En voinut ikinä luovuttaa Bobin suhteen, koska kerran jo luovutin. Erosin Bobista hänen syntisen käytöksensä takia, jota oli jatkunut koko avioliittomme ajan. Jumala kuitenkin kosketti minua. Hän puhui sydämeeni ja sanoi minulle, ettei Hän ollut luovuttanut Bobin suhteen. Jumala puhui sydämeeni ja sanoi “Sinä olet luovuttanut Bobin ja Minun, Jumalan, suhteen, Minun, joka loin taivaan ja maan mahtavassa voimassani.” Kun itse saa tuollaisen kokemuksen, tietää, ettei avioliiton puolesta seisomisessa ole kyse Bobista tai avioliitostamme tai onnelisuudestamme, vaan Bobin pelastuksesta, lastemme pelastuksesta, heidän avioliitoistaan ja lastenlasteni pelastuksesta ja heidän avioliitoistaan sekä tulevista sukupolvista. Onnellisuuteni tulee olemaan taivaassa Herrani kanssa. Täällä maan päällä tehtävänäni on “seisoa muurinaukossa” aviomieheni, lastemme, lastenlastemme ja ympäri maailmaa olevien avioliittojen puolesta. Minä julistan Herramme Jeesuksen Kristuksen evankeliumia. Että Jeesus Kristus kuoli ristillä kaikkien syntisten puolesta mukaanlukien sinä, puolisosi ja lapsesi. Mikään ei ole mahdotonta Herralle, meidän Jumalallemme. Siihen kuuluu avioliittosi kuolleista herättäminen, parantaminen ja uudelleen rakentaminen lujalle kalliolle Jeesuksessa Kristuksessa. Se saattaa kyllä näyttää vaikealta ja saatat itkeä. Herra, sinun Jumalasi on kuitenkin vierelläsi ja pitää sinusta kiinni lujaalla, vakaalla kädellään. Etsi Hänen tahtoaan ja tietään elämässäsi, etkä tule ikinä pettymään. Hän vastaa kaikkiin tarpeisiisi paremmin kuin osaisit ikinä kuvitella!