Lauantain todistukset 23.11.2019

24.11.2019

Lauantain todistukset 23.11.2019

Suomennettu hartaudesta: Saturday testimonies (Charlyne Cares Devotion 23.11.2019)

Alla on muutama ote niistä todistuksista, joita olemme saaneet kuluneen viikon aikana. Jokainen todistus on jaettu tänne kirjoittajan suostumuksella. Todistusten tehtävänä ei ole kertoa sinulle, miten toimia omassa elämässäsi, vaan ne kertovat siitä, miten Jumala toimii, kun ihmiset rukoilevat! Onko sinulla todistus jaettavana rohkaisuksi toisille?
Jaa oma todistuksesi RMM:n sivuilla englanniksi tai kirjoita rukousseinälle suomeksi.

Jotka kyynelin kylvävät, ne riemuiten korjaavat. Jotka itkien menevät kylvämään vakkaansa kantaen, ne riemuiten palaavat kotiin lyhteet sylissään.
Ps 126:5-6

“Vauva-askeleita ja hengästymistä, kaikki on edistystä, kannattelet minua joka hetki.” Nämä ovat sanoja Steffany Gretzingerin gospel-laulusta “Oxygen”. Olen seisonut tuhlaajapuolisoni ja avioliittoni eheytymisen puolesta useamman vuoden. Tämä vuosi on ollut kaikista vaikein. Me molemmat olemme seurakunnan johtajia ja ylistäjiä, ja on hullua, jos ihmiset ajattelevat, etteivät seurakunnan johtajat joutuisi hyökkäysten kohteeksi niin kuin ketkä tahansa muutkin. Myös johtajat kuulevat kuiskauksia (tuhlaajat JA odottajat) korvissaan: “Sinun pitäisi tietää paremmin, ettet lankea.” Ja odottajat kuulevat: “Sinun pitäisi tietää, miten rukoilla ja käyttää Sanaa paremmin, eikä tuntea mitään.” Nämä eivät ole totuuksia ollenkaan ja voin vain sanoa, että JUMALA ON TODELLINEN! HÄNEN RAKKAUTENSA ON TODELLINEN JA TÄÄLLÄ! Varsinkin laaksossa. Tarinani on liian pitkä kerrottavaksi, mutta voin sanoa, että aviomieheni on kotona. Hän on ylistänyt seurakunnassamme minun ja lastemme kanssa, me rukoilemme aamuisin, kävimme eilen elokuvissa ja hän haluaa suunnitella matkat seuraaville kahdelle häävuosipäivällemme. En voi pysähtyä tähän, SEISON edelleen.
Maryland, USA

Koska teillä on niin vähän uskoa”, vastasi Jeesus. “Totisesti: jos teillä olisi uskoa edes sinapinsiemenen verran, te voisitte sanoa tälle vuorelle: ‘Siirry täältä tuonne’, ja se siirtyisi. Mikään ei olisi teille mahdotonta. 
Matt 17:20

Herra tekee työtään vuoren toisella puolella. Aviomieheni oli jutellut siskoni kanssa vähän aikaa sitten. Mieheni oli sanonut siskolleni, että ihmiset kehottavat häntä ottamaan eron minusta. Mieheni oli sanonut, ettei hän halua sitä; hän tietää, että rakastaa minua edelleen. On kulunut muutama vuosi siitä, kun hän lähti, ja hän sanoi siskolleni, että on sekaisin. Hänen täytyy selvittää omat asiansa ennen kuin voi tehdä mitään. Siinä kestää, mutta aiemmin hän syytti minua ja nyt hän sanoo, että hänen täytyy korjata asioita. Jumala toimii niin kuin Hän on näyttänyt minulle. Sillä välin minä teen töitä itseni kanssa ollakseni paras mahdollinen MINÄ, joten kun Jumala tekee sen ison siirron ja lähettää mieheni kotiin… minä olen valmis! Pyydän Jumalalta ohjausta ja saan sitä Häneltä. Aika voi olla ystäväsi, jos käytät sitä eduksesi.
Pennsylvania, USA

Monen vuoden avioliiton jälkeen aviomieheni sanoi, ettei halua enää olla naimisissa kanssani. Sain myöhemmin tietää, että hän tapaili yhtä työkaveriaan, ja hän muutti pois. Olin niin suunniltani monen kuukauden ajan, mutta löysin RMM:n ja olin niin rohkaistunut. Uskoni vahvistui, mutta joinakin päivinä se horjui. Rukoilin raamatunkohtia ja paastosin, rukoilin orjantappuramuuria mieheni ympärille ja paastosin kolme päivää. Jumala vastasi rukoukseeni Hänen Sanallaan ja sanoi, että mieheni tulisi takaisin. Monta kuukautta myöhemmin mieheni soitti ja sanoi, että halusi puhua minulle. Hän tuli käymään ja, lyhyesti kerrottuna, hän muutti takaisin. Haluan rohkaista sinua, joka seisot avioliittosi puolesta: Jumala kuulee jokaisen rukouksen ja näkee jokaisen kyyneleen. Kaikki toimii yhdessä sinun parhaaksesi. Pistä vain kaikki luottamuksesi Häneen.
New York, USA

Me tiedämme, että kaikki koituu niiden parhaaksi, jotka rakastavat Jumalaa ja jotka hän on suunnitelmansa mukaisesti kutsunut omikseen.
Room 8:28

Ylistys Herralle! Hän on vastannut rukouksiini ja toiminut aviomieheni sydämessä! Olen ollut asumuserossa miehestäni nyt monta kuukautta. Alussa hän ei halunnut olla missään tekemisissä kanssani ja pysyi minusta kaukana. Olen päästänyt irti ja antanut Jumalan tehdä töitä meissä. Viime aikoina aviomieheni on tehnyt asioita minun ja tyttäriemme kanssa ja viestitellyt minulle kivoja asioita. Hän sanoi, että tuntui hyvältä viettää aikaa yhdessä. Kiitos, Herrani, kun pidät meidät yhdessä! Kiitos, kun olet alkanut muuttamaan aviomieheni sydäntä! Sen jälkeen kun aviomieheni sanoi, ettei hän enää ole rakastunut minuun, ja ettei hän ikinä tule takaisin kotiin, niin nyt hän käy meillä ja osoittaa minulle rakkautta. Huolimatta siitä, mitä negatiivista näen tai kuulen, luotan sinun suunnitelmaasi Jeesus, sillä Sinä olet luvannut ja varmistanut minulle monia asioita. “Autuas minä, joka uskon! Herran minulle antama lupaus on täyttyvä!”
Kalifornia, USA

Jumala ei ole ihminen: hän ei valehtele, hän ei muuta mieltään. Hänkö ei tekisi, mitä sanoo? Hänkö ei pitäisi, mitä lupaa?
4 Moos 23:19

Palasimme yhteen aviomieheni kanssa Halloweeninä! Ylistys Jumalalle! Jumala on tehnyt töitä kulissien takana ja hitaasti paljastanut HÄNEN mahtavaa työtään! Aiemmin tänä vuonna aviomieheni soitti ja sanoi, että hänellä on ikävä minua ja hän rakastaa minua. Hän tuli kotiin ja sitten lähti taas. Minä laitoin edelleen toivoni ja uskoni Jumalaan, en avioimeheeni. Ja luotin, että Jumalan suunnitelma on SUUREMPI kuin minun. Halloweeninä hän tuli käymään ja pussasi minua kolmevuotiaan tyttäremme edessä ja kysyi häneltä, mitä hän ajatteli. Tyttö sanoi “Tuo on terveellistä!” Mieheni sanoi, että on samaa mieltä ja että hän haluaisi palata takaisin yhteen. Olemme viettäneet jokaisen päivän ja yön yhdessä sen jälkeen. Jumala on hyvä!
Kalifornia, USA

Sillä niin korkealla kuin taivas kaartuu maan yllä, niin korkealla ovat minun tieni teidän teittenne yläpuolella ja minun ajatukseni teidän ajatustenne yläpuolella.
Jes 55:9

Olen seisonut avioliittoni puolesta jonkun aikaa. Aviomieheni haki eroa, mutta on siitä lähtien sanonut, ettei ole valmis avioeroon. Hän ei kuitenkaan ole myöskään valmis muuttamaan takaisin. Viime aikoina hän on soitellut ja kysellyt kuulumisia. Kiitos Herralle! Annan Jumalalle kaiken kunnian. Olen rukoillut hellittämättä ja tiedän, että Jumala kuulee rukoukseni ja Hän näyttää minulle merkkejä siitä, että Hän tekee töitä mitä yllättävimmillä tavoilla. Meillä on edelleen paljon rakennettavaa ja minä jatkan rukoilemista, että rakennamme tätä avioliittoa uudelleen perustukselle Kristuksessa. Uskon vahvasti, että Herra eheyttää avioliittomme Hänen ajallaan. Minun täytyy vain olla kärsivällinen ja pysyä uskossa. Rukoilen avioliiton eheytymistä kaikille.
Tennessee, USA

Vaimoni lähti useampi vuosi sitten ja olen sen jälkeen seisonut avioliittoni puolesta parhaimpani mukaan ystävien ja RMM:n avustuksella. Uskon, että vanhimmat lapsemme tietävät ja ymmärtävät tilanteemme, mutta nuorimmasta pojastamme en ollut varma. Eilen matkalla kouluun hän kertoi minulle, että yksi hänen opettajistaan oli vaimonsa kanssa menossa uudelleen naimisiin, sen jälkeen kun he olivat olleet erossa melko kauan. Katsoin poikaa ja sanoin hänelle, että Jumala tekee ihmeitä koko ajan. Silloin tajusin, että poikamme haluaa sitä samaa myös meille. Jumala on hyvä koko ajan!
Texas, USA

Jokin aika sitten aviomieheni sanoi minulle, että hän haluaa avioeron. Hän sanoi että oli muuttunut, eikä ollut enää rakastunut minuun. Sen jälkeen hän on välillä halunnut avioeroa ja välillä ei. Hän kirjoitti wordilla tiedoston ja jakoi sen minulle, koska hän halusi, että osallistuisin suunnittelemaan lasten huoltajuuden jakamista ja miten meidän raha-asiamme hoituisivat. Olen rukoillut avioliittomme eheytymistä. Alussa rukoilin, että Jumala vapauttaisi aviomieheni. Vuoden kuluessa Jumala on kuitenkin käsitellyt minun omaa ylpeyttäni ja vajavuuksiani. Mieheni lähetti minulle kopion sähköpostista, jonka hän lähetti avioliittoneuvojalle pyytäen neuvontaa meille molemmille. Hän lähetti minulle myös tekstiviestin ja sanoi, että Pyhä Henki ei anna hänen lähteä ja hän voisi yhtä hyvin olla samaa mieltä sen kanssa, mitä Jumala haluaa. Hän on sen jälkeen poistanut avioerodokumentit, jota hän ei aiemmin ole tehnyt “valestarttien” aikana. Hän näyttää aidosti onnelliselta tullessaan kotiin joka päivä.
Florida, USA

Kuin kastelupuro on Herran kädessä kuninkaan sydän, hän ohjaa sen minne tahtoo.
Sananl 21:1

Siunauksin,
Charlyne Steinkamp
Rejoice Marriage Ministries

Katso uuusimmat julkaisut TÄÄLTÄ.