Lauantain todistukset 4.4.2020

7.4.2020

Lauantain todistukset 4.4.2020

Suomennettu hartaudesta: Saturday testimonies (Charlyne Cares Devotion 4.4.2020)

Herra itse kulkee sinun edelläsi. Hän on sinun kanssasi, hän ei jätä sinua yksin eikä hylkää sinua. Älä lannistu, älä pelkää.
5 Moos 31:8

Olen etsinyt Jumalaa ja rukoillut ja paastonnut, ja nyt Jumala eheyttää avioliittoani. Tällä viikolla olen ollut joka päivä vaimoni kanssa. Hänellä on uudistunut usko Jumalaan ja olemme puhuneet kaikista menneistä asioista. Hän sanoi minulle, että halusi tulla kotiin ja alkoi muuttamaan tavaroitaan takaisin kotiimme. Kun Saatana yrittää sanoa, että se on ohi, Jumala tekee ihmeitä ja sanoo viimeisen sanan. Jatka rukoilemista, että avioliittomme kasvaa lujaksi, ja arvostan jokaista teidän rukoustanne! Luota Herraan. Kun asiat näyttävät toivottomilta, Jumala antaa toivoa.
Pohjois-Carolina, USA

Ovathan Jumalan lupaukset, niin monta kuin niitä on, saaneet hänessä vahvistuksen. Siksi mekin vastaamme hänen kauttaan: “Aamen”, Jumalan kunniaksi.
2 Kor 1:20

Ensin haluan antaa kaiken kiitoksen ja kunnian Jumalalle. Avioliittoni ei ole vielä täysin eheytynyt, mutta Jumala on tehnyt siinä suuria ja tiedän, että pian näen Jumalan hyvyyttä elävien maassa (Ps 27:13). Viime vuonna aviomieheni päätti lähteä. Pyysin häntä lähtemään (suuri virhe), kun sain tietää, että hän oli ollut uskoton minulle. Siitä hetkestä eteenpäin oli marttyyriutta olla yhdessä hänen kanssaan. Odotin kolmatta lastani ja rukoilin Jumalaa ja annoin sydämeni Hänelle. Pelastuin sieltä syvyyksistä, jossa olin. Tänä päivänä voin sanoa, että Jumala on uskollinen ja armollinen. Aviomieheni on pikkuhiljaa palaamassa kotiin ja tänään nukuimme samassa sängyssä ilman intiimiä läheisyyttä (tiedän, ettei ole vielä aika). Raskaus on jäljellä aviorikossuhteesta, mutta Jumala saa kaiken kääntymään hyväksi jopa siinä asiassa. Älä lopeta uskomista, rukoilemista ja Jumalan etsimistä.
Meksiko

En ollut nähnyt aviomiestäni pitkään aikaan. Hän soitti yhtenä päivänä hakeakseen enemmän tavaroita, enkä tiennyt mitä tuntea. Jumala sanoi, että mieheni voi viedä kaikki tavarat, mutta se ei tarkoita sitä, etteikö Jumala tekisi työtään. Mieheni tuli käymään ja juttelimme ja nauroimme tunnin ajan. Viime vuonna hän sanoi, ettei hän ikinä aikonut ottaa avioeroa. Jumala vahvisti minulle, että se oli totta. Myöhemmin sinä iltana hän soitti minulle ja ennen kuin hän sulki puhelimen, hän sanoi että rakastaa minua. Jumala on kaikkivoimainen. Lannistuin odottamisessa, koska tämä oli meidän toinen asumuseromme, mutta Jumala sanoi ettei tämä taistelu ole minun vaan Hänen. Rukoilen kaikkien odottajien puolesta, ettemme menettäisi uskoamme tänä aikana, ja että pitäisimme kiinni Jumalan lupauksista ja Sanasta. Rukoilen, että puolisomme tulevat kotiin katuvina, nöyrinä, uskollisina ja Jumalaa rakastavina, ja että me annamme heille anteeksi ja otamme heidät vastaan rakastavin käsivarsin Jeesuksen nimessä. Aamen!
Texas, USA

Hän lausui: “Kuulkaa, koko Juudan kansa, Jerusalemin asukkaat ja kuningas Josafat! Näin sanoo teille Herra: Älkää säikähtäkö älkääkä pelätkö tuota valtavaa sotajoukkoa, sillä tämä ei ole teidän sotanne vaan Jumalan.
2 Aik 20:15

Sain käydä kahvilla aviomieheni kanssa paikallisessa kahvilassa (ennen kuin kaikki ravintolat lopettivat tarjoilun sisätiloissa). Hän laittoi viestiä ja kysyi, haluaisinko käydä kahvilla… Hän haki minulta myös yhden paperin, jonka tarvitsi minulta. Sain jopa olla hänen kyydissään, kun hän haki minut töistä ja sitten vei minut takaisin! Se oli hyvä vierailu ja ylistän Herraa!
Florida

Olen seisonut avioliittoni puolesta monta vuotta ja saanut vahvistuksia unissa. Viime viikolla näin melkein päivittäin unta, että puolisoni, toinen nainen ja heidän vauvansa olivat täydellinen perhe, vaikka meillä on omiakin lapsia. Heräsin tuskaisena ja masentuneena. Sanoin paholaiselle, että hänen täytyy lopettaa minun piinaamiseni ja lähteä pois ajatuksistani; että minä ylistäisin Jumalaa kaikesta huolimatta. Todella vastustin häntä vihaisena. Sinä iltana näin unta, että puolisoni sanoi, että hän on surullinen ja että hän jää sinne yrityksensä ja lapsensa takia. Unessa mieheni avautui minulle ja lohdutin häntä. Tunsin Jumalan rauhan ja tunsin myös itse lohdutusta. Tiesin, että se uni oli Jumalalta ja heräsin kiittäen Häntä siitä, että Hän pysäytti vihollisen, joka häiritsi minua unissani. Ylistys Jeesukselle, että meillä on voima vihollisen yli.
Botswana

Haluan kiittää Herraa siitä, miten Hän on tehnyt työtä aviomiehessäni tämän kaaoksen keskellä, jonka koronavirus on saanut aikaan. Nyt VIIKON ajan olemme viettäneet yöt yhdessä, nähneet toisiamme ja syöneet yhdessä perheenä kahden pienen lapsemme kanssa. Jumala on niin hyvä! Hän pystyy käyttämään näitä epävakaita aikoja ja tuoda sydämemme lähemmäs. Mieheni on edelleen hieman arka ja jokseenkin etäinen, mutta halleluja, tämä on alku! Mieheni on jopa sanonut haluavansa meidät lähelle näinä aikoina ja hän on myös sanonut, ettei halua hämmentää minua. Toivon ja rukoilen, että Jumala käyttää näitä aikoja osoittamaan aviomiehelleni niitä aitoja muutoksia, joita Hän on tehnyt minussa ja sydämessäni. Rukoilen myös, että mieheni voi luottaa siihen, että meillä voi mennä hyvin yhdessä ja voimme nähdä, että tämä on Jumalan suunnitelma meille. Meillä on pitkä matka edessämme, mutta Jumala täyttää aina lupauksensa!
Tennessee
Ylistän Herraa, sillä me olemme rukoilleet juuri tätä, että perheet tulisivat takaisin yhteen tämän kriisin aikana! Olemme rukoilleet, että tämä olisi hyvä mahdollisuus aviomiehille tai vaimoille, että he ottaisivat yhteyttä yhden lihan puolisoonsa, jotta he voisivat olla yhdessä keskenään ja lastensa kanssa! Muista myös soittaa muille perheenjäsenille, joita et näe viikottain. Älä luovuta, jatka rukoilua! -Charlyne

Minä luotan siihen, että Jumala, joka on teissä aloittanut hyvän työnsä, myös saattaa sen päätökseen Kristuksen Jeesuksen päivään mennessä.
Fil 1:6

Pyhä Henki johdatti minut RMM:lle viime vuonna. Luin todistuksia, joissa puhuttiin Covenant Transport (Liitto Kuljetus) -rekoista. En tuntenut tätä yritystä, enkä tiennyt toimivatko he täällä päin. Minusta oli kiehtovaa, että ihmiset näkivät rekkoja merkkinä eheytymisestä. En halunnut pyytää tätä samaa merkkiä, annoin ajatuksen siitä käväistä mielessäni ja menin eteenpäin. Yhtenä iltana näin unta Covenant Transport -rekasta, joka tuli minua vastaan eräällä paikallisella tiellä. Kirjoitin unen muistiin ja unohdin sen. Seuraavassa kuussa olin menossa tapaamaan erästä naista. Olin myöhässä ja aloin tuntemaan perhosia vatsassani (tunnen niin, kun Henki yrittää saada huomioni), mutta en ajatellut sitä sen kummemmin ja kipitin ulos ovesta. Kun ajoin samaa tietä kuin unessani, tulin punaisiin valoihin ja vasemmalla puolellani oli Covenant Transport -rekka! Heti sen jälkeen yksi rekka ajoi eteeni ja aviomieheni nimi oli rekan kyljessä valtavin kirjaimin! Ylistys Herralle! Hän ylitti itsensä! Olen Hänen tahdossaan eheytymisen puolesta!
Pennsylvania, USA
Ylistys Herralle! Nauroin ääneen, kun luin tämän todistuksen! Jumala puhuu lapsilleen, jotta saisi heidän huomionsa, ja usein siksi, että estäisi meitä menemästä kiertotielle, joka johtaa sydänsuruun! Jatkathan Herran etsimistä säännöllisesti nähdäksesi, että olet oikealla tiellä, tai onko eksyttävä vihollinen vienyt sinut kiertoreitille. Varo, vihollinen on tullut varastamaan, tappamaan ja tuhoamaan Jumalan täydellisen tahdon elämällesi ja avioliitollesi, ja että sydämet muuttuisivat ja avioliitto eheytyisi! – Charlyne

Muutin takaisin Yhdistyneisiin Kuningaskuntiin lasten kanssa, sen jälkeen kun olin ollut ulkomailla työtehtävissä. Aviomieheni, joka vaati avioeroa ja halusi pois, tapasi meidät lentokentällä. Mutta Jumala! Hän auttoi meitä muuttamaan uuteen kotiimme, muttei osoittanut minulle rakkautta tai kiintymystä. Tuntemani kipu ja hylkääminen olivat omaa luokkaansa, ja muistin kaikki odottavat puolisot RMM:llä, jotka kertoivat omasta kivustaan ja torjutuksi tulemisesta. Se sai minut JUOKSEMAAN Jumalan luokse. Huusin ja itkin Hänelle ja vuodatin Hänelle kaikki tunteet ja tuntemukseni. Muistutin sitten itseäni Hänen lupauksistaan. Edellisenä iltana ennen kuin aviomieheni lähti, itkin Jumalalle ja julistin ja ylistin Jumalaa, että jos avioliitollani olisi vielä toivoa, niin aviomieheni sydän pehmenisi. Niin kävi! Tämä on vasta avioliittoni eheytymisen alkua ja Jumala voi kääntää ja muuttaa täysin tuhlaajien sydämiä millä sekunnilla, minuutilla tai tunnilla tahansa. Muista sinnikäs leskivaimo!
Yhdistynyt Kuningaskunta

Jeesus esitti opetuslapsille vertauksen opettaakseen, että aina tulee rukoilla, koskaan lannistumatta… Herra sanoi: “Huomatkaa: noin ajatteli väärämielinen tuomari. Tottahan sitten Jumala hankkii oikeuden valituilleen, jotka päivin ja öin huutavat häntä avuksi. Hänkö viivyttäisi apuaan?Minä sanon teille: hän hankkii heille oikeuden viipymättä.
Luuk 18:1, 6-8a