Minä tiedän, miltä sinusta tuntuu. Mutta muista, että minä aloin seisomaan avioliittoni puolesta vasta avioeroni JÄLKEEN ja Herra lähetti kirkkoomme erään pariskunnan, joiden avioliitto oli eheytynyt. Kyllä, jopa sen jälkeen, kun olin eronnut Bobista. Jumala tunsi sydämeni. Jumala tuntee myös sinun sydämesi halut. Tänään on uusi päivä, kun voit sanoa Herralle, että luotat siihen, että Hän siirtää avioeron vuoren pois elämästäsi Jeesuksen nimessä. Mark 11:22-26. Anna anteeksi aviomiehellesi se, ettei hän tunne Herraa ja anna hänelle anteeksi päivittäin se, että hän päättää elää synnillistä elämäntyyliään. Aikooko hän nähdä lapsia? Rukoilen, että rohkaiset häntä näkemään lapsiaan. Rukoile Malakia 4:6. Älä luovuta. Aviomiehesi tulee nähdä ja tuntea, ettei hän voi paeta Jumalaa ja Hänen suunnitelmaansa ja tarkoitustaan avioliittonne eheytymiseksi. Etsi Herraa, eikä Hän KOSKAAN JÄTÄ SINUA YKSIN EIKÄ HYLKÄÄ SINUA! Seiso lujana uskossasi. Vangitse kaikki negatiiviset ajatukset, koska tiedät niiden tulevan viholliselta. Käy kirkossa, lue Jumalan sanaa ja jatka rukoilemalla Jumalan täydellistä tahtoa sinulle ja avioliitollesi. Älä luovuta. Lue Luuk 18:1-8. Pyydä Herraa puhumaan sydämeesi Hänen suunnitelmaansa ja tarkoitustaan elämällesi ja avioliitollesi. Jumala puhuu. Lue Jer 29:11-13 ja Jer 33:3. Rukoilemme puolestasi.