Lauantain todistukset 13.3.2021

14.3.2021

Lauantain todistukset 13.3.2021

Suomennettu hartaudesta: Saturday testimonies (Charlyne Cares Devotion 13.3.2021)

Alla on muutama ote niistä todistuksista, joita olemme saaneet kuluneen viikon aikana. Jokainen todistus on jaettu tänne kirjoittajan suostumuksella. Todistusten tehtävänä ei ole kertoa sinulle, miten toimia omassa elämässäsi, vaan ne kertovat siitä, miten Jumala toimii, kun ihmiset rukoilevat! Onko sinulla todistus jaettavana rohkaisuksi toisille?
Jaa oma todistuksesi RMM:n sivuilla englanniksi tai kirjoita rukousseinälle suomeksi.

Herra, minä kiitän sinua ikuisesti siitä, mitä olet tehnyt. Minä luotan sinun nimeesi, sillä sinä olet hyvä omiasi kohtaan.
Ps 52:9

Olemme aviomieheni kanssa olleet asumuserossa ja avioerossa nyt muutaman vuoden. Emme jutelleet anoppini kanssa sinä aikana. En ikinä kuullut hänestä ja rukoilin vain perheidemme puolesta. Lomien aikana lähetin viestin, mutta en saanut vastausta. Seuraavana vuonna hän vastasi “Hyvää uutta vuotta.” Viikko ennen uutta vuotta sanoin Herralle, että näin aviomieheni tulevan kotiin… mutta miten Hän eheyttäisi suhteeni anoppiin? En tiennyt miten, mutta sanoin “Minä luotan sinuun, Herra.” Kun lähetin hänelle uudestaan viestin, sanoin, että minulla on ikävä häntä. Hän sanoi, että hänelläkin on ikävä ja haluaisi jutella. Hän sanoi, että olisin aina osa perhettä ja pyysi minua ottamaan yhteyttä mieheeni, sillä hän oli pimeässä paikassa. Yllätyin kuulla nämä sanat henkilöltä, joka rohkaisi asumuseroamme. Olin sanaton ja me jopa rukoilimme yhdessä mieheni puolesta. Ylistys Jumalalle! Rukouksessa on voimaa! Älä luovuta!
Kalifornia, USA

Kaikki kunnia, ylistys ja kiitos Jumalalle. Olen seisonut jonkin aikaa ja se on ollut ihmeellistä – opettelemista, kamppailuja, koettelemuksia, monia kyyneleitä ja lähentymistä Jumalan kanssa ja pysymistä Hänen lähellään. Rukouksen, Sanan ja Pyhän Hengen avulla olen todella muuttunut Jumalan naiseksi, josta Jumala ja rakas aviomieheni voivat olla ylpeitä. Olen myös niin siunattu, että Jumala on pitänyt yhteyden minun ja aviomieheni välillä vuosien aikana. Vaikka asumme eri osavaltioissa, käymme toistemme luona. Vain Jumala pystyy siihen! Hän on myös pehmentänyt sydämiämme toisiamme kohtaan. Olen varma, että Jumala pelastaa aviomieheni ja tuo hänet kotiin. Olen kamppaillut taloudellisesti jonkun aikaa. Jumala toi naisen elämääni ja antoi minun auttaa häntä. Jumala siunasi minua hänen kauttaan. Hän maksoi varastoni vuodeksi ja osti minulle uuden puhelimen ja maksoi laskun koko vuodelta! Halleluja!
Pohjois-Carolina

Antakaa, niin teille annetaan. Runsas mitta, tiiviiksi paineltu, ravisteltu ja kukkkurainen, annetaan teidän syliinne. Niin kuin te mittaatte, niin teille mitataan.
Luuk 6:38

Aviomieheni lähti pari vuotta sitten, kun oli ollut suhteessa toisen naisen kanssa, ja muutti heti yhteen hänen kanssaan. Minulla ei ollut aavistustakaan. Kun saimme tietää, se oli niin kivuliasta. Jumala kuitenkin kantoi lapseni ja minut sen läpi. Häävuosipäivänä, kun hän jätti meidät, hän laittoi minulle sähköpostia ja vaati soittamaan. Hän jätti toisen naisen. Se oli okei vähän aikaa, kun yhdistyimme kaveritasolla, mutta en pystynyt pidättelemään kipuani ja olen sen jälkeen työntänyt hänet taas kauemmas. Tiedän nyt, että minun tulee painautua lähemmin ja lähemmin Jeesukseen. Viime viikolla aviomieheni tekstasi minulle ja sanoi, että hakee avioeroa. Pyhä Henki laittoi rauhan sydämeeni. Herra kehottaa minua “katsomaan eteenpäin”. Tiedän, että Taivaallinen Isäni haluaa ja tulee eheyttämään perheeni, mutta tapahtui mitä tahansa, minun täytyy ja aion pitää silmäni Jeesuksessa, enkä aio heilahtaa sen takia, mitä näen tai kuulen.
Australia

Löysin RMM:n, kun aviomieheni lähti. Aluksi olin hajalla. Jumalan rakkaudella selviydyin kivusta ja aloitin mitä ihmeellisimmän matkan Herrani ja Pelastajani kanssa. Sinä aikana olen oppinut arvoni ja identiteettini, kuinka luottaa Jumalaan ja Hänen ajoitukseen, kuinka rakastaa ja antaa anteeksi. Hänen armonsa on uusi joka ikinen aamu. Aviomieheni alkoi tulla lähemmäs Jumalaa ja tuli kotiin muutamaksi kuukaudeksi ja halusi sopia asiat. Hän lähti taas vähän aikaa sitten. Joskus on valealoituksia, mutta luotan, että Jumalan lupaukset minulle avioliitostani tulevat vielä toteutumaan, sillä Jumala ei ole ihminen ja Hän ei valehtele. Jumala on aloittanut prosessin ja käsittelee aviomieheni sydäntä ja samalla on muuttanut minunkin sydäntäni. Rohkaisen teitä kaikkia odottajia lähentymään Jumalan kanssa ja kulkemaan uskossa, ei näkemisessä. Mikään ei ole Jumalalle mahdotonta.
Kalifornia

Jumala ei ole ihminen: hän ei valehtele, hän ei muuta mieltään. Hänkö ei tekisi, mitä sanoo? Hänkö ei pitäisi, mitä lupaa?
4. Moos 23:19

Olemme olleet asumuserossa jonkun aikaa aviomieheni kanssa. Avioeropaperit laitettiin alulle. Olen odottanut, mutta tehnyt paljon virheitä. Olen katsonut puolisooni, sen sijaan että pitäisin katseeni kiinni Herrassa. Itkin apua eilen aamulla ja pyysin merkkiä, että Hän eheyttäisi avioliittoni. Pyysin merkkiä, jota ei voisi kumota, kovaa ääntä tai jotakin mustavalkoista. Jotakin, joka voisi olla vain Jumalalta. Myöhemmin sinä aamuna sain viestin ystävältä, jossa oli kuva ja sanat “Hyvää huomenta. Minä olen Jumala ja tänään hoidan kaikki ongelmasi. Muista, että en tarvitse apuasi. Jos elämä antaa sinulle tilanteen, jota et voi korjata, älä yritä ratkaista sitä, aseta se “jotakin tekemistä Jumalalle” -laatikkoon. Kaikki tilanteet hoituvat Minun ajallani, eivät sinun. ” Tämä oli selkeä merkki, että Hän tekee työtään, kuuntelee ja eheyttää avioliittoni.
Yhdistynyt kuningaskunta

Olen aktivoitunut avioliiton puolesta seisomisessa taas kerran. En tiedä, milloin minusta tuli kädenlämpöinen. Janoan olla taas lähellä Jeesusta, ja että avioliittoni eheytyisi. Eilen illalla aviomieheni oli vihainen ja käyttäytyi kamalasti. Rukoilin hänelle synnintuntoa, ja että itse reagoisin Jumalan tavalla, enkä lihassa. Pidin suuni kiinni. Tänä aamuna aviomieheni tuli halaamaan minua. Hän pyysi anteeksi pojaltamme. Hän sanoi itkevänsä, kun käyttäytyy sillä tavalla. En saanut anteeksipyyntöä, mutta halaus osoitti hänen sydämensä pehmenevän. Tänä aamuna sain herätä ilman taakkoja, koska asetin kaikki Herran jalkojen juureen. Aviomieheni sydän on ollut kiveä, mutta on nyt pehmentynyt vähän. Tämä on suuri kiitosaihe!
Illinois

Olen seisonut rukouksessa useamman vuoden, jotta aviomieheni palaisi Jumalan ja perheemme luokse. Tunsin, miten Jumala kehotti minua pyytämään aviomieheltäni sovintoa, ei avioliitossa, mutta ystävinä. Haluan avioliiton eheytymistä, mutta Jumala ei kehottanut minua pyytämään sitä. Hän tuli käymään eilen iltapäivällä ja me juttelimme. Keskustelussamme hän pyysi anteeksi, kun oli satuttanut minua, aiheuttanut ongelmia lapsillemme, lastenlapsillemme ja perheellemme. Ensimmäistä kertaa hän myönsi minulle, että on satuttanut meitä. Hän toi sen pimeydestä valoon, jottei vihollinen voisi käyttää sitä meitä vastaan. Hän ei ole vielä kiinnostunut avioliiton eheytymisestä, mutta tämä on suuri askel. Kiitän Jumalaa siitä, että Hän on osoittanut tekevänsä työtä aviomiehessäni ja minussa.
Texas, USA

Avaamaan heidän silmänsä ja saattamaan heidät pimeydestä valoon ja Saatanan vallasta Jumalan luo. He saavat syntinsä anteeksi, kun uskovat minuun, ja heillä on oleva paikkansa niiden luona, jotka Jumala on pyhittänyt.
Ap.t 26:18

Siunauksin,
Charlyne Steinkamp
Rejoice Marriage Ministries

Katso uuusimmat julkaisut TÄÄLTÄ.