Miksi “Yksi avioliitto”?

Minkä Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako. Jumalan asettama avioliitto on liitto ja se pysyy kuolemaan asti. Jumala on asettanut avioliiton turvaksi pariskunnalle ja perheelle ja Hän myös pitää liiton voimassa. Avioliiton pysyvyys ei ole siis kiinni meidän omista teoista tai pyrkimyksistä – se pysyy kuolemaan asti.

Entä jos puoliso haluaa eron, pettää, on väkivaltainen, tai avioliitossa on muita ylitsepääsemättömiä ongelmia? Ne ovat kaikki Saatanan juonia ja keinoja tuhota Jumalan asettama liitto. Varas on tullut vain varastamaan, tuhoamaan ja tappamaan. Jumala VOI parantaa, eheyttää ja herättää kuolleista! Näiden nettisivujen avulla haluan auttaa ihmisiä rukoilemaan puolisonsa puolesta, etsimään syvempää suhdetta Jeesukseen, taistelemaan pahaa vastaan ja kulkemaan kohti avioliiton eheytymistä 🙂 Jumala teki sen minulle ja Hän voi tehdä sen myös sinulle! Älä ikinä luovuta.

“Sen tähden mies jättää isänsä ja äitinsä ja liittyy vaimoonsa, niin että nämä kaksi tulevat yhdeksi lihaksi. He eivät siis enää ole kaksi, he ovat yksi. Ja minkä Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako.”
(Matt 19:5-6)

“Laki sitoo naimisissa olevan naisen mieheensä niin kauan kuin tämä on elossa. Mutta jos mies kuolee, nainen vapautuu siitä laista, joka sitoi hänet mieheen. Jos hän miehensä eläessä antautuu toiselle miehelle, hän on avionrikkoja. Mutta miehensä kuoltua hän on vapaa lain määräyksestä eikä tee aviorikosta, jos menee naimisiin toisen miehen kanssa.”
(Room 7:2-3)

Jeesus sanoi heille: “Uskokaa Jumalaan. Totisesti: jos joku sanoo tälle vuorelle: ‘Nouse paikaltasi ja paiskaudu mereen!’, se myös tapahtuu, jos hän ei sydämessään epäile vaan uskoo, että niin käy kuin hän sanoo.
(Mark 11:22-23)

-Raisa