Lauantain todistukset 14.4.2018

Suomennettu hartaudesta:
Saturday testimonies 14.4.2018
Charlyne Cares Devotion

Toivon Jumala täyttäköön ilolla ja rauhalla teidät, jotka uskotte, niin että teillä Pyhän Hengen voimasta olisi runsas toivo.
Room 15:13

Halleluja! Jumala pystyy mahdottomiin! Usko! Eilen rakkaani ja minä vietimme päivän yhdessä rannalla. Se on meidän perheemme perinne: annamme auringon lämmön ja mahtavan Jumalamme kauniin ja suuren valtameren huuhtoa pois talven kylmyyden ja tuoda esiin kevään ilon. Se on ollut meidän perinteenämme avioliittomme alusta asti monta vuotta sitten. Jopa synkimpänä asumuseromme aikana me molemmat silti kävimme tuolla rannalla pääsiäisenä. Jumalan suuresta armosta saimme nauttia tuosta kauniista päivästä kahdestaan. Taivas oli kirkkaansininen. Aurinko oli lämmin. Meri kimalteli. Rakkaani ja minä hymyilimme ja Jumala hengitti uutta elämää haavoittuneisiin sydämiimme. Kun menimme takaisin autolle lähteäksemme kotiin, silmääni osui viereisen auton puskuritarra. Siinä luki “Usko Ihmeisiin”.
New Hampshire, USA

Jeesus sanoi heille: “Uskokaa Jumalaan. Totisesti: jos joku sanoo tälle vuorelle: ‘Nouse paikaltasi ja paiskaudu mereen!’, se myös tapahtuu, jos hän ei sydämessään epäile vaan uskoo, että niin käy kuin hän sanoo. Niinpä minä sanon teille: Mitä ikinä te rukouksessa pyydätte, uskokaa, että olette sen jo saaneet, ja se on teidän.
Mark 11:22-24

Ylistys Jumalalle! Odotukseni on ollut melko pitkä ja aviomieheni tapailee edelleen sitä toista naista, mutta Jumala on toiminut kyllä monin eri tavoin. Vähän aikaa sitten mieheni vastasi alttarikutsuun pääsiäisenä ja minä vajosin polvilleni ja kiitin Jumalaa. Sain todistaa, miten hän antoi elämänsä Jeesukselle surkeassa tilanteessaan. Odotan ja rukoilen edelleen, että hän jatkaisi lähentymistä Jumalan kanssa. Pyydän, rukoilkaa mieheni puolesta, sillä hän on kahden erilaisen maailman välillä. Nyt kun hän teki tuon rohkean julistuksen viime viikonloppuna, tiedän, että vihollinen taistelee vain kovemmin. Jatkan odottamista ja rukoilua. Jos Jumala voi taistella tiensä hänen luokseen ja saada hänet nousemaan alttarille – mitä en olisi ikinä uskonut – tiedän nyt paremmin kuin koskaan, että Hän voi tehdä mitä tahansa. Tiedän, että yhtäkkiä-hetkeni on tulossa, mutta Jumalalla on ensin työt kesken aviomiehessäni ja uskon, että tämä oli yksi suuri askel eteenpäin. Älkää luovuttako, Jumala on hyvä.
New Jersey, USA

Olen seisonut avioliittoni eheytymisen puolesta useamman vuoden. Noin pari viikkoa sitten olin luopunut toivosta ja rukoilin, että Jumala lähettäisi minulle sen naisen, jonka kanssa viettäisin koko loppuelämäni. Seuraavalla viikolla sain yhtäkkiä tekstiviestin exältäni. Me näimme toisiamme neljän päivän ajan, juttelimme ja vietimme aikaa yhdessä. Jätän tämän Jumalan käsiin. Tiedän, että Hän tekee työtään ja tuo oli vastaus rukoukseeni, jota tarvitsinkin. Se on antanut minulle uutta voimaa seisoessani avioliiton eheytymisen puolesta. Kun olimme yhdessä, emme olleet katkeria, eikä tuntunut siltä, etteikö se olisi oikein. Minulla on aitoa pyyteetöntä rakkautta häntä kohtaan, jota en ole tuntenut ketään muuta kohtaan. Jos joku teistä ajattelee luovuttavansa rukoilun siinä, että Jumala antaisi merkin: Hän vastasi minun rukoukseeni odottamattomalla tavalla. Uskon 100%, että Jumala parantaa meidät.
Georgia, USA

Aviomiehestäni tuli tuhlaaja muutama vuosi sitten. Joka päivä itkin ja rukoilin hänen kotiinpaluutaan. Otin yhteyttä uskoviin ystäviin ja etsin netistä jotakin helpottaakseen tuskaani. Etsiminen johdatti minun Rejoice Marriage Ministriesille. Bobin ja Charlynen tarina ällistytti minua ja antoi toivoa. He johdattivat minut taas lukemaan Raamattua ja osallistumaan jumalanpalvelukseen. Viime vuonna Jumala toi mieheni takaisin kotiin. Hän oli jopa kotona ennen meitä, hänen perhettään, koska olimme lomalla. Hän oli rakastava ja etäinen samaan aikaan. Aivan niin kuin Charlyne kuvaili Bobia, oli selvää, että mieheni tuli kotiin Jumalan takia. Hänellä oli käynnissä sisäinen kamppailu – se näkyy vielä tänäkin päivänä. Tämä on sotaa ja monet kerrat saan oppia vain pysymään aloillani ja turvautumaan yksin Jumalaan ja Jeesukseen. Taistelu on heidän, meidän tulee vain pysyä uskossa. Jumala siunatkoon teitä kaikkia.
Filippiinit

Hän lausui: “Kuulkaa, koko Juudan kansa, Jerusalemin asukkaat ja kuningas Josafat! Näin sanoo teille Herra: Älkää säikähtäkö älkääkä pelätkö tuota valtavaa sotajoukkoa, sillä tämä ei ole teidän sotanne vaan Jumalan… Mutta teidän ei pidä ryhtyä taisteluun. Jääkää vain paikoillenne ja katselkaa, millaisen avun Herra teille antaa. Juudan ja Jerusalemin asukkaat, älkää säikähtäkö älkääkä pelätkö, vaan lähtekää huomenna heitä vastaan! Herra on teidän kanssanne.”
2 Aik 20:15, 17

… Loput todistukset sivulla Saturday Testimonies 14.4.2018

Rejoice Marriage Ministries, Inc.

Suomentanut Raisa
Kaikki raamatunkohdat ovat vuoden 1992 käännöksestä, ellei toisin mainittu