Lauantain todistukset 9.3.2019

14.3.2019

Lauantain todistukset 9.3.2019

Suomennettu hartaudesta: Saturday testimonies (Charlyne Cares 9.2.2019)

Alla on muutama ote niistä todistuksista, joita olemme saaneet kuluneen viikon aikana. Jokainen todistus on jaettu tänne kirjoittajan suostumuksella. Todistusten tehtävänä ei ole kertoa sinulle, miten toimia omassa elämässäsi, vaan ne kertovat siitä, miten Jumala toimii, kun ihmiset rukoilevat! Onko sinulla todistus jaettavana rohkaisuksi toisille?
Jaa oma todistuksesi RMM:n sivuilla englanniksi tai kirjoita rukousseinälle suomeksi.

Minä ajattelen sinua levätessäni, sinä olet mielessäni yön hetkinä: sinä olet tullut avukseni, ja minä saan riemuita siipiesi suojassa. Koko voimallani minä tarraudun sinuun, ja sinun oikea kätesi tukee minua.
Ps 63:6-8

Minun täytyi lopettaa kokonaan sosiaalisen median käyttäminen ja todella antautua seurakunnalle, jonne aviomieheni johdattui. Minun tarinassani on niin monta käännöstä ja mutkaa, että on vaikeaa keksiä, mistä aloittaa. Huomenna on kuitenkin meidän hääpäivämme ja olen kiitollinen Jumalalle siitä, että vaikka olimmekin niin lähellä avioeroa, vihollinen ei saanut tuhottua meitä. Matkani alkoi uhkaavalla avioerolla. Olin uhriutuva nainen siihen aikaan. Hyvä uutinen on se, että löysin RMM:n. Kun tein yhden epäsuositun keinon yrittäessäni pelastaa avioliittoani, tiesin, että minun pitäisi vetäytyä pois internetistä, kunnes Jumala voisi tavoittaa minut kokonaan ja lieventää aviomieheni epävarmuutta. Jokainen päivä on ainutlaatuinen kokemus, kun annan Jumalan johdattaa perhettäni. Toivon, että saan olla valmis jakamaan tarinat pian teidän kanssanne.
Florida, USA

Kun sinä rukoilet, mene sisälle huoneeseesi, sulje ovi ja rukoile sitten Isääsi, joka on salassa. Isäsi, joka näkee myös sen, mikä on salassa, palkitsee sinut.
Matt 6:6

Olemme olleet vaimoni kanssa erillään nyt useamman vuoden. Hän on ollut toisen miehen kanssa, eikä ole kulkenut Herran kanssa. Olen rukoillut, että heidän tiensä erkanisivat; että Jumala asettaisi vaimoni Jumalan mielen mukaisten naisten seuraan. Kun juttelin yhden tyttäristämme kanssa, sain tietää, että vaimoni ei enää tapaile sitä toista miestä ja hän on muuttamassa erään naisen kotiin, jonka rukoilen olevan uudestisyntynyt hengentäyteinen nainen. Ylistys Herralle. Älkää lannistuko. Jumala tekee töitään vuoren takana. Rukoilen kaikkien avioliittojen eheytymistä. “Sunnuntai on tulossa.”
Minnesota, USA

Aloin seisomaan avioliittoni puolesta monta vuotta sitten. Aviomieheni lähti ja meni naimisiin toisen naisen kanssa avioeromme jälkeen. Luovutin ja periaatteessa menin eteenpäin. Aloin tapailemaan lapsuuden ihastustani. Minun piti mennä naimisiin viime vuonna, mutta Jumala kutsui tuon miehen kotiin ennen häitä. En ajatellut aviomiestäni; en ollut ajatellut häntä useampaan vuoteen. Muutama päivä sitten, yhtäkkiä, hän tuli ajatuksiini, kun lueskelin jotakin Facebookissa. Huomasin näppäileväni ‘avioliiton eheytminen’ ja RMM osui ensimmäisenä kohdalle. Aloin vain nauramaan ja pyysin Jumalaa näyttämään minulle, jos minun pitäisi aloittaa alusta. Noh, eilen näin Covenant Transport (Liitto Kuljetus) -rekan, ensimmäistä kertaa kahdeksaan vuoteen. Sanoin vain “Ok, Isä, minä kuulen! Minä SEISON.”
Massachusetts, USA

Iloitkaa aina. Rukoilkaa lakkaamatta. Kiittäkää kaikesta. Tätä Jumala tahtoo teiltä, Kristuksen Jeesuksen omilta. (1 Tess 5:16-18) Useampi vuosi sitten aviomieheni muutti maan toiselle puolelle töiden perässä. Muutama päivä muuttonsa jälkeen hän tapasi toisen naisen ja muutama kuukausi myöhemmin he alkoivat elämään yhdessä. Minulle se on naamioitunut siunaus. Jumala otti rakkaani pois väliaikaisesti. Tällä tavalla Hän avasi silmäni sille, että vain Hän, meidän kaikkivoipa Jumalamme, pystyy tekemään meille mitä tahansa, jos uskomme ja luotamme Häneen. Herra on muuttanut sydäntäni. Hän nöyrrytti minua. Opin lukemaan Raamattua joka päivä. Käyn naisten raamattupiirissä. Puhun Hänelle, huudan Häntä avuksi, ja pakenen Hänen luokseen. Aviomiehelleni annettiin mahdollisuus työskennellä väliaikaisesti täällä meidän osavaltiossamme. Hänelle tarjottiin sitä työtä, jota hän haki täältä, ja hän otti sen vastaan. Jumalalle kunnia. Jumala on hyvä koko ajan. Hänen ajoituksellaan, Hän tekee kaiken kauniiksi!
Kalifornia, USA

Seison ensimmäistä kertaa avioliittoni puolesta. Jumala tekee työtään minussa ja tuntuu hyvältä tuntea Hänen kosketuksensa. Näen pieniä mutta hyviä muutoksia, joten olen kiitollinen siitä, että olen odottava puoliso lopunikäni! Pitäkää meidät rukouksissa. Minä rukoilen teidän puolestanne!
Texas, USA

Sain Jumalalta unen, jossa käänsin saarnaa, kunnes aviomieheni otti mikrofonin minulta ja jatkoi saarnan kääntämistä. Astuin alas alttarilta ja eräs nainen tuli luokseni ja sanoi “Jumala parantaa sinut tanssin ja ylistyksen kautta. Kaiken, minkä sinä olet kokenut, minä olen kokenut.” Tänään minulla oli esiintyminen seurakunnassa. Kamppailin, koska olin valmistautunut henkisesti, mutten ollut harjoitellut tanssiaskeleitani. Jumala kuitenkin muistutti minua, että Hän tarvitsee vain sydämen, joka on omistettu Hänelle. Menin seurakuntaan vaatteideni kanssa ja valmiina ylistämään Kaikkivaltiasta. Jumala opetti minulle Sanassaan, että kun ihmiset menivät taisteluun, he ylistivät Häntä. 2 Aik 20:21 – “Neuvoteltuaan kansan kanssa hän sijoitti aseellisten joukkojen eteen laulajat, jotka pyhä asu yllään lauloivat Herralle ylistystä: — Kiittäkää Herraa, iäti kestää hänen armonsa!” Odotan yhtäkkiä-hetkeäni Jumalalta, kun ylistän Häntä.
Connecticut, USA

Eilen kerroin yhdelle ystävistäni, että aion jakaa todistuksen RMM:lle, kun Jumala tekee ihmeen huomenna. Olen nähnyt Jumalan käden toimivan tänään niin selvästi ja Hän vahvisti, että Hän on avioliittoni puolella. Olen kamppaillut jo hyvän aikaa ja ajatellut, että odotukseni olisi todistus joku päivä. Jumala vastasi rukoukseeni. Jumala vakuutti minut niin monin eri tavoin. Tänään oli se päivä, kun minun täytyi käydä oikeudessa jättämässä vastaus aviomieheltäni tulleisiin syytteisiin. Yllätyin, kun näin ilmoitustaulun. Taas kerran oikeudessa oltiin siirretty juttu neuvonpitoon ja seuraava käsittelypäivä on parin kuukauden päästä. Aviomieheni oli järkyttynyt nähdessään sen. Jopa hänen asianajajansa oli hämmentynyt. Minä kuitenkin tiedän, että Jumala pystyy mihin vain. Jumalalle mikään ei ole mahdotonta. “Ole ääneti Herran edessä, odota hänen apuaan!” Ps 37:7.
Intia

Olen ollut tällä matkalla useamman vuoden. Muutimme erilleen, muttemme ikinä eronneet. Kiitospäivän aikoihin sain asianajajalta kirjeen, jossa sanottiin, että aviomiehelläni oli syyte riita-asiasta toisen naisen kanssa. Mieheni jatkoi kotona käymistä, joten en sanonut mitään. Joulukuun alussa hän paljasti, että toinen nainen on raskaana, mikä oli suurin pelkoni. Paastosin, emmekä olleet yhteydessä useampaan päivään. Jumala vain sanoi “Luotatko vielä minuun vauva-asiassa?”. Jumala järjesti asiat niin, että mieheni vuokrasopimus loppui samaan aikaan, kun minä olin menettämässä kotiamme, joten hän “tuli takaisin auttamaan” muttei ikinä lähtenyt pois. Saimme keskusteltua vauvasta ja sanoin hänelle, että hyväksyisin sen. Seuraavana päivänä toinen nainen sai keskenmenon. Mieheni pidätettiin syytteen takia ja hän joutui vankilaan. Toiselle naiselle laitettiin yhteydenottokielto vuodeksi. Rukoukseni hänen poistamisekseen tapahtui. Mieheni saa neuvontaa ja rakennamme uudelleen suhdettamme. Hän haluaa avioliittomme ja perheemme ja katuu päätöksiään sen toisen naisen kanssa. Älä luovuta. Jumala on uskollinen.
Georgia, USA

Silloin te ja teidän lapsenne palaatte Herran, Jumalanne, luo ja tottelette häntä koko sydämestänne ja koko sielustanne sekä noudatatte kaikkia hänen käskyjään, jotka minä teille nyt annan, ja Herra on teille armollinen ja kääntää teidän kohtalonne. Hän kokoaa teidät jälleen yhteen niiden kansojen joukosta, joiden sekaan hän on teidät hajottanut.
5 Moos 30:2-3

Siunauksin,
Charlyne Steinkamp
Rejoice Marriage Ministries

Katso uuusimmat julkaisut TÄÄLTÄ.