Bob & Charlyne Steinkamp

2.5.2018

Bob & Charlyne Steinkamp

Suomennettu sivulta: About us (Rejoice Marriage Ministries)

Rejoice Marriage Ministries on ei-tunnustuksellinen yhdistys, joka pyrkii osoittamaan, että Jeesus Kristus on ainoa vastaus sairaille tai kuolleille avioliitoille.

Rohkaisemme puolisoa rukoilemaan ja seisomaan avioliittonsa eheytymisen puolesta. Tähän auttavat päivittäinen Charlyne Cares -hartausteksti, Fight for Your Marriage -podcast, konferenssit, erilaiset työkalut ja erityiset hartaustekstit miehille, lapsille ja espanjankielisille.

Perustajat Bob ja Charlyne Steinkamp joutuivat erilleen monta kertaa avioliittonsa aikana Bobin vihaongelmien ja uskottomuuden takia. Charlyne etsi apua pastoriltaan ja neuvojilta, jotka sanoivat, ettei Bob tulisi ikinä muuttumaan, ja että Charlynella olisi oikeus erota Bobista. 19 avioliittovuoden jälkeen Charlyne haki avioeroa.

Charlynen sydän oli kovettunut. Hän oli vihainen ja kieltäytyi antamasta enää anteeksi, eikä etsinyt Herran tahtoa. Pian avioeron jälkeen Charlyne kuuli kirkossa todistuksen pariskunnalta, joiden avioliitto oli eheytynyt. Jumala kosketti Charlynen sydäntä. Charlynen elämä muuttui, kun hän luovutti elämänsä Herralle lopullisesti.

Kaksi vuotta myöhemmin rukousvastauksena vaimolle, joka ei suostunut luovuttamaan tuhlaajapuolisonsa suhteen, Bob ja Charlyne menivät uudestaan naimisiin.

Mikä alkoi yli 25 vuotta sitten raamattukouluna naisille, joilla oli avioliitto-ongelmia, on nyt muuttunut kansainväliseksi yhdistykseksi, josta ihmiset ympäri maailmaa voivat löytää tukea. Osoitamme Jumalan sanan kautta, mitä Hän voi tehdä avioliitossa.

Bob ja Charlyne ovat kirjoittaneet yli 20 kirjaa avioliiton eheytymisestä (Stopdivorce bookstore). Heidän todistuksensa dramatisoitiin maailmanlaajuisesti UNSHACKLED! -ohjelmassa Pacific Garden Missionissa, Chicagossa. He ovat esiintyneet kristillisellä TBN -televisiokanavalla, heitä on haastateltu radiossa ja televisiossa, ja heidän todistuksestaan on ollut juttuja sanoma- ja aikakauslehdissä.

Suurin saavutuksemme on ollut auttaa lukemattomia miehiä ja naisia, jotka ovat löytäneet henkilökohtaisen suhteen Herraan Jeesukseen Kristukseen.

Rejoice Marriage Ministries:n toiseksi suurin saavutus on ollut todistaa pariskunta toisensa jälkeen, miten toivottomat avioliitot ovat eheytyneet jopa avioeron jälkeen.

Bobin ja Charlynen kirjojen ja ohjelmien tarkoitus on tuoda Jumalan uskoa haavoittuneen sydämen parantamiseksi, sekä rohkaista odottamaan Jumalan täydellistä ajoitusta avioliiton eheytymiseksi. Mutta ainut kirja, jota tarvitaan avioliiton eheytymiseen, on Raamattu.