Lauantain todistukset 8.9.2018

Suomennettu hartaudesta:
Saturday testimonies
Charlyne Cares Devotion 8.9.2018

Sinä, Herra, olet hyvä, sinä annat anteeksi, runsain mitoin sinä jaat armoasi kaikille, jotka sinua avuksi huutavat. Kuule minun rukoukseni, Herra, ota vastaan avunpyyntöni. Sinua minä hädässäni huudan, ja sinä vastaat minulle.

Jumala on hyvä. Hän tekee monin verroin enemmän kuin osaan ajatella tai kuvitella. Hän vapauttaa ja eheyttää perheessäni. Hän täyttää kaikki lupauksensa minulle. Yksikään sana ei petä. Ylistys Jeesukselle.
Arizona, USA

Niin käy myös sanan, joka minun suustani lähtee: se ei tyhjänä palaa vaan täyttää tehtävän, jonka minä sille annan, ja saa menestymään kaiken, mitä varten sen lähetän.

Aviomieheni kärsi huumeriippuvuudesta uudestaan ja uudestaan vuosien ajan. Muutama vuosi sitten hän repsahti uudestaan ja sillä kerralla kuvioissa oli myös toinen nainen. Emme eronneet, koska hän sanoi edelleen rakastavansa minua, muttei voinut olla minun kanssani riippuvuutensa takia. Hän sanoi jatkuvasti, etten eroaisi hänestä, ja että odottaisin häntä, ja hän kehotti minua palaamaan takaisin seurakuntaan. Silloin kun en ollut mukana seurakunnassa, ajauduin kauemmas. Olin vihainen, suuttunut ja makasin hänen ystäviensä kanssa kostaakseni hänelle ja pahensin vain tilannetta. Lyhyesti kerrottuna aloin seisomaan avioliittoni puolesta, kun huusin avuksi Herraa viime vuonna ja löysin RMM:n. Aviomieheni joutui vankilaan viime vuonna ja vapautuu tänä vuonna. Hän raitistui linnassa, soitti minulle ja pyysi anteeksi ja halusi aloittaa elämän yhdessä. Tiedän, ettei hän repsahda tällä kertaa, sillä Jumala antoi minulle lupauksen täydellisestä ja pysyvästä eheytymisestä, huolimatta siitä kuinka rikkinäisiä olimme ja kuinka sekaisin olimme. Ylistys Herralle!

Viime viikolla pyysin rukousta keskustelun puolesta, jonka aioin käydä aviomieheni kanssa. En ole puhunut hänelle vuoteen ja vaikka tulemme hyvin toimeen, pidämme yhteyttä vain tekstiviesteillä. Kaikki meni hyvin. Hän sanoi, että ajattelee minua usein ja minä sain sanottua, että rakastan häntä ja haluan hänen palaavan Jumalan luokse. Kiitos rukouksistanne. Rohkaisua teille! Jos Jumala muistuttaa miestäni minusta, niin eikö Hän myös muistuttaisi miestäni ja kaikkia tuhlaajia Jumalasta, joka rakastaa heitä niin paljon, että antoi ainoan Poikansa kuolla pelastaakseen heidät? (Joh 3:16, 2 Piet 3:9)
Yhdistynyt Kuningaskunta

Olen rukoillut Jumalalta parantumista pitkän aikaa. Vähän aikaa sitten Herra antoi minulle hartaustekstin, jossa kehotettiin ääneen sanomalla torjumaan sairaus niin kuin 1 Piet 2:24. Hänen haavansa ovat minut parantaneet. Ja Herra antoi minulle vahvistuksen samasta raamatunkohdasta RMM:n kautta, sillä se oli tämän viikon ulkoa opeteltava raamatunkohta. Kiitos, Jeesus!
Intia

Itse, omassa ruumiissaan, hän “kantoi meidän syntimme” ristinpuulle, jotta me kuolisimme pois synneistä ja eläisimme vanhurskaudelle. “Hänen haavansa ovat teidät parantaneet.”
1 Piet 2:24

Aviomieheni ja minä olemme olleet eronneena nyt jonkun aikaa. Se oli hänen päätöksensä, hän ei enää halunnut olla naimisissa. Kun olimme vielä naimisissa, mieheni ja se toinen nainen saivat vauvan. Koska minä en pysty antamaan miehelleni lasta, joskus vihollinen sanoo minulle, ettei mieheni mene ikinä naimisiin kanssani tai jätä sitä toista naista, koska heillä on hänen ainoa lapsensa. Minä kuitenkin nuhtelen pahaa ja annan kaiken kunnian Jumalalle, sillä Hän ei ole niin kuin ihminen, eikä Hän valehtele. Kiitän myös Jumalaa siitä, että hän eheytti yhteydenpidon mieheni ja minun välillä, kun sitä joskus ei ollut ollenkaan. Näen sen merkkinä Jumalalta ja se antaa toivoa avioliittomme eheytymiselle, huolimatta siitä miltä se näyttää. Kunnia Jumalalle.
Georgia, USA

Jumala ei ole ihminen: hän ei valehtele, hän ei muuta mieltään. Hänkö ei tekisi, mitä sanoo? Hänkö ei pitäisi, mitä lupaa?
4 Moos 23:19

Kaikki raamatunkohdat ovat vuoden 1992 käännöksestä, ellei toisin mainittu.