Lauantain todistukset 13.7.2019

13.7.2019

Lauantain todistukset 13.7.2019

Suomennettu hartaudesta: Saturday testimonies (Charlyne Cares Devotion 13.7.2019)

Bob Steinkampin kirjat -30% alennuksessa

Saamme monia kommentteja ihmisiltä, jotka haluavat kuulla avioliiton puolesta seisomisesta “toiselta puolelta” – tuhlaajan näkökulmasta.

Jos et ole vielä saanut mahdollisuutta lukea Bobin kirjoja, käytä tämä alennus hyödyksi ja saat vilauksen avioliiton puolesta seisomisesta eri näkökulmasta.

Klikkaa tästä ostaaksesi

Palatkaa, vangitut, takaisin turvapaikkaanne, te ette ole turhaan eläneet toivossa! Vielä tänäänkin lupaan: kaksinkertaisen hyvityksen minä annan sinulle, Siion.
Sak 9:12

Tuhlaajani on KOTONA! Olemme molemmat rikkinäisiä ja Jumala uudelleenrakentaa meitä yhdessä. Tällä hetkellä toinen nainen on muuttamassa pois ja minä hoidan mieheni maata, lapioin mutaa, kitken rikkaruohoja ja rukoilen tontin puolesta. Enkä haluaisi sitä mitenkään muuten! Herra antaa minun olla mieheni apulainen, kun siivoamme tonttia, siirrämme laatikoita, tutustumme uudelleen toisiimme ja murramme muureja. Jumala on todellakin ihmeidentekijä! Jumala antoi minulle unia vuosia sitten siitä, miltä aviomieheni kotiinpaluu näyttää, ja jokainen niistä on nyt käymässä toteen. Itse asiassa eilen hän maksoi minun laskuni, sanoi, että voisi auttaa minua matkustamisessa ja vietimme aikaa yhdessä. Söimme jopa yhdessä illallista hänen ja sen toisen naisen kanssa. Se oli niin kiusallista minulle, mutta sain hellitettyä ja ajattelin Charlynea ja nöyrryin ja olin kiltti. Toisella naisella ei ole enää mitään halua olla mieheni kanssa, enkä voi uskoa, mitä ihmeitä Jumala tekee! Se on outoa ja kummallista, miten kaikki tapahtuu… MUTTA JUMALA! Hän järjestää kaiken! Älä luovuta!
Kalifornia, USA

Oi Herra, Jumalani! Suurella voimallasi ja väkevällä kädelläsi sinä olet luonut taivaan ja maan. Mikään ei ole sinulle mahdotonta!
Jer 32:17

Kiitän Jumalaa Hänen uskollisuudestaan ja niistä pienistä vahvistuksista, joita Hän tekee vuoren toisella puolella. Jonkin aikaa kyseenalaistin paljon sitä, rakastiko aviomieheni vielä minua ja oliko hän ikinä todella rakastanut ennen. Tiesin, että tuo kyseenalaistaminen tuli viholliselta ja aloin ylistämään Jumalaa siitä, että aviomieheni on yhden lihan kumppanini ja että KYLLÄ, hän itse asiassa rakastaa minua. Hän on sokaistunut juuri nyt ja kaikki kovat sanat tulivat viholliselta. Syvällä sisimmässä halusin konkreettisen varmistuksen. Pari päivää sitten aviomieheni tuli kotiimme ja sen sijaan, että olisin käännyttänyt hänet pois niin kuin aikaisemmin, pidin suuni kiinni ja annoin hänen jäädä. Se oli ihmeellistä; hän suuteli minua niin kuin ei olisi suudellut pitkään aikaan. Uppouduin joka minuuttiin, kun olimme yhdessä. Tiedän, että aviomieheni haluaa minut vielä ja Jumala pehmentää hänen sydäntään. Hän antaa sinulle mitä sydämesi toivoo.
Kalifornia, USA

Luota Herraan ja tee hyvää, niin saat asua maassasi, turvallisilla laidunmailla. Saat nauttia Herran hyvyyttä, hän antaa sinulle mitä sydämesi toivoo.
Ps 37:3-4

Haluan sanoa valtavan kiitoksen, kun teillä on niin paljon materiaalia rikkinäisille ihmisille. Löysin nettisivunne alunperin hakuohjelman avulla ja aloin kuuntelemaan podcasteja – mahtavia! Arvostan sitä, miten Charlyne käyttää raamatullista tukea viesteissään ja päivittäisissä hartausteksteissä. Seison nyt avioliittoni puolesta, kun vaimoni on jo hakenut avioeroa. RMM ja sen materiaalit antavat minulle rohkaisua, voimaa ja ideoita, kuinka tehdä se – Jumalan avulla. Ylistys Hänelle!
Michigan, USA

Seison avioliittoni puolesta toista kertaa. Kaiken tämän alussa aloin jo ajattelemaan, että nyt se on ohi. Mutta jokin minussa ei vain pystynyt päästämään täysin irti. Tulin takaisin lukemaan RMM:ä päivittäin ja lukemaan Raamattua, rukoilemaan yötä päivää. Olen nähnyt monia pieniä voittoja ja läpimurtoja, kun vain jatkan seisomista “muurinaukossa” aviomieheni puolesta. Hän halusi avioeron, eikä mikään olisi muuttanut hänen mieltään, mutta nyt hän sanoo, että katsotaan, mitä tapahtuu. Luotan vain Herraan ja Hän kuulee rukoukseni ja taistelee tätä taistelua puolestani, ja tuhlaajani palaa takaisin Herran luokse ja minun ja poikamme luokse. Pidän suuni kiinni ja annan Jumalan tehdä työn (2 Moos 14:14). Ylistys Jumalalle, Hän saattaa päätökseen sen työn, jonka on aloittanut aviomiehessäni, minussa ja avioliitossamme.
Missouri, USA

Herra sotii teidän puolestanne, olkaa te hiljaa!
2 Moos 14:14

Rakkaani on nyt muuttanut kotiini. Hän oli pyytänyt sitä useampi kuukausi sitten. Minulle kerrottiin, että muuttopyynnön jälkeen oli ollut jotakin asunnon metsästämistä. Myöhemmin mieheni sanoi, että Herra näytti osoittavan minun suuntaani siinä, missä talossa hänen pitäisi olla, mutta hän oli epävarma syystä. Haluan kiittää Herraa siitä, että joulusta asti meillä on nyt ollut keskusteluita, kun moneen, moneen vuoteen ei ole ollut minkäänlaista yhteydenpitoa. Hän tuli jopa käymään jouluksi! Se oli ensimmäinen kerta moneen pitkään vuoteen. Nyt oleskelemme saman katon alla, eri huoneissa, mikä on okei. Vain Jumala toimii ihmisten sydämissä ja muuttaa suuntaamme. Olen kiitollinen uskolliselle Jumalallemme kaikesta Hänen huolenpidostaan. Hän tekee kaiken kauniiksi omalla ajallaan. Rohkaisuni sinulle on, että Jumalalla on tiensä meille. “Ole rohkea ja luja, älä pelkää äläkä lannistu. Herra, sinun Jumalasi, on sinun kanssasi kaikilla teilläsi.” Joos 1:9
Ohio, USA

Kun monen vuoden avioliittomme ja perhe-elämämme näytti tulevan päätökseen, rakas aviomieheni teki hyvin selväksi, ettei hänellä ollut mitään anteeksipyydettävää. Muutin hiljattain länsirannikolle aloittaakseni uuden elämän aikuisen poikamme ja hänen perheensä kanssa. Aviomieheni kanssa pidämme nyt “puhelintreffejä” niin kuin silloin, kun rakastuimme opiskeluaikoina. Ennen muuttoa Jumala antoi minulle ihmeellisen unen, jossa aviomieheni kävi luonamme, kertoi minulle, miten hän ei ikinä halunnutkaan lähteä, on aina rakastanut minua ja haluaa tulla kotiin. Aviomieheni on pyytänyt anteeksi sekä pojaltani että minulta! Olemme pyytäneet häntä tulemaan käymään kiitospäivä- ja joululomille (suunnitelmissa pyytää häntä jäämään kotiin). Hän on innoissaan tulossa käymään! Hän sanoi myös, että se yritys, jossa hän työskentelee, aikoo asettua lähelle meitä! Joten… rukoilen odottavaisesti ja kiitoksella. Luotamme Jumalaan. Joulu on tulossa!
Oregon, USA

Aviomieheni lähti kodistamme useampi kuukausi sitten. Maailmani hajosi sillä hetkellä, enkä tiennyt mitä tehdä tai kuinka selvitä kolmen lapsen kanssa ja veloissa. En muista, miten törmäsin RMM:iin, mutta tiedän nyt, että Jumala on johdattanut minut tähän, missä olen nyt. RMM on opettanut minulle näiden kuluneiden kuukausien aikana, kuinka seisoa avioliittoni puolesta. Aviomieheni soitti minulle yhtäkkiä ja sanoi, että hän oli ollut koko päivän ostamassa minulle autoa ja halusi, että minä saisin parasta. Hän on myös turvautunut minuun saadakseen apua yhdessä talousasiassa, joka tuli esille. Hän alkoi paljastamaan minulle asioita, mitä hän ei ole tehnyt vähään aikaan. Jumala puhuu tuhlaajalleni ja hän ajattelee minua. Jumala tekee mahdottomia!
New Jersey, USA

Haluaisin antaa Jumalalle kaiken kiitoksen, kunnian ja ylistyksen! Kiitos, Herra, että toit aviomieheni kotiin! Viime vuonna tulimme kotiin ihanalta perhelomalta, kun aviomieheni pyysi avioeroa ja muutti pois pari päivää myöhemmin. Pian sen jälkeen etsin vastauksia ja huusin avuksi Jumalaa, ja Hän johdatti minut Rejoice Marriage Ministries:lle. Rohkaisu ja raamatullinen seisominen avioliiton puolesta auttoi niin paljon ja rohkaisi minua jatkuvasti pysymään taistelussa. Aviomieheni oli poissa monta kuukautta, mutta on tullut kotiin! Pitäkää meidät rukouksissanne, kun kuljemme eheytymisprosessin läpi. 1 Kor 13:8 Rakkaus ei koskaan katoa!
Kansas, USA

Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa. Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii. Rakkaus ei koskaan katoa.
1 Kor 13:4-8a