Lauantain todistukset 10.8.2019

11.8.2019

Lauantain todistukset 10.8.2019

Suomennettu hartaudesta: Saturday testimonies (Charlyne Cares Devotion 10.8.2019)

Alla on muutama ote niistä todistuksista, joita olemme saaneet kuluneen viikon aikana. Jokainen todistus on jaettu tänne kirjoittajan suostumuksella. Todistusten tehtävänä ei ole kertoa sinulle, miten toimia omassa elämässäsi, vaan ne kertovat siitä, miten Jumala toimii, kun ihmiset rukoilevat! Onko sinulla todistus jaettavana rohkaisuksi toisille?
Jaa oma todistuksesi RMM:n sivuilla englanniksi tai kirjoita rukousseinälle suomeksi.

Abraham ei ollut epäuskoinen eikä epäillyt Jumalan lupausta, vaan sai voimaa uskostaan. Hän antoi Jumalalle kunnian varmana siitä, että Jumala pystyy tekemään sen mitä on luvannut.
Room 4:20-21

Kiitos Herralle, Jumala on todellinen ja rukoukset todella toimivat! Meillä oli asumusero jonkun aikaa ilman yhteydenpitoa, mutta nyt aviomieheni on palannut kotiin… yhtäkkiä! En tiennyt, mitä avioliiton puolesta seisominen on, ennen kuin löysin RMM:n. Olen luottanut siihen, että Jumala muovaa minut sellaiseksi kuin Hän on minut tarkoittanut. Jes 64:8. Minulla on ollut monta takapakkia, mutta JUMALA! Hän on aina kärsivällinen ja uskollinen niille, jotka rakastavat Häntä. 2 Piet 3:9. Meillä on aviomieheni kanssa ollut avioliitto-onelmia kaikki ne vuodet, kun olemme olleet naimisissa – vaivana mielen linnakkeet ja haavat. Lyhyesti kerrottuna kirjoitan tätä todistusta rohkaisemaan niitä, jotka seisovat Jumalan heille antamassa lupauksessa. 5 Moos 1:11. Minussa on vielä työ kesken ja niin on aviomiehessänikin, mutta mikään ei ole auttanut minua niin paljon kuin pysyminen Jumalan Sanassa päivittäin, luottamuksen ja uskon rakentaminen Hänessä, enkä halua enää tietoisesti tuottaa pettymystä Isälleni. Tämä tehtävä on pitkä ja vaikea, mutta muista, tulet korjaamaan sadon, jos et väsy (Gal 6:9).
Kalifornia, USA

Herra, teidän isienne Jumala, tehköön teidät vielä tuhat kertaa lukuisammiksi ja siunatkoon teitä lupauksensa mukaisesti.
5 Moos 1:11

Sain tänään Psalmin 50, jakeet 14-15, 22-33. Se oli täydellinen. Tarvitsin uuden työpaikan samanlaisella palkalla kuin edellinen työpaikkani, ja että työskentelisin suurimmalta osin kotoa käsin. Hain työpaikkaa. Ajattelin, että muut ehdokkaat olisivat pätevämpiä työhön; listalleotto pisti silmääni, joten hain paikkaa. Meidän sukunimemme ja eheytyminen ovat yrityksen nimessä. Voitko uskoa, miten hyvä Jumala on, kun hän vastaa kaikkiin tarpeisiimme? Jumala antoi MINULLE sen työpaikan, sekä toisenkin! Heidän mottonsa on “Elvy, rakenna ja eheydy”. Jumala antoi minulle Jes 35:10, kun tämä kaikki alkoi. Uskon, että Jumala pelastaa uskovaisen mieheni vihollisen eksytyksiltä. Lisäksi ilonaihe tällä viikolla on, että Jumala on kasvattanut uskoani. Kun rukoilin Jumalan tahtoa, näin eheytymiskyltin poistuessani toimistosta. Hän antoi minulle hiljaisen vakuuden näyttämällä minulle sateenkaaren, ja vastasi rukouksiini, että aviomieheni sydän pehmenisi taas elatusasioista. Löysin pienimmäiseni kirjoituksen “Jeesus antaa sinulle, mitä tarvitset.” Hän jatkaa opastamistani päivin ja öin. Kiitos, Jumala.
Florida, USA

Anna Jumalalle uhriksi kiitos, täytä lupauksesi Korkeimmalle. Huuda minua avuksi hädän päivänä! Minä pelastan sinut, ja sinä kunnioitat minua.
Ps 50:14-15

Sain tämän muistutuksen puhelimeeni ja se ilahdutti ja rohkaisi minua niin, että haluan jakaa sen muiden odottavien puolisoiden kanssa. Tiedän, että se oli Jumala. Kiitos, Herra, tästä ihmeellisestä merkistä! 1 Sam 30:19 sanoo näin: “Mitään ei puuttunut, ei suurta eikä pientä, ei ainoatakaan poikaa tai tytärtä eikä mitään amalekilaisten saaliina viemistä tavaroista. Daavid sai kaiken takaisin.” Ja niin saat sinäkin. Olkaa rohkaistuneita rakkaat ystävät. Saatte kaiken takaisin. Älkää ikinä luovuttako! Joh 11:40 sanoo – Jeesus vastasi: “Enkö sanonut sinulle, että jos uskot, saat nähdä Jumalan kirkkauden?” USKO! Eheytyminen on aivan nurkan takana. AAMEN!
Delaware, USA

Eilen aviomieheni soitti minulle kahdesti. Puhuimme puolitoista tuntia. Enimmäkseen hän puhui ja minä kuuntelin, mutta nauroimme paljon yhdessä. Hän valitti enimmäkseen hänen elämässään olevista naisista. Hän jätti toisen naisen ja luulin, että hän oli tulossa kotiin. Hän on kuitenkin uuden naisen kanssa. Hän sanoi, että vihaa sitä, kun pitää olla mukava naisille ja minä nauroin ja sanoin, että ai siksi sinä soitat minulle. Hän nauroi ja sanoi “No, sinä et ole niin kuin useimmat naiset.” Puhuimme vanhoista ajoista ja sain sanottua hänelle, että olin ottanut itsestäänselvyytenä monia asioita, joita nyt arvostan. Hän sanoi, että kaikki me teemme niin. Hän sanoi, ettei pystynyt soittamaan tai viestittelemään enempää, koska häntä tarkkaillaan koko ajan. Hän sanoi myös, että minä olen ainoa ihminen, jolle hän pystyy puhumaan avoimesti. Näyttää siltä, että kaikki mikä oli niin väärin minussa, ei enää olekaan, verrattuna siihen mitä hän kokee nyt ja on kokenut.
Länsi-Virginia, USA

Allekirjoitimme avioeron tänään. Jälkeenpäin vein poikamme puistoon. Nyyhkytin hänen leikkiessään ja itkin “Mutta Jumala, Sinä lupasit! Sinä lupasit!!” Juuri sillä hetkellä katsoin ylös ja KAKSI punaista lintua lensi yläpuolellani olevaan puuhun! (Punaiset linnut ovat olleet minun merkkini) Ylistys Herralle! Jes 55:11.
Texas, USA

Niin käy myös sanan, joka minun suustani lähtee: se ei tyhjänä palaa vaan täyttää tehtävän, jonka minä sille annan, ja saa menestymään kaiken, mitä varten sen lähetän.
Jes 55:11

Minun todistukseni ei kerro eheytyneestä avioliitosta, vaan eheytyneestä kiintymyksestä. Aviomieheni lakkasi rakastamasta minua useampi vuosi sitten. Hän ei enää pitänyt kädestäni kiinni tai suudellut minua. Elimme sillä tavalla muutaman vuoden ja minulla oli erillinen makuuhuone. Myöhemmin hän otti avioeron. Tiedän, että Charlyne puhuu Swift (nopea) -rekoista, ja miten ne ovat merkki siitä, että Jumala toimii tilanteessasi. No, viime aikoina on ollut Swift-rekkoja joka puolella. Viimeksi kun näin Swift-rekan, kerroin pojalleni matkalla kirkkoon, että Jumalan piti saada ote isin sydämestä, jotta voimme olla taas yhdessä. Käänsin päätäni ja ohi meni juna, jonka kyydissä oli Swift-rekan kontti. Siitä on vain muutama päivä. Vietin yön hänen sylissään, suutelin ja pitelin häntä. Emme ole edes pitäneet toisiamme kädestä moneen vuoteen. Rukoilen täyttä eheytymistä.
Etelä-Carolina, USA

Eilen aamulla heräsin surullisempana ja vaivaantuneempana kuin muina päivinä. On kulunut pitkä aika ilman yhteydenpitoa aviomieheni kanssa. Olen pyytänyt Jumalalta merkkiä, jotta tietäisin, että aviomieheni ajattelee jotakin minusta, tai meistä. Eilen aamulla tajusin, että RMM:llä on rukousseinä (prayer wall) ja kirjoitin tästä sinne. Tänään sain viestin aviomieheltäni. Hän kysyi vain auton vakuutusmaksuista, mutta tiedän, että siinä Jumala vastasi rukoukseeni. Lähetimme vain muutaman viestin, mutta se on tarpeeksi osoittaakseen Jumalan kaikkivoipaa voimaa. Eilen illalla julistin raha-asiani Jumalalle. Sanoin “Sinä olet täydellinen huolehtija, minun ei tarvitse huolehtia miestään.” Kiitos, Jumala, kun kuulit rukoukseni ja monet muut. “Sillä jokainen pyytävä saa ja jokainen etsijä löytää, ja jokaiselle, joka kolkuttaa, avataan.” Matt 7:8
Meksiko

Haluan kiittää kaikkia, jotka rukoilivat avioliittoni puolesta. Annan Jumalalle kaiken kunnian avioliittomme eheytymisestä. Aviomieheni oli ollut uskoton, mutta rukoilemisen ja nyt kirkossa käymisen jälkeen avioliittomme on eheytynyt. Rukoilen edelleen, että hän tulisi kanssani kirkkoon pian. Meillä menee hyvin. Meillä on vielä pieniä ongelmia, mutta rukoilen, että kaikki eheytyy ja avioliittomme muuttuu vahvemmaksi kuin koskaan. Jumala on hyvä ja uskon, että Hän eheyttää. Mieheni viettää enemmän aikaa kanssani kuin ennen. Hän ei enää lähde ulos ystäviensä kanssa. Minusta ei tunnu enää siltä, että hän olisi uskoton. Hän osoittaa sen eri tavoin. Rakastan aviomiestäni. Kiitos Jeesus, että kuulit rukoukseni. Kiitos kaikista rukouksistanne.
Texas, USA

Sinun sijassasi minä vetoaisin Jumalaan ja esittäisin asiani hänelle, hänelle, joka tekee suuria tekoja, meille tutkimattomia, tekee lukemattomia ihmetekoja.
Job 5:8-9

Siunauksin,
Charlyne Steinkamp
Rejoice Marriage Ministries

Katso uuusimmat julkaisut TÄÄLTÄ.