• 14.12.2023

    Sinä olet mulle ollut tärkeä tien näyttäjä avioliitto asiassa sen jälkeen, kun kävit luonani. Kiitos!🥰 Sinä johdatit sanan äärelle minut. TOTUUS vapauttaa.

  • 30.12.2022

    Kiitosaihe! Miehen suhde toiseen naiseen on katkennut! Rukoillaan vielä miehelle pelastusta sekä avioliiton eheytymistä!

  • 30.12.2022

    Äiti parantui! Äiti sairastui autoimmuunisairauteen (koronarokotteesta) yli vuosi sitten ja joutui syömään viisi lääkepilleriä päivässä. Rukoiltiin paaaljon paranemisen puolesta. Syksyllä hän kävi rukoustapahtumassa, jossa pastori rukoili hänen puolestaan ja hän parantui täydellisesti hetkessä! Jätti heti lääkkeet pois, eikä ole tarvinnut niitä sen jälkeen. Halleluja!

  • 4.1.2020

    Hei! Olemme vaimoni kanssa olleet asumuserossa joitain kuukausia, siitä lähtien olen rukoillut aamuin illoin avioliittoni ja perheeni eheytymisen puolesta. Välillä olen ollut hukassa ja itkenyt mutta Herra on aina nostanut minut, kysyin Taivaan Isältä että näyttäisi minulle siilin, (koska vaimoni tykkää siileistä) merkkinä että on hänen tahtonsa, että seison tämän liiton puolesta, mitään merkkiä en saanut kuukauteen ja aloin jo epäillä kuuleeko Herra rukouksiani, sitten tuli avioeropaperit postissa, kaksi päivää siitä, yllätys yllätys, serkkuni, joka ei ole uskossa lähetti minulle kuvan siilistä:) tiesin että se oli Herran puhetta minulle. Kiitos ja ylistys Herralle.
    Jaksakaa rukoilla taukoamatta, Herra kuulee kyllä huutomme. Aamen

  • 4.1.2020

    Hei, olen saanut paljon rohkaisua ja ymmärrystä yksiavioliitto.fi sivuston kautta. Jumala on puhunut sivuston kautta monia asioita sydämeeni. On hienoa, että RMM sivustoa suomennetaan! Jumalan siunausta kaikille avioliittonsa puolesta seisoville, Herra on hyvä ja apu tulee Häneltä, luotetaan siihen ja odotetaan uskollisesti Hänen apuaan ja ollaan herkkiä Pyhän Hengen johdatukselle, kuunnellaan mitä Hän puhuu sydämeemme ja toimitaan sen mukaan. Herra on hyvä! Jatketaan rukoilua, Kiitos Jeesus!

  • 4.1.2020

    Neh 8:10. “Älkää siis olko murheissanne, sillä ilo Herrassa on teidän väkevyytenne.”Olen saanut viime päivinä pohtia, mitä on kiitollisuus ja ilo Herrassa. Tiedän, että Herra kääntää tämän tilanteen, jota perheemme tällä hetkellä kokee, siunaukseksi.
    Välillä tunnen perhoset vatsanpohjassa, kun mietin, milloin on se hetki, jolloin Herra korjaa perheemme ehjäksi. Mutta kärsivällisyyttä pyytäen, Jumalan Sanaa lukien, kuunnellen ja rukoillen askel kerrallaan eteenpäin. Iloiten, kiittäen ja ylistäen. Jeesuksen kanssa

  • 4.1.2020

    Aamen! Herra todella tekee työtä sydämissämme ja puhuu meille.

  • 4.1.2020

    Psalmi 34:5 on noussut esille eri paikoissa (mm. eilen RMM:n Facebook-sivulla). “Minä etsin Herraa, ja hän vastasi minulle. Hän vapautti minut kaikista peloistani.” Näen sitä tapahtuvan omassa elämässäni. Minun tehtäväni on etsiä Herraa: rukoilla, lukea Raamattua, olla aktiivinen jäsen seurakunnassa, ylistää, purkaa Jumalalle sydäntäni… Ja Hän vapauttaa minua peloistani, kasvattaa ja vahvistaa sydäntäni. Rukoilen tätä samaa kaikille muille!

 

  • Pyydän rukousta, että Herra vetäisi lapseni isää lähemmäksi minua, rakkaus saisi syttyä uudelleen. Herra katkaise kaikki synnilliset jumalattomat suhteet, mitä miehellä on toisen naisen kanssa. Anna Jeesus palava halu palata kotiin ja eheyttää perheemme. Olet Sanassa sanonut, että kuka voisi hylätä nuoruteensa vaimon. Vetoan Jumala sanaasi, tuo mieheni kotiin ja anna sen teoissa näkyä, rakkaus ja halu eheyttää liittomme ja perheemme. Jeesuksen nimessä, aamen.
  • Pyydän rukousta perheeni puolesta. Olen ollut erossa monta vuotta lapseni isästä, hän on jatkanut elämäänsä ja on ollut useammassa suhteessa näiden vuosien aikana, itse olen pysynyt yksin. Viimeiset pari vuotta olen rukoillut, että perheemme eheyttyisi koska aika ajoin lapseni isä ottaa asian puheeksi, että haluaisi tulla takas perheensä luokse, mutta toistaiseksi ne ovat vain sanoja koska hänen teot on muuta. Herra antaisi rakkautta toisiamme kohtaan ja miehen teoissa saisi alkaa näkyy halu eheyttää perheemme. Vahvistusta Jumalalta tuleeko minun seistä perheeni eheytymisen puolesta
  • Mieheni jätti minut 3vuotta sitten, nyt perhettämme yritetään hajottaa lisää viemällä lapset. Kuukauden aikana luonani asuvista lapsista on tehty useampi lasu, joissa huolena on heidän vilkkaus ja jumiutuminen (koulutehtävät ei kiinnosta). En enää jaksa, olen yrittänyt hakea apua ja sitä ottanut vastaan mistä olen saanut, mutta monesta paikasta me ei apua saada, eikä olla tullu kuulluksi.
    Olen itsekkin tehnyt valtavasti väärin ja rikkonut Jumalaa vastaan, mutta pyytänyt anteeksi ja tehnyt parannusta synneistäni.

    Mitään muuta toivoa minulla ei enää ole, kuin että Jumala eheyttäisi meidän perheen ja avioliiton kokonaan nyt eikä vasta huomenna.
  • Herra eheytä avioliittoni Sinun kunniaksi.
  • Hätähuuto! Aviomies lähtenyt. Huomenna hakee tavaransa. HERRA seison avioliittoni takana, Herra eheyttää liitto. Kiitos että Jumala tulet rukoukseeni vastaamaan.
  • Mieheni haluaa erota. Hänellä on ollut suhde toiseen naiseen. Olen aivan palasina. Olen rukoillut, että Jumala koskettaisi häntä ja tekisi ihmeen ja tämä liitto pelastaisi. Olen kokenut että tämä ei olisi loppu vaan alku. Mieheni ei ole uskossa. Pyydän, että hän saisi oppia tuntemaan Jeesuksen ja sydämensä kääntyisi perheensä puoleen.
  • Rukoilen ystäväperheen parisuhteen eheytyminen ja parantumisen puolesta. Herra, avaa heidän sydämet Sinulle ja toisilleen, ohjaa heitä rakastaviin sanoihin ja anteeksianto on, pidä heidät yhdessä, lapset tarvitsevat perheen, jossa on isä ja äiti. Kiitos Sinulle Herra, kun näet heidät
  • Pelasta avioliittoni ja mieheni.
  • Rukoilen syövästä parantumista 🙏
  • Tahdon kiittää tästä palstasta. Olen nyt kolme vuotta rukoillut aktiivisesti, että avioliittoni heräisi henkiin. Jatkan rukousta, vaikka tilanteeni näyttää toivottomalta, sillä aviomieheni on ollut poissa hyvin kauan. Itse asiassa minä lähdin, kun hän ei tuntunut välittävän avioliitostamme. Tein syntiä, kun otin eron, mutta olen pysynyt yksin nämä vuodet. Jumalalle on kuitenkin kaikki mahdollista. Voitteko rukoilla liittomme elpymisen puolesta. Kiitos ja Kiitos Herralle! En luovuta.
  • Hajonnut uskova perhe monenlaisen väkivallan takia. Pienet lapset. Olemme asumuserossa. Olen vaan halunnut erota siitä joka teki elämästäni helvetin. Mutta nyt näyttää siltä että mieheni onkin tullut uskoon ehkä ensimmäistä kertaa elämässään. Hän on muuttunut. Mutta minun sydämeni on niin revitty, tuhottu ja kidutettu että en uskalla ja osaa yrittää uudelleen yhteistä elämää. Ihmettelen että edes olen alkanut haaveilemaan että perheemme eheytyisi. Mutta ymmärrän että sieluni haavat ovat niin syvät että vain ihme voi ne parantaa. Jeesus, tässä tuhoutunut yhteys, tuhoutunut avioliitto ja me kaikki perheenjäsenet, onko vielä mahdollista että saamme uuden alun? Omin voimin ei ole mahdollista mikään.
  • "Laskettu aika on 15 marraskuuta"
    Sain nämä sanat muutama vuosi sitten ja nyt näin ne yhdessä profetiavideossa myös. Rukoillaan siunausta ja varjelusta meidän perheille ja lapsille!
  • Vuosi sitten sain tietää mieheni toisesta naisesta. Olemme päätyneet eroon. Sydämessäni tunnen kuitenkin ettei tämä ole avioliittomme loppu, vaikka nyt erossa olemme. Rukoilen Jumalan herättävän mieheni omantunnon ja ymmärtävän että hän elää synnissä. Hän kuuluu perheensä luokse.
  • Olemme mieheni kanssa asumuserossa. Rukoilin, että Jumala kirkastaisi tahtonsa avioliittoamme kohtaan ja löysin tämän sivun, kuin vastauksena kysymykseeni. Kuitenkin ympäriltä on alkanut tulla viestiä, ettei tämä olisi Jumalan tahto, vaan Hänellä olisi muita suunnitelmia. Nämä suunnitelmat eivät ole minulle valjenneet, päin vastoin jokainen ovi mitä yritän avata, paiskautuu heti kiinni. Palaan aina vain uudelleen rukoilemaan liittomme puolesta.
    Pyydänkin siis rukousta, jotta Jumala paljastaisi tahtonsa ja suunnitelmansa elämääni ja avioliittoomme. Ja että alkaisin kuulla enemmän Hänen puhettaan minulle ja Hän vaientaisi Saatanan valhepuheet.
  • Jumala, anna syntini anteeksi ja anna minulle ikuinen elämä.
  • Mieheni on luopunut uskosta hiljattain ja haluaa nyt erota 12v liitosta. Olen lähtenyt kotoa tytön kanssa. Uskon että hänellä on kiikarissa joku toinen nainen, vaikka ei myönnä. Saatana yrittää kokoajan valehdella myös minulle että et ole itsekkään tyytyväinen avioliittoosi, jatka eläämäsi yms. Pyydän että taistelette kanssani perheeni puolesta ja uudistusta ja totuuttaan, ettei saatana pääse valehtemaan kummallekkaan.
  • Pyydän rukousta puolisoni uskoon tulon puolesta, paholaisen valheiden murtumista hänen sydämessään. Kaikki ihmissuhteet ja asiat jotka ovat esteenä avioliittomme eheytymiselle poistuvat Jeesuksen Nimessä!
  • Aviomieheni on omilla teillään. Minä ja meidän 2 v poika odotamme täällä minun vanhempien luona, että mieheni palaisi meidät hakemaan ja saisimme avioliittoomme kuntoon ja Jumalan rakkautta täyteen. Olen uskossa, mieheni on luopuneena, etsimässä "onnellisuutta".
  • Tarvin neuvoa ja apua mun elämääni mun mies jätti mut n10v sitten otti toisen ja teki lapsia ynm ei oo koskaan ollu uskossa olen mennyt uudelleen naimisiin oonko tehnyt väärin ?mikä on jumalan tahto minun asiassani ?mitä tehdä ?tarvin suo jumala neuvo muo niin että ymmärrän moni puhuu tästä asiasta niin eri tavalla ja haluan kuulla mitä sinä jumala oot tästä mieltä
  • Jumala on aloittanut työtään. Rukoillaan että puoliso pääsisi irti ulkopuolisesta suhteesta kokonaan ja voimaa sekä halun palata takaisin. Rakkautemme saisi syttyä uudelleen.

Kirjoita oma kiitosaiheesi (praise report) tai rukouspyyntösi (prayer request)! Haluamme kuulla, miten Jumala on toiminut sinun elämässäsi! Kirjoita oma rukouspyyntösi tai todistuksesi, mitä Jumala on puhunut sinulle, tai miten haluat rohkaista muita. Kaikki kommentit tarkastetaan ennen julkaisemista ja muokataan ja lyhennetään tarvittaessa. Kirjoita nimesi, sähköpostiosoitteesi, otsikko ja kiitosaiheesi tai rukouspyyntösi. (Emme julkaise nimiä, sähköpostiosoitteita tai paikkakuntia.)

*
*
*

*