Lauantain todistukset 26.5.2018

Suomennettu hartaudesta:
Saturday testimonies
Charlyne Cares Devotion 26.5.2018

Vielä ei viikunapuu ole kukassa, viiniköynnöksissä ei ole rypäleitä, vielä ei oliivipuu kanna hedelmää eikä pelloilla kypsy vilja, vielä ei aitauksessa ole lampaita eikä karjaa tarhassa. Mutta jo nyt minä riemuitsen Herrasta, iloitsen Jumalastani, joka pelastaa.
Hab 3:17-18

Puolisoni lähti ja asuimme erillämme jonkun aikaa. Sinä aikana pysyimme ystävinä, jotta pystyimme hoitamaan lapsiamme. Jumala oli antanut minulle lupauksen, minkä Hän piti lähettämällä ihmisiä, unia ja hartaustekstejä tielleni. Aloin käymään Rejoice Marriage Ministries:n kokouksissa kerran kuussa saadakseni opetusta ja rohkaisua. Herra opetti minulle, miten lopettaa olemasta uhri ja tulla voittajaksi odotuksessani. Opin paljon itsestäni ja opin olemaan sellainen vaimo kuin Herra haluaa minun olevan. Puhuin elämää avioliittooni. Kielessä on voimaa. Yhtenä aamuna aviomieheni pyysi minua lounaalle. Juttelimme ja hän tuli kotiin sinä samana päivänä. Mieheni oli asunut vieraan naisen kanssa siihen aikaan, mutta Jumala sanoi toisin. Hän on ollut nyt muutaman kuukauden kotona ja kiitän Herraa joka päivä. Jatkan rukoilemista täydellisen eheytymisen puolesta, enkä vain oman avioliittoni puolesta vaan myös muiden.
Florida, USA

Jumala ei ole ihminen: hän ei valehtele, hän ei muuta mieltään. Hänkö ei tekisi, mitä sanoo? Hänkö ei pitäisi, mitä lupaa?
4 Moos 23:19

Jumala eheytti avioliittoni muutama kuukausi sitten, mutta aviomieheni eli edelleen erämaassa. Juttelimme tuntikausia puhelimessa joka päivä, osoitimme rakkautta ja kiintymystä toisillemme, mutta hän vain keksi tekosyitä, miksei tulisi kotiin. Aluksi hermostuin siitä. Sitten luovutin kaiken Jeesukselle. Lopetin huolehtimasta siitä. Silloin kun en osannut sitä odottaa, aviomieheni soitti minulle. Hän sanoi, että hänen kahden viikon irtisanomisaika alkoi sinä päivänä. Hän soitti minulle kysyäkseen, olisiko vielä ok, josa hän muuttaisi takaisin kotiin. Eikö Jumala olekin ihmeellinen? Hän ja tyttäreni suunnittelevat minulle yllätystä. He juttelevat ja kuiskailevat puhelimessa siihen malliin, että hän saattaa koputtaa ovellemme minä päivänä hyvänsä. Jumala on ihmeellinen. Jatkakaa rukoilemista puolestamme, minä teen samoin teille. Siunausta päiväänne.
Florida, USA

Jumala on uskollinen! Hän pitää kaikki lupauksensa. Jokin aika sitten Isä antoi minulle unen, jossa oli sanat avioero ‘Peruttu’. Aviomieheni oli etenemässä täyttä höyryä eteenpäin avioerokäsittelyiden kanssa. Hän oli asunut toisen naisen kanssa monta kuukautta. Sinä aikana minä kiinnitin katseeni Jumalaan ja palvelin Hänen valtakuntaansa, rukoilin jopa muiden vaimojen puolesta, joilla oli avio-ongelmia. Aiemmin tänä vuonna kuulin hiljaisen kuiskauksen, että aviomieheni tulisi kotiin toukokuussa. Pistin sen muistiin, mutta jatkoin keskittymistä Isän tehtäviin. Aikaisin yhtenä aamuna aviomieheni soitti ja sanoi, että olisi tulossa kotiin. Kaksi päivää myöhemmin hän otti yhteyttä asianajajaan peruakseen avioeron. Me molemmat allekirjoitimme ne paperit eilen. Halleluja! Se tuntui samanlaiselta päivältä kuin silloin, kun allekirjoitimme avioliittotodistusta. ÄLÄ LUOVUTA!! Ajalla ei ole väliä. Tämä on ollut pitkä matka, mutta Jumala sanoi, että se tapahtuisi. Jatkan rukoilua teidän kaikkien avioliittojen puolesta. Jumala tekee edelleen ihmettä meissä molemmissa. Odota odottamatonta!
New York, USA

Jo alusta asti olen kertonut kaiken, mikä oli tuleva, jo ammoin ilmaissut sen, mikä ei ollut tapahtunut vielä. Näin minä sanon, ja päätöksessäni pysyn, kaiken, mitä tahdon, minä toteutan.

…loput todistukset sivulla Saturday Testimonies

Kaikki raamatunkohdat ovat vuoden 1992 käännöksestä, ellei toisin mainittu.