Älä odota!

Minulle tuli mieleen näky (yhdelle teistä), että mies pelaa shakkia ja jää odottamaan, vaikka on hänen vuoronsa liikkua. Siitä tuli mieleen tämä raamatunkohta:

“Lähestykää Jumalaa, niin hän lähestyy teitä. Puhdistakaa kätenne, te syntiset, puhdistakaa sydämenne, te kahtaalle häilyvät!”
Jaakob 4:8

Ja tämä dokumenttielokuva, jossa kerrotaan Jeesuksen seuraamisesta ja evankeliumi shakki-tyylillä:

On aika tehdä parannus ja jättää kaikki Jeesukselle! Kumman on aika tehdä seuraava siirto?

Tämän elokuvan myötä olemme itse saaneet olla parannuksenteon paikalla ja olemme rohkaistuneet käymään kaduilla ja kohtaamaan ihmisiä myös ihan arkitilanteissa. Olemme saaneet rukoilla ihmisten puolesta ja nähneet paranemisia.

Joka tuulta tarkkaa, ei kylvä, joka pilviä pälyilee, ei leikkaa.
Saarnaajan kirja 11:4

Puolisoasi odottaessa sinun ei ehkä tarvitse odottaa? Jumala tulee vastaan, kun otamme uskon askeleita. Pyydä Jumalalta, että Hän kirkastaisi sinulle seuraavan askeleen. Hän voi myös lähettää tiellesi jonkun ihmisen, kenen puolesta rukoilla tai kenelle jakaa evankeliumia. Tarvitsemme elämäämme muita uskovia, mutta on myös niitä, keille jakaa kaikkea sitä, mitä olemme itse oppineet.

Jos tarvitset syntien tunnustamista, kastetta, pyhän hengen täyteyttä tai rukousta, niin ota yhteyttä!

Siunattua viikonloppua,
Raisa