Jeesuksen nimessä on voima!

29.10.2020

Jeesuksen nimessä on voima!

Suomennettu hartaudesta: There’s power in the name of Jesus! (Charlyne Cares Devotion 25.10.2020)

Sen tähden Jumala on korottanut hänet yli kaiken ja antanut hänelle nimen, kaikkia muita nimiä korkeamman. Jeesuksen nimeä kunnioittaen on kaikkien polvistuttava, kaikkien niin taivaassa kuin maan päällä ja maan alla,  ja jokaisen kielen on tunnustettava Isän Jumalan kunniaksi: “Jeesus Kristus on Herra.”
Fil 2:9-11

Tiedätkö, mikä voima on Jeesuksen nimessä? Älkäämme ikinä unohtako, että Jumala lähetti ainoan poikansa, Jeesuksen Kristuksen, pelastamaan ihmiset synneistään. On vain Yksi henkilö, joka voi vapauttaa ja pelastaa puolisosi ja Hänen nimensä on Jeesus.

“Totisesti, totisesti: joka uskoo minuun, on tekevä sellaisia tekoja kuin minä teen, ja vielä suurempiakin. Minä menen Isän luo, ja mitä ikinä te pyydätte minun nimessäni, sen minä teen, jotta Isän kirkkaus tulisi julki Pojassa. Mitä te minun nimeeni vedoten pyydätte minulta, sen minä teen.
Joh 14:12-14

Kun et tiedä, mitä enää rukoilla, ja asumuseron tai avioeron tuskat satuttavat sinua, huuda avuksi nimeä Jeesus. Voima, parantuminen ja vapautuminen löytyy, kun rukoillaan Jeesuksen nimessä.

Ette te valinneet minua, vaan minä valitsin teidät, ja minun tahtoni on, että te lähdette liikkeelle ja tuotatte hedelmää, sitä hedelmää joka pysyy. Kun niin teette, Isä antaa teille kaiken, mitä minun nimessäni häneltä pyydätte.
Joh 15:16

Kun tänään menemme ja palvomme Herraa, voit rukoilla kaksi raamatunkohtaa aviomiehesi tai vaimosi nimellä. Rukoilen, että olet jo alkanut rukoilemaan raamatunkohtia puolisosi nimellä joka päivä. Muista, että Jumalan sana ei tyhjänä palaa (Jes 55:11). Voit rukoilla rakkaan puolisosi puolesta, ja nostaa rukouksessa ylös kaikki tuhlaajat, kun me kaikki rukoilemme yhteisymmärryksessä ja yksimielisenä Jeesuksen mahtavassa nimessä.

Minä pelastan sinut oman kansasi käsistä ja varjelen sinua, kun lähetän sinut pakanoiden pariin avaamaan heidän silmänsä ja saattamaan heidät pimeydestä valoon ja Saatanan vallasta Jumalan luo. He saavat syntinsä anteeksi, kun uskovat minuun, ja heillä on oleva paikkansa niiden joukossa, jotka Jumala on pyhittänyt.
Ap.t 26:17-18

“Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen. Teitä tämä lupaus tarkoittaa, teitä ja teidän lapsianne, ja myös kaikkia niitä, jotka ovat etäällä — keitä ikinä Herra, meidän Jumalamme, kutsuu.”
Ap.t 2:38-39

Yhtenä päivänä Pietari ja Johannes olivat menossa temppeliin rukousaikaan ja he jakoivat Herransa Jeesuksen voimaa. Sinun ja minun tulee olla valmiina olemaan käytettävissä joka päivä, jakamaan Herramme Jeesuksen Kristuksen rakkautta ja voimaa ja julistaa, että Jumala voi parantaa ja herättää kuolleista sairaita ja kuolleita avioliittoja.

Pietari ja Johannes menivät temppeliin. Oli rukoushetken aika, yhdeksäs tunti. Silloin sinne kannettiin miestä, joka oli ollut rampa syntymästään saakka. Hänet pantiin joka päivä temppelin niin sanotulle Kauniilleportille, jotta hän voisi kerjätä temppeliin meneviltä. Kun mies näki Pietarin ja Johanneksen menossa temppeliin, hän pyysi heiltä almua. Pietari loi katseensa häneen, samoin Johannes, ja Pietari sanoi: “Katso meihin.” Mies katsoi tarkkaavasti odottaen saavansa heiltä jotakin. Mutta Pietari sanoi: “Hopeaa ja kultaa minulla ei ole, mutta mitä minulla on, sitä minä sinulle annan. Jeesuksen Kristuksen, Nasaretilaisen, nimessä: nouse ja kävele.” Hän tarttui miestä oikeasta kädestä ja auttoi hänet ylös, ja siinä samassa mies sai voimaa jalkoihinsa ja nilkkoihinsa. Hän hypähti pystyyn, seisoi jalkojensa varassa ja käveli, ja hän tuli heidän kanssaan temppeliin, hyppeli kulkiessaan ja ylisti Jumalaa.
Ap.t 3:1-8

Luotatko Herraan? Jeesuksella Kristuksella on kaikki vastaukset sinulle, jos huudat avuksi Jeesuksen nimeä. Tutki sydäntäsi tänään. Keneen sinä luotat joka päivä, itseesi vai Jeesukseen Kristukseen?

Kun Jeesus käveli täällä maan päällä, Hän teki monia ihmeitä, herätti ihmisiä kuolleista, paransi sairaita, rampoja, sokeita ja ajoi ihmisistä riivaajia. Meidän ei pidä unohtaa, että puolisosi tulee vapautua synneistä, joihin hän on sotkeentunut. Mikään ei ole mahdotonta Herrallesi Jeesukselle.

Kun kirjoitatte meille ja kerrotte olosuhteistanne, haluaisin huutaa teille ja sanoa “Huutakaa avuksi Jeesuksen nimeä. Hän on se Ainoa, joka voi muuttaa elämäsi. Hän on Ainoa, joka voi päästää puolisosi vapaaksi.” Jos Jeesus ei tee sitä sinä päivänä, kun sinä haluaisit, niin muista Marian ja Martan tarina. Heidän täytyi odottaa parasta ystääväänsä Jeesusta parantamaan Lasarus, joka oli hyvin sairas. Jeesus oli myöhässä ja Lasarus kuoli, mutta JEESUS herätti hänet kuolleista. Herrasi Jeesus Kristus herättää ja parantaa sinun avioliittosi kuolleista, JOS jatkat Jeesuksen nimen huutamista avuksi, kulkien uskossa ja voitossa. Älä ikinä luovuta Herrasi Jeesuksen Kristuksen suhteen.

Jeesuksen nimessä on voitto ja Saatanan täytyy paeta!