Lounastauon todistukset 4.4.2019

6.4.2019

Lounastauon todistukset 4.4.2019

Suomennettu hartaudesta: Lunchbreak testimonies (Charlyne Cares Devotion 4.4.2019)

Ylistän Herraa siitä, että voimme lähettää ylimääräisen bonuskierroksen todistuksia ihmisiltä ympäri maailmaa. Kunnia Jumalalle! Tiedän, etteivät avioliitto-ongelmat, asumusero, avioero, tai puolison naimisiinmeno jonkun toisen kanssa väliaikaisesti ole helppoja asioita. Mutta Jumala koskettaa sydämiä ja elämiä ympäri maailmaa!

Pysy lujana uskossa vaeltaen, uskoen ja luottaen Herran mahtavaan voimaan. Jumala on uskollinen lupauksilleen. Jumala on sovinnonteon Jumala!

– Charlyne

Palatkaa, vangitut, takaisin turvapaikkaanne, te ette ole turhaan eläneet toivossa! Vielä tänäänkin lupaan: kaksinkertaisen hyvityksen minä annan sinulle, Siion. 
Sak 9:12

Ylistys Herralle. Seison avioliittoni sekä tyttäreni puolesta. “Mutta Jumala herätti hänet kuolleista.” Ap.t 13:30. TYTTÄRENI ON KOTONA! Asiat tapahtuivat Hänen ajoituksellaan, eivät minun. Herra, yksi pois pelistä, toinen jäljellä! Rakastan Herraa, koska Hän ensin rakasti minua. Ja Hän uudistaa, eheyttää ja sovittaa KAIKKI ASIAT itselleen ja meille. Tule jo, aviomies.
Maryland, USA

Yhtenä päivänä aviomieheni sanoi, ettei hän enää rakasta minua. Olimme juuri alkaneet käymään kirkossa ja ajattelin, että olimme selvittämässä asioita. Se sai minut polvilleni ja sydämeni todella muuttui. Herra tuntui rohkaisevan minua paastoamisen, rukoilemisen, monien kirjojen, raamatunkohtien ja todistuksien kautta, mutta silti minuun sattui, kun avioero tuli. Aviomieheni tietää, mitä Sana sanoo, ja hän näkee muutoksen, jonka Jumala on tehnyt minussa ja muissa. Sydämeni murtuu hänen kovettuneen sydämensä takia. Hänen sydämensä on näyttänyt pehmeämmältä keskusteluissamme avioeron jälkeen. En tiedä, mitä Jumala tekee, mutta toivoni on Hänessä ja minä odotan ja rukoilen.
Texas, USA

Ylistys Herralle. Usean vuoden asumuseron jälkeen aviomieheni on takaisin kotona. Hän jätti minut toisen naisen takia, kun olin raskaana, ja sain keskenmenon vähän sen jälkeen. Hän sai vauvan sen toisen naisen kanssa ja meni hänen kanssaan naimisiin. Hän oli niin kadonnut syntiin ja vihaan; hänen sydämensä oli niin kovettunut ja tuskin tunnistin sitä miestä. Kaikki sanoivat minulle, että eheytyminen on mahdotonta, eikä minun pitäisi edes ajatella sitä kaiken sen jälkeen, mitä mieheni on tehnyt. Mutta Jumala! Törmäsin RMM:iin asumuseron alkuvaiheessa ja aloin seisomaan avioliittoni puolesta. Rukoilin ja rukoilin ja annoin elämäni Jumalalle aivan uudella tavalla. Yksin se on ollut suurin lahja. Viime vuonna aviomieheni pyysi minua jatkamaan rukoilemista hänen puolestaan, vaikka hän väittää, ettei ole uskovainen. Hän alkoi sanomaan, kuinka paljon hän ihailee sitä, miten minä jatkan hänen rakastamistaan kaikesta huolimatta. Hän näki muutokset, joita Jumala teki sydämessäni ja nyt näen muutokset, joita Jumala tekee hänen sydämessään. Vain niin kuin Hän voi sen tehdä, Jumala on kääntänyt tämän toivottoman tilanteen ympäri. Jatkakaa rukoilemista ja taistelemista. Jumala vapauttaa. Jer 29:11.
Nevada, USA

Minulla on omat suunnitelmani teitä varten, sanoo Herra. Minun ajatukseni ovat rauhan eivätkä tuhon ajatuksia: minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.
Jer 29:11

Kaikki ylistys meidän mahtavalle Kuninkaallemme Jeshualle, Jeesukselle Kristukselle, joka aina johdattaa meitä riemusaatossa! Toivottomien tilanteiden keskellä minulla on toivoa. Olen todistukseni keskellä ja vaikka joskus näyttää siltä, että tulevaisuus näyttää ankealta, niin Hän muistuttaa minua siitä, että Hän on antanut mannaa koko tämän erämaan läpi ja pitänyt huolta perheestäni ja tekee niin jatkossakin. Yhtenä päivänä sydämeni kysyi Häneltä varmistusta odotukseeni. Myöhemmin samana päivänä kiertelin asuntoja ja yrittäessäni etsiä paikkaa, jossa asua, ja ihme tapahtui. Juttelin ystävällisen nuoren naisen kanssa, joka esitteli paikkaa minulle. Tunsin, että minun piti kertoa hänelle, miksi etsin asuntoa, sekä avioliittoni puolesta seisomisesta. Aika yhtäkkiä hän pystähtyi ja selitti “Vaikket päätyisikään vuokraamaan täältä asuntoa, tiedän miksi sinut on lähetetty tänne tänään! Minun vanhempieni avioliitto eheytyi huumeiden, pahoinpitelyn ja jopa isäni vankilatuomion jälkeen!” Kuvittelin, miten lapseni joku päivä kertoisivat samaa asiaa. Halleluja!
Texas, USA

Haluan ylistää Isäämme! Ex-aviomieheni lähetti minulle viestin myöhään illalla. Olin nukkumassa, mutta huomasin sen aamulla. Vastasin ja hän kysyi, voisiko hän tulla käymään ja juttelemaan. Hän tuli töiden jälkeen, juuri niin kuin sanoi. Kuuntelin melkein neljä tuntia, kuinka huonosti hänellä on mennyt viimeiset vuodet, miten riidanhaluiseksi se toinen nainen on muuttunut yms. Rakas puolisoni myös sanoi, että hän tietää, miltä minusta tuntuu, mutta että sitä “ei ikinä” tapahdu. Tiedän, ettei se ole totta ja että Jumala toimii – AINA! Rakkaat ystävät, minäkin olen lukenut NIIN monta kertaa siitä, miten asiat EIVÄT ole oikeasti sitä, miltä ne näyttävät… ja ne EIVÄT OLE! Toinen nainen muutti pois ja rakas puolisoni tekee nyt kaikkensa, että pärjäisi itsekseen. Tiedän, että tämä on vain prosessin alkua; tiedän, että Isäni kohtaa puolisoni siellä, missä hän on. Rukoilen täydellistä antautumista ja luotan Isäämme! Kaikkien eksyneiden puolesta!
Illinois, USA

Näky odottaa vielä toteutumistaan, mutta määräaika lähestyy joka hetki, se hetki tulee vääjäämättä. Jos se viipyy, odota, näky toteutuu varmasti ja ajallaan.
Hab 2:3

Aviomiehestäni on entistä luontevampaa käydä minun luonani. Luulen, että hän testailee kepillä jäätä. Tällä viikolla täysin yllättäen meillä oli läpimurtokeskustelu, kun hän kertoi minulle joitakin asioita, mitä hän on tehnyt vuoren toisella puolella sen toisen naisen kanssa. Oli tuskaista kuunnella, kun hän puhui. Hän sanoi ettei ole onnellinen, koska hän tietää, että Herra ei ole tyytyväinen. Hän sanoo, ettei hänellä ole rauhaa, eikä hän menesty. Ja hän tuntee uhkaavan tuomion, jos hän ei tee oikein. Hän sanoi, että hän vahingoittaa omaa omatuntoaan. Rukoilen, että hän tuntee helpotusta löytäessään minusta turvaa, kun hän puhuu asioistaan. Oli vaikeaa kuulla joitakin yksityiskohtia, mutta RMM:n opetusten takia tiedän, että mieheni avautuminen oli askel eteenpäin. Pyhä Henki järjesti tämän. Kiitän Jumalaa, kun Hän on kantanut minua näin monta vuotta, jotta voin nähdä Hänen mahtavan kätensä työssä. Voin iloita. Ylistän Jumalaa!
Texas, USA

  • Halleluja! Jumala tekee työtään tämän arvokkaan tuhlaajan sydämessä! Haluan rohkaista sinua hankkimaan Bobin kirjan Finding the way home! Bob kirjoitti tämän yhtenä viimeisimmistä kirjoistaan, jossa hän halusi puhua jokaiselle tuhlaajalle, jonka mieltä vihollinen piinaa ja joka uskoo vihollisen valheisiin! Sinun tulee lukea se ja sitten kun Herra ohjaa, voit jakaa Bobin tarinan rakkaalle puolisollesi ja sanoa “Tästä voit lukea Bobin kirjan ja hänen tarinansa voi auttaa sinua tietämään, mitä tehdä.” Herra antaa sinulle oikeat sanat! Puolisosi voi soittaa, viestittää sinulle tai tulla käymään milloin vain! Ole valmis! Ylistän Herraa kaikista näistä ilouutisista näissä ylimääräisissä todistuksissa tällä viikolla! Jumalalle kunnia! Jatka rukoilua ja lopeta epäileminen, usko Jumalan ylösnousemusvoimaan, joka voi muuttaa sydämiä ja elämiä milloin vain! – Charlyne

Kun sain tietää toisesta naisesta viime vuonna, tuhlaajani on ollut siitä lähtien todella vihamielinen minua kohtaan. Jatkoin rukoilemista, että Jumala pehmentäisi hänen sydäntään. Hän on lakannut käymästä kirkossa perheen kanssa. Jumalan armosta tällä kuluneella viikolla hänen sydämensä kuitenkin pehmeni ja hän itse asiassa ajoi meidät kirkkoon ensimmäistä kertaa yli vuoteen. Tämä on valtava läpimurto minulle. Vaikka avioliitto ei ole vielä täysin eheytynyt, olen kiitollinen, koska näen Jumalan käden toimivan.
Kanada

Olen seisonut avioliittoni eheytymisen puolesta monta, monta vuotta. Olen seurannut RMM:ä tänä aikana. Olen ollut uskollinen aviopuolisolleni. Hän meni naimisiin toisen naisen kanssa monta vuotta sitten. Olen ollut vahva useimpina vuosina, mutta nyt uskoni alkaa hiipua ja olin luovuttamassa. Lähetin rukouspyynnön muutama viikko sitten. Sitten unohdin sen. Pyysin Jumalaa lähettämään minulle merkin. Merkin, josta voisin olla täysin varma, että se on Häneltä. Sinä samana iltana sain puhelinsoiton eräältä rukoustaistelijalta RMM:ltä. En saanut vastattua puheluun, mutta hän oli jättänyt minulle ääniviestin. Hän rukoili puolestani ja jakoi oman todistuksensa. Tiedän, että teidän, että Jumala haluaa minun jatkavan seisomista, ja että Hänen täydellisellä ajoituksellaan avioliittoni eheytyy. Jumala on aina ajoissa. Hän kuuntelee rukouksiamme. Aamen.
Louisiana, USA

Mutta älkää te, rakkaat ystävät, unohtako tätä: Herralle yksi päivä on kuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta kuin yksi päivä. Ei Herra vitkastele täyttäessään lupaustaan, vaikka hän joidenkin mielestä on myöhässä. Päinvastoin: hän on kärsivällinen teitä kohtaan, koska ei halua kenenkään tuhoutuvan vaan tahtoo, että kaikki kääntyisivät.
2 Piet 3:8-9

Siunauksin,
Charlyne Steinkamp
Rejoice Marriage Ministries

Katso uuusimmat julkaisut TÄÄLTÄ.