Lauantain todistukset 23.1.2021

30.1.2021

Lauantain todistukset 23.1.2021

Luota Herraan ja tee hyvää, niin saat asua maassasi, turvallisilla laidunmailla. Saat nauttia Herran hyvyyttä, hän antaa sinulle mitä sydämesi toivoo. Anna tiesi Herran haltuun, turvaa häneen. Hän pitää sinusta huolen!
Ps 37:3-5

Kiitos Herralle! Tuhlaajani on kotona! Myönnän, että se ei ollut helppoa; uskoin, että yhtäkkiä-hetkeni olisi ollut aiemmin. Mutta Jumala viivästytti sitä, koska Hän näki, etten ollut valmis. Mieheni uskoo Jumalaan, mutta ei kulje Hänen kanssaan. Uskon, että hän pelastuu. Ennen kuin aviomieheni tuli takaisin, hän sanoi, että oli rukoillut Jumalaa ja sanonut Hänelle, että ymmärtää nyt, kuinka paljon satutti minua. Mutta hän ymmärtää myös, että kaikella on tarkoituksensa ja hän aikoi antaa kaikkensa avioliitollemme ja perheellemme. Minulla on ollut koettelemuksia ja testejä. Mutta kiitos sen kaiken, mitä olen oppinut RMM:ltä, tiedän, että minun tulee jatkaa rukoilemista ja viedä kaikki Jumalalle! Jumala on aina uskollinen ja tosi Sanalleen. Hän sanoi, että tänä vuonna saisin kaiken takaisin ja se tapahtuu! Aviomieheni on kotona, hän sai ylennyksen ja ostammme pian talon! Jumala antaa takaisin seitsenkertaisesti. Joel 2:25.
Kalifornia, USA

Minä hyvitän teille ne vuodet, jolloin sadon söivät sirkat ja niiden toukat, vaeltajasirkat ja kalvajasirkat, tuo suuri sotajoukko, jonka lähetin teidän kimppuunne.
Joel 2:25

Nuorimmainen tyttäreni oli menossa naimisiin. Aviomieheni ei ole ollut yhteydessä meihin, mutta hän saattoi tyttäremme. Hän kysyi, oliko toinen nainen kutsuttu. Tyttäreni suostui. Olin romuna, mutta pidin suuni kiinni. Kolme päivää ennen häitä toinen nainen tekstasi ja halusi tietää, miltä minusta tuntui, jos hän osallistuisi. Sanoin hänelle, että se olisi vähän liikaa, kun nämä kerran ovat meidän tyttäremme häät. Halusin, että kaikki menisi sievästi ilman kireyttä tyttäreni puolesta. Toinen nainen sanoi ymmärtävänsä. Hän ei osallistunut. Istuin aviomieheni vieressä. Seremonian jälkeen hän otti minua kädestä ja saattoi minut ulos. Hän suostui vanhempien tanssiin ja valokuviin. Ylistys Jumalalle!
Pennsylvania, USA

Minulla ei ollut aavistustakaan, mitä tarkoitti olla “kristitty” ennen kuin aviomieheni lähti useampi vuosi sitten. En tiennyt mitään henkilökohtaisesta suhteesta Jeesukseen. Ennen avioeroani, en ikinä tajunnut, että olisin eksyksissä ilman Kristusta. Kun tuho iski perheeseeni, myrsky ja kaaos, josta löysin itseni, hajotti koko maailmani. Olin avun tarpeessa. En pystynyt pelastamaan itseäni. Mutta Jumala. Olen ollut ihanalla matkalla ja oppinut tuntemaan Jeesusta, omaa Herraani ja Pelastajaani. Tänä aikana Jumala myös opetti minulle RMM:n kautta, mitä tarkoittaa seisoa avioliittoni puolesta. RMM on kirkas valo pimeydessä niille ihmisille, jotka epätoivoisesti etsivät vastauksia avioeron myllerryksessä. Niin kiitollinen.
Washington, USA

Rukoilin ystäväni kanssa ja rukoilimme rahatilanteeseen läpimurtoa tilanteessa, jossa tarvitsin Herran apua. Sain tekstarin nuorelta pariskunnalta, jonka tunnen. He halusivat tulla käymään. Heidän omistamansa yritys on menestynyt ja he antoivat minulle kirjekuoren, jossa oli käteistä, ja he sanoivat, että haluavat antaa minulle saman summan joka kuukausi vuoden ajan! Jeesus teki sen! Hän on aviomieheni ja huolehtijani, ja Hän osoitti olevansa uskollinen taas kerran vastaamalla rukoukseeni tavalla, jota en olisi ikinä osannut kuvitella. Aviomieheni ei ole vielä kotona, mutta Jumala on uskollinen! Hän näki kaikkia lapsiamme jouluna. Vanhimmat lapset eivät ole nähneet häntä kuukausiin. Jumala toimii. Malakia 4:6 ja Fil 4:19. Pitäkää kiinni, pysykää uskollisina, olkaa kestäviä rukouksessa, antakaa Jeesuksen muuttaa sydäntä ja voitte sanoa, että Jeesus teki sen!
Kentucky, USA

Älkää olko mistään huolissanne, vaan saattakaa aina se, mitä tarvitsette, rukoillen, anoen ja kiittäen Jumalan tietoon.
Fil 4:6

Asumme vaimoni kanssa tällä hetkellä erillään. Hän käyttää aineita, mikä on aiheuttanut hänelle paljon ongelmia. Tiedän, että vihollinen hyökkää hänen ja avioliittomme kimppuun, joten päätin vain astua pois tieltä ja kääntää asian kokonaan Jumalalle. Minä vain rukoilen jatkuvasti ja ylistän ja kiitän Häntä. Joulunpäivänä annoin hänelle lahjan ja yllätyksekseni hän halusi viettää päivän kanssani ja syödä yhdessä. Älä luovuta sen suhteen, etteikö Jumala käntäisi asiat ympäri avioliitossasi. Ylistys Jeesukselle. Luota minuun, tämä oli iso asia meille.
Pennsylvania, USA

Jumala säätää päivät ja tunnit. Odottaminen johtaa kestävyyteen. Jos en olisi kokenut odottamista, ihme ei olisi niin suuri. Sydämeni on iloinnut. Tiedän, että Jumala on asteittain parantanut avioliittoani useamman vuoden ajan, mutta suuri riippuvuuden muuri esti meitä olemasta yhtä. Kieltäymys ja sydänsuru ovat olleet jatkuvia seuralaisia. Jumala antoi täydellisen myrskyn avata sokeiden silmät. Yhtäkkiä synnin kahleet katkesivat. “On tämä syntinne oleva teille kuin kasvava halkeama korkeassa muurissa: yhtäkkiä, arvaamatta muuri sortuu ja luhistuu.” Jes 30:13. Kamppailin uskomisen kanssa, vaikka kerroin muille “Tämä kerta on erilainen”. Pyysin Jumalalta varmuutta ja Hän antoi minulle tämän jakeen. Synti – tarkoituksenmukainen, tietoinen Jumalan tahdon sivuuttaminen – on tuhottu. Olemme lukeneet Raamattua yhdessä, aloittaneet päivän rukouksilla hengellisten sota-aseiden kirjasta joka päivä. Jumala on tehnyt suuria asioita; olen täynnä iloa.
Texas, USA

Bob puhuu siitä, kuinka Jumala antaa puolisosi nähdä muutokset sinussa. Toivoin sitä, mutta en tiennyt miten se tapahtuisi, koska meillä ei ole yhtään lapsia eikä mieheni puhu minulle. Päädyimme molemmat ystävämme Zoom juhliin. En osannut aavistaa, että hän olisi siellä. Ylläpitäjä kysyi minulta meidän tilanteestamme, mikä johti siihen, että joku toinen tuntematon henkilö kysyi lisää kysymyksiä. Olin keskipisteessä! Mieheni kuuli ääneni ja nauruni ensimmäistä kertaa muutamaan vuoteen ja mahdollisesti näki kasvoni ja joulukoristeeni. Joulu oli aina erityistä aikaa meille. Puhelun jälkeen tajusin, että se oli ENSIMMÄINEN kerta, kun aviomieheni kuuli minun puhuvan tilanteestamme ilman valittamista, minkä hän joskus sanoi hävettäneen häntä. Olemme eri osavaltioissa. Se oli “wax on, wax off” -hetki, sillä minulla ei ollut aikaa tietoisesti miettiä vastauksiani. Emme ehkä täysin ymmärrä Jumalan koulutusprosessia, mutta Hän tietää, mitä Hän tekee ja kun taistelu tulee, olemme valmiita!
Kalifornia, USA

Ylistys Jumalalle! Jumala on tuonut aviomieheni kotiin! Olen nähnyt monia valealoituksia vuosien varrella aviomieheni lähdön jälkeen, mutta minun pitää luottaa, että tällä kerralla aviomieheni pysyy kotona! Jumala on siunannut meitä niin, että vietämme uuden vuoden yhdessä ja olemme parhaita ystäviä kuten ennenkin. Jatkan rukoilemista aviomieheni pelastuksen ja täydellisen eheytymisen puolesta. Rukoilen, että perheemme parantuu täydellisesti ja kaikki eheytyy, minkä sirkat ovat syöneet, nopeasti Jeesuksen Nimessä. Jumala pystyy tekemään monin verroin enemmän kuin osaamme ajatella tai kuvitella, ja Hän on jo tehnyt sen! Pysyin Jumalan uskollisuudessa, kun maailman näkökulmasta ei näkynyt enää toivoa. En malta odottaa, mitä Jumalall on meille vuonna 2021! Tuokoon tämä sinulle toivoa ja Jumala siunatkoon sinua ja vahvistakoon sinua odottamisessa!
Kalifornia, USA

“Oi Herra, Jumalani! Suurella voimallasi ja väkevällä kädelläsi sinä olet luonut taivaan ja maan. Mikään ei ole sinulle mahdotonta!
Jer 32:17