Tässä esimerkkinä todistus (lauantain todistukset 15.9.2018) naiselta, jonka kotona esiintyi perheväkivaltaa:

“Olen seisonut avioliittoni puolesta muutaman vuoden. Labor Day -viikonloppuna lähdin kotoa kahden poikani kanssa. Oli paljon tappelua, perheväkivaltaa, eikä mikäänlaista luottamusta. Tunsin, että Pyhä Henki johdatti minut pois kotoa. Jumala puhui minulle ja sanoi, että tämä avioliitto hajoaa palasiksi, mutta usko Minuun ja katso, kun Minä eheytän särkyneen avioliittosi. Hän rakastaa minua ja perhettäni ja tiedän, että jos olen Hänen käsissään niin kaikki järjestyy. Rukoilen, että jokainen ottaisi aikaa kuunnellakseen Pyhää Henkeä. Älä pelkää. Hän tietää parhaiten. Jumala siunatkoon jokaista teistä! Mennään ja tehdään Taivaallinen Isämme ylpeäksi! (Kalifornia, USA)”