Älä juokse pois – juokse Jumalan luokse! Jumala antaa anteeksi ja parantaa ja eheyttää. Hän on “kaiken armon Jumala”. Ylistä Häntä ja luota Häneen. Hän lupaa antaa sinulle viisautta ja tarvitsemaasi opastusta. Hän lupaa aina olla kanssasi. Hän lupaa parantaa särkyneen sydämesi ja sitoa haavasi. “Halleluja! Hyvä on Jumalaamme sävelin kiittää, ihanaa on virittää ylistyslaulu! Herra rakentaa Jerusalemin jälleen, hän kokoaa Israelin hajotetun kansan. Hän parantaa ne, joiden mieli on murtunut, hän sitoo heidän haavansa.” Ps 147:1-3. Olosuhteet, joita tänään kohtaat, ovat vain niitä – olosuhteita. Ne muuttuvat aina ja ovat usein muuta kuin miltä näyttävät. Niin kuin Rejoice Ministries meille usein sanoo – käännä katseesi pois olosuhteista kohti Jeesusta. Katso Häneen, Ihmeelliseen Neuvonantajaan, Suureen Lääkäriin, lohdutukseesi ja voimaasi. Kysyt, miksi sinun pitäisi jatkaa rukoilemista jonkun puolesta, joka näyttää tai kuulostaa siltä, ettei se ikinä parane. Sinun pitää jatkaa rukoilemista, koska niin Jumala on kehottanut tekemään. Hän on kutsunut sinut erittäin tärkeään tehtävään – seisomaan “muurinaukossa” perheesi puolesta; olemaan enkelinä ja välimiehenä aviomiehesi puolesta; rukoilemaan hänen pelastuksensa puolesta. Kaikki saattaa näyttää kuolleelta nyt – pilaantuneelta ja haisevalta ja korjauskelvottomalta. Älä kuitenkaan unohda sitä ihmettä, jonka Jumala teki Lasaruksen kanssa. Lasarus oli kuolleena haudassa neljä päivää, mutta Jeesus odotti ihmeen tekemistä. Parantumisen sijaan Lasarus sai herätä kuolleista. Tämä sen takia, että Jumala saisi kunnian. Jumala, joka teki näin Lasarukselle, haluaa tehdä saman perheellesi. Jatka eteenpäin, jatka rukoilemista, jatka uskomista. Kuten Hän sanoo meille Joh 11:40 “Jeesus vastasi: “Enkö sanonut sinulle, että jos uskot, saat nähdä Jumalan kirkkauden?”

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *