Lauantain todistukset 10.10.2020

16.10.2020

Lauantain todistukset 10.10.2020

Suomennettu hartaudesta: Saturday testimonies (Charlyne Cares Devotion 10.10.2020)

Alla on muutama ote niistä todistuksista, joita olemme saaneet kuluneen viikon aikana. Jokainen todistus on jaettu tänne kirjoittajan suostumuksella. Todistusten tehtävänä ei ole kertoa sinulle, miten toimia omassa elämässäsi, vaan ne kertovat siitä, miten Jumala toimii, kun ihmiset rukoilevat! Onko sinulla todistus jaettavana rohkaisuksi toisille?
Jaa oma todistuksesi RMM:n sivuilla englanniksi tai kirjoita rukousseinälle suomeksi.

Täyttäköön hän hartaat toiveesi ja antakoon toimillesi menestyksen!  Me saamme iloita sinun voitostasi ja nostaa lippumme Jumalamme kunniaksi. Herra täyttäköön kaikki sinun pyyntösi!
Ps 20:4-5

Ylistys Jumalalle. Olemme olleet asumuserossa monta vuotta, mutta allekirjoitimme avioeropaperit vähän aikaa sitten, vastusteluistani huolimatta. Häävuosipäivänämme, kiitos Jumalalle, olemme edelleen naimisissa. Aviomieheni täytyi tuoda meidän opiskeleva lapsemme minulle. En ollut nähnyt miestäni kuukausiin; se oli täydellinen päivä nähdä häntä. Pystyin hymyilemään, nauramaan ja juttelemaan aviomieheni kanssa vuosipäivänämme. Kävin seurakunnassa edellisenä ja seuraavana päivänä ja rukoilin vahvasti avioliiton eheytymisen puolesta. Tarinamme ei ole vielä päättynyt. Kiitos, Jumala, siunauksesta ja merkistä, mitä Jumala on suunnitellut meille.
Pennsylvania, USA

Kaiken tämän kaaoksen ja epävarmuuden keskellä olemme lasten kanssa tulleet paljon lähemmäksi Herraa. Nyt minulla on Jumalan kanssa sellainen suhde, jota ei ole ikinä ennen ollut. Viime aikoina olen aidosti tuntenut, että eheytyminen on Jumalan tahto, mutta en ole valmis, eikä ole oikea aika. Poikani nosti esille idean luvatusta maastamme, joka on aviomieheni kotiinpaluu ja perheemme yhdistyminen. Seuraavana aamuna näin hartaustekstin tällä sivulla ja siinä puhuttiin siitä, ettemme menetettäisi luvattua maatamme. Kuiskasin pienen rukouksen “Jos tämä on Sinusta, Herra, niin anna minun nähdä kolmannen kerran luvattu maa mainittuna jossakin.” Unohdin asian, mutta sitten kiireen keskellä selasin hajamielisesti Facebookia ja siellä se luki. “Sinä hyvität meille ne vuodet, jotka häpeä on varastanut, koska se on sinun luontosi… Riemuitse, sinä hedelmätön nainen, riemuitse, sinä hedelmätön mies, ojentakaa kätenne uskoen, että tämä on luvattu maanne.” (oma suomennos) Jäin vain tuijottamaan sitä. Yksin Hänen armonsa.
Texas, USA

Pian sen jälkeen kun aviomieheni lähti ensimmäisen kerran, polvistuimme tyttäreni kanssa ja rukoilimme Herraa, että Hän erottaisi mieheni toisesta naisesta “niin kauas kuin itä on lännestä”. Rukoilimme sitä raamatullisesta näkökulmasta, eikä meillä ollut hajuakaan siitä, mitä tapahtuisi. Pian sen jälkeen kun olimme rukoilleet tuota rukousta todella intensiivisesti, toinen nainen pakkasi tavaransa ja muutti toiselle puolelle maata! Kiitos Taivaalliselle Isällemme! Toisella kerralla rukoilin intensiivisesti, että Herra antaisi minulle merkin, joka olisi varmasti Häneltä. Noin viisi minuuttia rukoukseni jälkeen rukoustaistelijaystäväni soitti minulle ja sanoi, että Herra oli kehottanut häntä poistumaan rukoushuoneestaan ja soittamaan minulle rohkaistakseen minua. No siinä vasta merkki! Ylistys Taivaalliselle Isällemme! Pitäkää kiinni, älkääkä luovuttako!
Virginia, USA

Herra ilmoittaa suunnitelmansa palvelijoilleen, ja he tulevat tuntemaan, millainen on hänen liittonsa.
Ps 25:14

Aviomieheni lähti kodistamme jokin aika sitten ja kuvioissa on toinen nainen. Muutama viikko sitten hän soitti minulle yhtäkkiä ja sanoi “Minun pitää saada nähdä sinut ja lapset”. Hän kysyi, mitä halusin tehdä syntymäpäivänäni. Sanoin, että haluaisin viettää aikaa hänen kanssaan. Hän lupautui siihen. Meillä oli ihanaa aikaa. Illallinen oli mahtava. Ja hän lauloi minulle ääneen, ravintolassa. Päätimme illan tanssien ja pidellen toisistamme kiinni. Hän itki niin paljon. Hän sanoi, että olisin voinut tehdä tuhat muuta asiaa syntymäpäivänäni, mutta hän oli niin otettu ja kiitollinen, kun halusin viettää sen hänen kanssaan. Hän sanoi, etten tiedäkään, mitä se merkitsi hänelle. Vielä muutama kuukausi sitten hän sanoi vihaavansa minua. Pari viimeistä kuukautta hän on kertonut, kuinka paljon hän rakastaa ja ikävöi minua. Jumalalle kunnia!
Indiana, USA

Jumala on uskollinen. Olen odottanut monta, monta vuotta. En ajatellut, että pystyisin tekemään sitä edes muutamaa vuotta, MUTTA armo ja Jumalan hyvyys avioliiton puolesta seisomisessa on todella ihmeellistä. Inhoan olla eronnut ja kun aviomieheni ei ole elämässä elämää kanssani, MUTTA minulla on hyvä elämä ja olen tyytyväinen. Jumala on todistanut Itse olevansa paras aviomies, eikä Hän ole koskaan pettänyt minua tai tyttöjäni. Kaikista vihollisen yrityksistä huolimatta minä ja minun perheeni palvelemme Herraa. Vähän aikaa sitten nuorin tyttäreni ja hänen aviomiehensä ovat palanneet takaisin seurakuntaan. Istun takana ja näen tyttöni ja heidän aviomiestensä palvelevan Jumalaa, niin kuin he ovat nähneet minun tekevän mieheni kanssa. Rakastan tätä ajankohtaa, kun saan niittää satoa kylvetyistä siemenistä. Vihollinen yritti viedä meidät, mutta Jumala on kääntänyt sen ympäri ja olemme entistä vahvempia. “Älä jätä elämääsi oman ymmärryksesi varaan, vaan turvaa koko sydämestäsi Herraan. Missä kuljetkin, pidä hänet mielessäsi, hän viitoittaa sinulle oikean tien.” Sananl 3:5-6.
Australia

Olen seisonut avioliittoni puolesta nyt jonkun aikaa. Aviomieheni muutti pois ja hänellä on toinen nainen. Jumala on käyttänyt RMM:ä opettamaan ja opastamaan minua, mitä tarkoittaa päästää irti ja luottaa Jumalaan, ja miten viettää aikaa Rakkaan Taivaallisen Aviomieheni kanssa. Viikonloppuina, kun pojat ovat isänsä luona, saan viettää enemmän aikaa Rakkaani kanssa. Lauantaina oli mieheni syntymäpäivä ja päätin, etten soita hänelle, vaan rukoilen sen sijaan ja mietin erityisen synttäriviestin hänelle. Kirjoitin viestin ylös ja rukoilin vähän lisää. Henki ohjasi minut kutsumaan miestäni rakkaaksi aviomiehekseni ja päättämään viestin “kaikella rakkaudella”. Mieheni kiitti minua kauniista toivotuksesta ja hän arvosti sitä. Seuraavana päivänä hänen piti tuoda lapset kotiin. Rukoilin ja paastosin koko viikonlopun, ylistin Rakasta Taivaallista Aviomiestäni. Valmistin aterian ja mieheni suostui ottamaan pyhää ehtoollista kanssamme. Hän antaa minulle paljon tiukkoja halauksia; hän katsoo minua ja kehuu minua, mitä hän ei ole tehnyt muuttamisensa jälkeen. Jumala tekee työtään ja luotan Häneen kärsivällisesti. Hän on uskollinen. Mikään ei ole mahdotonta.
Namibia

“Koska teillä on niin vähän uskoa”, vastasi Jeesus. “Totisesti: jos teillä olisi uskoa edes sinapinsiemenen verran, te voisitte sanoa tälle vuorelle: ‘Siirry täältä tuonne’, ja se siirtyisi. Mikään ei olisi teille mahdotonta.
Matt 17:20

Monta vuotta sitten vaimollani oli harvinainen syöpä ja hän tarvitsi maksansiirron. Hän oli jo Jumalan lapsi siihen aikaan. Olin aina ajatellut olevani hyvä kristitty. En käyttänyt Herran nimeä väärin, kiroillut ja yritin pysyä suoralla ja kaidalla tiellä. Pikakelaus parin vuoden takaiseen. Me tapasimme ja rakastuimme. Mutta aina kun hän puhui Jumalasta tai otti esiin Raamatun, sanoin aina “Joo, tiedän, älä vain saarnaa minulle.” Kun hän oli muutaman kuukauden kylvänyt siementä, jonka Jumala oli hänelle antanut, aloimme käymään seurakunnassa yhdessä. Vuosi tapaamisestamme pyysin häntä vaimokseni. Annoin elämäni Kristukselle ja viikkoa myöhemmin olimme naimisissa. Uskon todella, että Jumala laittoi hänet elämääni, jotta hän olisi morsiameni koko loppuelämämme ajan. Jumala myös käyttää häntä kanavana/työkaluna vetääkseen minua luokseen. Se on aika ihmeellistä, aina kun mietin sitä. Jumala on ihmeellinen.
Florida, USA

Ystävällinen katse ilahduttaa mielen, iloinen uutinen virkistää ruumiin.
Sananl 15:30

Siunauksin,
Charlyne Steinkamp
Rejoice Marriage Ministries

Katso uuusimmat julkaisut TÄÄLTÄ.