
Nigeria

Tuhlaajani lähti viime vuonna toisen naisen matkaan. Kahden “valestartin” jälkeen avioerostamme tuli lopullinen viime kuussa. Heti seuraavana päivänä Jumala osoitti, että Hän tekee työtään tuhlaajani sydämessä! Pankkitililläni oli 4$; minulla on kolme teini-ikäistä lasta, eikä meillä ollut ruokaa talossa. Tunsin houkutusta lähettää viestin tuhlaajalleni, mutten tehnyt sitä. Sen sijaan rukoilin, että Jumala antaisi meille tarpeeksi rahaa, jotta selviäisimme vielä muutaman päivän ennen kuin saisin palkkaa. Rukoilin koko päivän ja myöhemmin sinä iltana sain huomautuksen puhelimeeni, että tuhlaajani oli laittanut rahaa pankkisovellukseen meitä varten! Viestitin hänelle vain yksinkertaisesti “Kiitos”. Hänen vastauksensa jätti minut hämmästelemään sitä, kuinka mahtava Jumala on! Mieheni vastasi “Anteeksi, etten lähettänyt sitä sinulle aikaisemmin. Rehellisesti sanottuna en vihassani halunnut tehdä sitä, mutta Jumala näytti minulle toisin.” Hän sanoi sanat MUTTA JUMALA! Hän kuuli Jumalaa JA totteli Häntä! Nyt tiedän, että mieheni kuulee Jumalaa JA alkaa tottelemaan Häntä!
Tennessee, USA

Sana on aivan lähellä sinua, sinun suussasi ja sydämessäsi, niin että voit sen täyttää.
5 Moos 30:14 (Raamattu kansalle)

Tiedän, että Jumala toimii avioliitossani. Hän näyttää minulle merkkejä joka päivä, erityisesti kellonajan, joka on meidän hääpäivämme – 8:31! Joskus kun Jumala haluaa näyttää, että Hän on minun kanssani, katson kelloa ja monet kerrat tuo kellonaika oli siinä! Vähän aikaa sitten itkin Herralle ja pyysin Häntä näyttämään minulle jotakin monen vuoden odottamisen jälkeen ja Hän todellakin teki niin! Kuuntelin kristillistä musiikkia autossa ja synnintunto ja huolestunut ilme aviomieheni kasvoilla näyttivät, että Jumala tekee työtään voimakkaasti ja kääntää kivisydämen eläväksi. Olen niin kiitollinen RMM:lle ja Jumalan Sanan antamasta rohkaisusta. Ne ovat auttaneet minua seisomaan sen asian puolesta, jonka tiedän tapahtuvan ilman epäilystäkään – Jumala saattaa aviomieheni pelastukseen ja EHEYTTÄÄ avioliittoni!
Pennsylvania, USA

“Muista, että olen sanonut sinulle: ‘Ole rohkea ja luja, älä pelkää äläkä lannistu. Herra, sinun Jumalasi, on sinun kanssasi kaikilla teilläsi.'”
Joos 1:9

Jumala on uskollinen! Jumala voi eheyttää mitä tahansa. Hän on ihmeentekijä, tientekijä ja pelastaja. Olen seisonut avioliittoni puolesta jonkun aikaa ja Jumala on tehnyt ihmeitä. Aviomieheni sanoi minulle tänään, että haluaa palata kotiin. Olen niin kiitollinen ja hämmästynyt Jumalan lupauksista. Jumala on pelastaja! Pidä rohkeutesi ja uskosi. Hän ei ikinä jätä tai hylkää sinua. Hänen suunnitelmansa sinua varten ovat hyviä. Hän tekee tien, silloin kun se näyttää mahdottomalta. Kaikki kunnia Jumalalle.
Etelä-Afrikka

Olen seisonut avioliittoni puolesta nyt jonkun aikaa ensimmäisen armeijan palveluksemme aikana. Aviomiehelläni on loma ennen lähtöä. Uupumuksen hetkellä rukoilin, että jumala muuttaisi mieheni sydämen, jos Jumala haluaa jatkaa tätä avioliiton puolesta seisomisen matkaa; että mieheni haluaisi nähdä minut ja järjestäisi asiat niin, että voisin tulla hänen luokseen. Kun olin uskonut kuukauden, aviomieheni päätti maksaa kaiken. Hän on sanonut, mitä hän tuntee minua kohtaan ja se on täysin päinvastaista siihen verrattuna, kuka hän on ollut aikaisemmin. Jumala on niin hyvä!
Pohjois-Carolina, USA

Olemme olleet aviomieheni kanssa eronneena useamman vuoden. Luovutin odottamisen heti alkuvaiheessa ja minulla oli kiikarissa joku toinen. Se ei toiminut ja olin hermostunut. Jumala lähetti erään naimisissa olevan pariskunnan sinä päivänä ja he kertoivat todistuksen siitä, kuinka heidän tyttärensä avioliitto oli eheytynyt. En ymmärtänyt, koska rukoilin sen toisen havittelemani parisuhteen puolesta, enkä avioliittoni eheytymisen puolesta. Jumala näytti minulle Hänen suunnitelmansa. On kulunut jonkun aikaa ja Jumala on johdattanut sydämeni takaisin aviomieheni puoleen. Nyt Hän on eheyttämässä. Kävimme aviomieheni kanssa ulkona eilen illalla. Kysyin häneltä, mitä hän tuntee minua kohtaan ja hän sanoi, että hänellä on ikävä minua… tosi ikävä. Hän haluaa saada asiat toimimaan lastemme takia. Hän sanoi, että katuu lähtemistä. Älä luovuta, jos asiat ovat vaikeita, tai jos näyttää siltä ettei mitään tapahdu. Jumala on tehnyt työtään miehessäni usean vuoden ajan. En ole ollut paras mahdollinen odottava puoliso, mutta en estänyt Jumalaa tekemästä Hänen työtään. Pidä suusi kiinni. Rakasta pyyteettömästi ja anna anteeksi. Jatka rukoilua ja luottamista. Ylistys Herralle! 2 Moos 14:14.
Alabama, USA

Aamen! Kiitos Herra kaikista näistä todistuksista! – Charlyne

Herra sotii teidän puolestanne, olkaa te hiljaa!
2 Moos 14:14

Siunauksin,
Charlyne Steinkamp
Rejoice Marriage Ministries

Katso uuusimmat julkaisut TÄÄLTÄ.