Pöydälläni on juuri eräs kortti, jossa on raamatunkohta “Kestän kaiken hänen avullaan, joka antaa minulle voimaa.” Se on viesti myös sinulle. Saattaa näyttää siltä, että olet hautautunut raunioihin – särkyneiden lupausten ja vihollisen hyökkäysten jäänteisiin. On kuitenkin Yksi, joka voi auttaa sinua näkemään ulospääsyn tästä sotkusta. Hänen nimensä on Jeesus. Hän on luvannut, että jos huudamme Häntä avuksi, niin Hän auttaa meitä. Hän on luvannut, että jos etsimme Hänen kasvojaan, niin Hän siunaa meitä. Hän on luvannut, että Hän on meidän kanssamme, aina. “Kun kuljet vesien halki, minä olen sinun kanssasi, kun virtojen poikki, ne eivät tempaa sinua mukaansa, kun astut tulen lävitse, sinä et pala eikä liekki sinua polta.” Jes 43:2 Olosuhteesi ovat todellakin vaikeat ja tilanne saattaa näyttää mahdottomalta. Mutta palvelemme Jumalaa, joka pystyy mahdottomaan. Jos pystyt vain jatkamaan vaellusta ja uskot ja luotat, niin löydät kyllä ulospääsyn pois raunioiden keskeltä. Se ei ole helppo tie, mutta sille tielle meidät on kutsuttu. Jumala lupaa, ettei meidän tarvitse kulkea sitä yksin. Kurkota kohti Hänen kättään tänään ja anna Hänen osoittaa sinulle tie ulos.