Lauantain todistukset 30.3.2019

1.4.2019

Lauantain todistukset 30.3.2019

Suomennettu hartaudesta: Saturday testimonies (Charlyne Cares Devotion 30.3.2019)

Sinä, Herra, olet hyvä, sinä annat anteeksi, runsain mitoin sinä jaat armoasi kaikille, jotka sinua avuksi huutavat. Kuule minun rukoukseni, Herra, ota vastaan avunpyyntöni. Sinua minä hädässäni huudan, ja sinä vastaat minulle.
Ps 86:5-7

Rejoice Marriage Ministries sekä monet rukoukset saavat minut pysymään pystyssä kaiken kivun, pimeyden ja yksinäisyyden läpi. Rukoilen jatkuvasti ihmeemme puolesta, ENKÄ aio luovuttaa avioliittomme suhteen, eikä Jumalakaan aio! Yhtenä päivänä töissä eräs miespuolinen työkaverini opasti minua työpöytäni ääressä ja kommentoi kaikkia valokuviani Italiasta, missä me aviomieheni kanssa tapasimme ja rakastuimme. Työkaverini sanoi, että siellä hän kävi toisella häämatkallaan. Kysyin, että ai saman vaimon kanssa? Hän sanoi “Kyllä! Olimme erossa seitsemän vuotta ja menimme uudelleen naimisiin Jumalan ansiosta!” Ylistys Jumalalle! Hän sanoi minulle, miten hän rukoili ja teki töitä välien sovittelun puolesta seitsemän vuoden avan. Heille on tulossa eheytymisen jälkeinen vauva. Kiitos, Jumala, kun näytit minulle ihmeen! Pyydän, tee se minulle ja kaikille pitkän ajan odottajille. On jo aika!
Kalifornia, USA

Sinä tiedät, että minä olen Herra, kaikkien luotujen Jumala. Onko minulle mikään mahdotonta?
Jer 32:27

Olen ollut asumuserossa monta vuotta ja odotan uskollisesti. Työskentelemme aviomieheni kanssa samassa sairaalassa. Niin myös se toinen nainen. Pyysin Herraa päättämään suhteen ja erottamaan heidät töissä toisistaan. Herra vastasi tuohon rukoukseen kahdesti ja mieheni työ muuttui. Aviomieheni on nyt töissä neljän tunnin matkan päässä, mikä poisti päivittäisen kipuni siitä, että näkisin häntä tai sitä naista. Tiedän, että Herra parantaa avioliittomme Hänen täydellisellä ajoituksellaan. Surullista kyllä, aviomieheni on vieläkin varmempi siitä, ettemme olisi yhdessä, vaikka minä julistan, että rakastan, rukoilen ja odotan häntä aina.
Pennsylvania, USA

Tänä aamuna selailin Facebookin aikajanaani. Muutama julkaisu ilmestyi esiin… peräkkäin! “Jumala korjaa elämäsi särkyneet palaset. Valmistaudu eheytymiseen. Jumala valmistelee sinua kaikkea sitä varten, mitä olet rukoillut.”, tämän päivän RMM:n julkaisu “Kestän kaiken hänen avullaan, joka antaa minulle voimaa.”, “Hei sinä, älä luovuta, okei?”, “Älä ikinä lakkaa rukoilemasta, jopa sen jälkeen, kun Jumala on antanut sinulle sen, mitä rukoilit.” Ja muutama julkaisu myöhemmin… “Usko on sen todellisuutta, mitä toivotaan, sen näkemistä, mitä ei nähdä.” Sattumaa? Ei. Viesti tuli selväksi. Rukoilen aviomieheni parantumisen ja eheytymisen puolesta. Rukoilen opastusta siihen, että tekisin kaiken, mitä minun pitää tehdä. Päätin, että jos minulla tulee olla uskoa, niin en voi tai aio pyytää varmistusta eheytymisestä. Minun tulee uskoa, että se tapahtuu Jumalan ajoituksella. Tämä tapahtui sen jälkeen, kun kuuntelin teidän “Be still” -CD:tänne. Olen edelleen niin uusi, että tämä on ihmeellistä minulle!
Pennsylvania, USA

Tänään kotona asuva tuhlaajani päätti, että hän tarvitsee “hieman omaa aikaa” selvittääkseen asioita, joten hän lähti kodistamme. Tämä ei ehkä näytä todistukselta, paitsi että olen epätoivoisesti pyytänyt Jumalaa muuttamaan tilannettani. Tämä ei ollut se muutos, mitä toivoin tai odotin, mutta näen sen silti vastauksena rukouksiini. Uskon, että Jumala käyttää hänen poissaoloaan siihen, että Hän pehmentää hänen sydäntään ja saisi hänet järkiinsä. Ylistän Jumalaa ja kiitän Häntä matkasta, niin vaikealta kuin se näyttääkin. Kaiken tämän läpi Jumala on antanut minulle Hänen rauhansa, joka ylittää kaiken ymmärryksen. Rukoilkaa puolestamme. Jumala on hyvä koko ajan! “Jumalalle ei mikään ole mahdotonta.” Luuk 1:37
Belize

Aviomieheni on varmaankin kotona asuva tuhlaaja. Emme ole ikinä puhuneet avioerosta, mutta hän on sanonut, että on väsynyt yrittämään ja että hän rakastaa minua, muttei ole rakastunut minuun. Hän on lakannut käymästä kirkossa ja on todella etäinen, emmekä juurikaan juttele. Löysin RMM:n, kun etsin apukeinoja, ja onneksi löysin. En tiennyt tarinaa, ja luin vain ihmisten todistuksia Covenant Transport (Liitto Kuljetus) -rekoista. Kuukausien ajan aina kun ajoin autoa, yritin etsiskellä noita rekkoja. Lopulta yhtenä päivänä päätin, että oli typerää koko ajan etsiä noita rekkoja, koska Jumala vastaa meille jokaiselle omalla tavallaan. Seuraavana päivänä ajaessani minulla oli heikko hetki. Kyyneleet silmissäni aloin rukoilla ja pyytää Jumalaa näyttämään minulle merkin, että olin kuullut Häntä oikein ja jos minun pitäisi jatkaa avioliittoni puolesta seisomista. Siinä hetkessä katsoin ylös ja siinä oli rekka, johon oli kirjoitettu sanat Covenant Transport. Ylistys Herralle, Jumala kuulee rukouksemme.
Virginia, USA

Jaan todistukseni, koska haluan rohkaista teitä jatkamaan rukoilua ja uskomista Kaikkivaltiaaseen Jumalaamme. Joitakin kuukausia sitten jaoin todistukseni siitä, että minulla todettiin esisyöpä. Minua pelotti todella paljon, mutta tämän kivun ja tuskan keskellä aloin itkemään Jumalaltani parantumista. Kuukausien rukoilun, paastoamisen ja tottelevaisuuden jälkeen Jumala paransi minut täydellisesti. Ruumiissani oleva virus katosi Herrani Jeesuksen Kristuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi. Jatketaan sinnikkäästi seisomista tuhlaajiemme puolesta, että he kääntyisivät takaisin Jeesuksen Kristuksen puoleen ja tekisivät parannuksen synneistään. Kului kokonainen vuosi, enkä tiennyt aviomiehestäni mitään. Yhtäkkiä hän soitti minulle ja pyysi anteeksi kaikkea, mitä hän oli tehnyt ja hän itki. Sain osoittaa hänelle rakkautta ja kerroin hänelle, että olen antanut hänelle anteeksi jo kauan aikaa sitten. Hän on hämmentynyt, mutta tiedän, että Pyhä Henki häiritsee häntä ja Jumalan ajoituksella hän tulee takaisin.
New York, USA

Minä annan teille uuden sydämen ja teidän sisimpäänne uuden hengen. Minä otan teidän rinnastanne kivisydämen pois ja annan tilalle elävän sydämen. Minä annan henkeni teidän sisimpäänne ja ohjaan teidät seuraamaan säädöksiäni, ottamaan varteen minun käskyni ja elämään niiden mukaan.
Hes 36:26-27

Syntymäpäivänäni kirjoitin päiväkirjaani “Vicky, Jumala ei ole kutsunut sinua olemaan saari itsellesi.” Sinä iltana menin töihin osa-aikatyöhöni. Yksi pöytäni asiakkaista kysyi, kamppailinko minä jonkun asian kanssa, sillä Jumala oli laittanut sen hänen sydämelleen. Aloin itkemään ja sanoin, että minulle oli tulossa avioero, enkä halunnut sitä. Hän ja hänen vaimonsa alkoivat rukoilla puolestani. Enpä osannut aavistaa, että siinä oli tuleva pastorini ja hänen vaimonsa! Jumala johdatti minut tähän seurakuntaan. Hän tiesi, että minä tarvitsisin tätä vahvaa uskovien ruumista tukemaan minua odotuksessani. Halusin vain jakaa tämän todistuksen kaikkien niiden kanssa, jotka tarvitsevat rohkaisua siihen, että Jumala on huolehtijamme. Hän tietää, mitä me tarvitsemme, ennen kuin me itse tiedämme. Hän antoi minulle osa-aika töitä tukeakseen perhettäni, yliluonnollista energiaa tehdä se kaikki (kokoaikatyö, osa-aikatyöt ja äitiys) ja tukevan seurakuntaperheen. Jumala on uskollinen!
Illinois, USA

Aviomieheni lakkasi käymästä seurakunnassamme sen jälkeen, kun hän lähti toisen naisen matkaan. Hän käy edelleen seurakunnassa, mutta se on eri paikka ja hän käy siellä sen toisen naisen ja hänen perheensä kanssa. Viime lauantaina tyttäreni sanoi minulle ajaessamme kirkkoon, että hänen isänsä saattaisi olla siellä myös. Heti kun sain auton parkkiin, näin aviomieheni ajavan sisään kirkon portista. Olimme myöhässä, joten emme odottaneet häntä, mutta toivoin, että hän tulisi istumaan kanssamme. Hän ei istunut meidän kanssa. Olin pettynyt. Tyttäreni sanoi sitten, että hän näki isänsä muutaman penkkirivin päässä takanamme ja hän sanoi “Minä menen istumaan isin viereen ehtoollisen jälkeen.” Kun olimme kaikki käyneet ehtoollisella, menimme istumaan hänen viereensä. Olimme yhdessä, vaikka vain tämän päivän. Kiitos, Herra!
Kalifornia, USA

Meren halki kävi sinun tiesi, suurten vetten poikki sinun polkusi — jalanjälkiäsi ei kukaan nähnyt.
Ps 77:19