Lauantain todistukset 25.9.2021

27.9.2021

Lauantain todistukset 25.9.2021

Suomennettu hartaudesta: Saturday testimonies (Charlyne Cares Devotion 25.9.2021)

Hiljene, sieluni, Jumalan edessä! Hän antaa minulle toivon. Hän on kallio, hän on minun pelastukseni, hän on linnani, minä en horju. Jumalassa on pelastukseni ja kunniani. Hän on luja kallio, hänessä on turvani. Luottakaa aina Jumalaan, tuokaa hänen eteensä kaikki mikä sydäntänne painaa! Jumala on turvamme.
Ps 62:5-8

Olen seisonut avioliittoni puolesta pitkän aikaa. Jumala on antanut minulle ihmeeni! Menimme aviomieheni kanssa vähän aikaa sitten uudestaan naimisiin ihanassa seremoniassa, jossa perheeni oli läsnä. Uneksin tästä hetkestä vuosien ajan. Joskus lannistuneena odottamisesta kysyin Jumalalta, olisiko jotain “Suunnitelma B:tä”, koska “Suunnitelma A” oli niin vaikea. Hän rohkaisi minua aina ja auttoi minua olemaan rauhallinen ja luottamaan Häneen. Jumalan sydän on eheytymisen puolella — kaikki ihmiset ja avioliitot takaisin Hänelle. Kun näen vanhan entisöidyn vuoden 1955 Chevroletin menevän tiellä, minun pitää katsoa kahdesti. Auton kunnostamiseen on käytetty paljon työtä ja aikaa. Mintun värisenä se on ilahduttava näky. Avioliittomme ovat vähän samanlaisia. Jumala haluaa meidän olevan aarteita kaikkien katseltavaksi. Aviomieheni sanoi, että kun hän päätti totella Jumalaa ja mennä uudestaan naimisiin kanssani, hän on alkanut rakastamaan minua enemmän ja enemmän joka päivä. Olemme todella onnellisia ja niin rakastuneita. Kiitos Jumalalle! Hän on hyvä!
Kalifornia, USA
Rohkaistukaa siitä, mitä Herra on tehnyt tälle pariskunnalle! Jumala ei katso henkilöön. Kulje uskossa. Usko Jumalan mahtavaan voimaan joka päivä kaikissa olosuhteissasi! – Charlyne

Ei Herra vitkastele täyttäessään lupaustaan, vaikka hän joidenkin mielestä on myöhässä. Päinvastoin: hän on kärsivällinen teitä kohtaan, koska ei halua kenenkään tuhoutuvan vaan tahtoo, että kaikki kääntyisivät.
2 Piet 3:9

Halusin kiittää teitä Shonin ja Adriennen podcastista. Olen seisonut avioliittoni puolesta monta, monta vuotta, koska tiedän, mitä Jumala puhui minulle. Monet kerrat olen luovuttanut ja epäillyt Herran ääntä. Lopetin lauantain todistusten lukemisen. Pystyn puhumaan vain harvoille ihmisille tästä. Monet ovat huolestuneita siitä, etten ole “mennyt eteenpäin” elämässäni, eivätkä tue odottamistani. Tiedän kuitenkin, mitä Jumala sanoi! Hän puhui Adriennelle samalla tavalla. Se on antanut minulle tuoretta tulta. Kiitos!
Ranska

Jumala eheyttää avioliittoamme. Tänä kesänä matkustimme kaksi viikkoa yhdessä perheenä. Matkalla käytimme poikaamme ensimmäisellä college-vierailulla. Tänä viikonloppuna aviomieheni suostui viemään poikamme lukion rodeoon, kun minä vein muut lapset ja karjaeläimet piirikunnan näyttelyyn. Aikaisempina vuosina sain apua ystäviltä ja perheeltä, koska aviomieheni ei välittänyt meistä. Jumala on hämmästyttävästi pehmentänyt sydämiämme, tuonut parantumista perheellemme ja tehnyt työtä meidän puolestamme, vaikka emme sitä näe.
Ohio, USA

Hän siirtää vuoria kuin huomaamatta, hän kääntää ne nurin, kun hän vihastuu. Suuria tekoja hän tekee, tutkimattomia, ihmeitä, joilla ei ole määrää, ei rajaa.
Job 9:5, 10

Olemme aviomieheni kanssa olleet naimisissa monta, monta vuotta ja asumme samassa talossa. Olen seisonut avioliittoni puolesta nyt muutaman vuoden. Eräs neuvoja kertoi minulle RMM:stä. Eilen heräsin aikaisin aamulla todella häiritsevään uneen avioliitostani. Aloin rukoilemaan ja julistamaan Jumalan Sanaa. Todellisessa elämässä aviomieheni oli oletettavasti työmatkalla, joten se sai minut rukoilemaan yhä kovemmin ja miettimään/harkitsemaan, oliko uni profetaalinen, varoitus vai vain heijastusta tuntemastani ahdistuksesta. Mietin unta ja rukoilin pitkin päivää. Myöhemmin iltapäivällä sain puhelinsoiton tuntemattomasta numerosta. Vastasin siihen. Hämmästyin, kun huomasin, että joku soitti RMM:ltä ja kysyi oliko minulla rukousaiheita. Jumala on hyvä.
Virginia, USA

Avioeroni astui voimaan useampi vuosi sitten. Oli uskottomuutta ja uskoin vihollisen valheita ja pastoreita, jotka sanoivat, että olisi parempi erota, koska avioliitto oli korjauskelvoton. Olin rukoillut Jumalaa niinä päivinä ja kuulin Jumalan sanovan “Päästä hänet irti”. Sydämeni särkyi, koska rakastin häntä. Avioeron jälkeen minustakin tuli tuhlaaja. Jätin seurakunnan, koska tunsin itseni tuomituksi ja tapasin toisen miehen. Muutimme yhteen, mutta Jumala tuli väliin ja mies muutti pois. Hän sanoi, että hänestä tuntui, ettei hän kuulunut yhteen minun kanssani. Juuri ennen kuin hän lähti, Jumala oli todella alkanut paljastamaan minulle Hänen sydäntään. Hän halusi eheyttää avioliittoni. Minä en halunnut ylpeyteni tähden, mutta Jumala alkoi pehmentämään sydäntäni. Kun Jumala kehotti minua päästämään irti, se oli siksi, koska Jumalan piti saada minun huomioni ja tehdä työtä minussa. Jumala antoi minulle Jesaja 54:4, kun sanoin, etten enää ikinä halua käydä läpi sellaista pettämistä. Mutta Jumala! Florida, USA

Älä pelkää, ei sinua enää nöyryytetä, älä häpeile, et sinä jää häväistyksi. Nuoruutesi nöyryytyksen sinä saat unohtaa etkä enää ole muistava leskeytesi häpeää.
Jes 54:4

Olen rukoillut avioliittoni puolesta useamman vuoden. Yhdessä vaiheessa aviomieheni palasi kotiin, mutta hän on kulkenut edestakaisin viimeiset pari vuotta. Useampi viikko sitten meillä oli iso riita, emmekä ole puhuneet sen jälkeen. Yhtäkkiä hän tuli koputtamaan ovelle ja kun hän oli lähdössä, hän sanoi “anteeksi”. Minua ärsytti, koska hän ei sanonut sitä niin kuin olisin halunnut. Sain kuitenkin pysäytettyä itseni, etten sanonut mitään, kun muistin äkkiä, että olin sanonut Jumalalle, ettei mieheni ollut pitänyt ollenkaan yhteyttä. Rukoilen, että Jumala auttaa minua jatkamaan rukoilua, kun Hän tekee työtään avioliitossamme ja kaikissa rikkinäisissä perheissä ympäri maailman.
Yhdistynyt Kuningaskunta
Ehdotan sinua hankkimaan mp3-opetuksiani kuten “Are your prayers working”, “18 hidastetta rukouksiisi ja tunne hengelliset aseesi.” Tulet oppimaan niin paljon! Rukoillaan nyt kaikki päivittäisiä läpimurtoja kaikissa särkyneissä tai kuolleissa, eronneissa avioliitoissa! Mikään ei ole mahdotonta Jumalalle, joka loi taivaan ja maan! Seiso lujana ja pysy Herrassa! Et ole yksin! Muista, kuka on sinun joukkueessasi!
-Charlyne

Olin ajamassa kotiin pitkän päivän jälkeen. Moottoritiellä oli auto-onnettomuus, joten liikenne pysähteli kilometrien ajan. Olin väsynyt ja halusin vain kotiin. Rukoilin niin kuin tavallisestikin ajaessa. Menin kananlihalle, kun katsoin eteenpäin ja näin, että tie oli aivan vapaana. Vain sekunteja aikaisemmin näytti siltä, että ruuhka ei ikinä loppuisi, enkä ikinä pääsisi kotiin. Mutta yhtäkkiä! Tielläni ei ollut enää esteitä. Tunsin niin selvästi, että Jumala käytti tätä vertauskuvana omasta elämästäni ja avioliiton puolesta seisomisesta. Tie kotiin saattaa kestää pidempään kuin oli odotettavissa. Matkalla saattaa olla kiertoteitä ja “onnettomuuksia”. Emme ehkä huomaa sitä, ennen kuin se tapahtuu, että puolisomme on tulossa kotiin, koska juuri ennen kuin hän tulee, matka saattaa näyttää vielä niin pitkältä. Olipa matkasi kuinka pitkä tahansa, Jumala voi toimia hetkessä! Psalmi 147:15
Washington, USA
Aamen! Älä ikinä epäile rukouksen voimaa. Haluan rohkaista teitä kaikkia laulamaan ja ylistämään Herraa päivittäin! Se muuttaa sydämesi ja mielesi! Sitten yhtäkkiä-hetkesi ilmestyy monilla alueilla elämässäsi ja avioliitossasi!
-Charlyne

Hän lähettää käskynsä maan päälle, hetkessä saapuu hänen sanansa perille.
Ps 147:15

Siunauksin,
Charlyne Steinkamp
Rejoice Marriage Ministries

Katso uuusimmat julkaisut TÄÄLTÄ.